okkei..eli nyt o kovi ollu puhetta että 21.12.2012 pistäis sanoo sitte heipat kaikille... mutta se ei ole totta, tässä FAKTAT (!) ja OMAT NÄKEMYKSENI asiasta:
Faktat:
Maailmanloppu ei tule 21.12.2012, KOSKA;
1. Tiede on monimutkainen asia, tutkijat sun muut proffat eivät ole vielä edes kunnolla perillä evoluutiosta ni saatika sit heitetää jo oikee päivä tarkallee maailmanloppua?!?! Kannattais ensi tutkii evo loppuu ja kunnolla enne ku kannattaa hätäillä minkä maailmalopu suhtee mitä ei tule ku vast 5 miljardi vuoden pääst.
2. Mikä muka todistaa sen, että maailmanloppu tulisi 21.12.2012??? EI MIKÄÄN!!! Okei no siis jonku kiinan orakkeli ja mayoje kalenteri loppuu 21.12.2012 (huhu puheide mukaan)...mut hei, mun kalenteri loppuu jo 31.12.2009 et mitäs siihe sanotte? Ei iha mee läpi kyl...
3. Mikään ei ole niin varma kuin epävarma
OMAT NÄKEMYKSENIASIASTA MIKSI MAAILMANLOPPUA EI TULE 21.12.2012;
1. Jenkit. Amerikkalaisil o taas ollu tylsää ja ne o keksiny et hei: MAAILMANLOPPU TULEE! Miks ajattelen näin? No koska jenkit o iha vitu tyhmii ja ainoastaa jenkit vois keksii jotain näin typerää
2. Siis yksikertasesti tää koko juttu o iha feikki, mun mielest mikään ei suuntaa siihe et maapallo menis p****päreiks tona päivänä...
3. JOS (huom! JOS!!!!) se maailmanloppu ny tulis tollo, ni miksei oo mitää merkittävää muutosta tapahtunu esim. ilmastossa? vesissä? ihmisissä? yms.??? Ja älkää ny alkaka jankkaa et ilmastomuutost ilmastomuutos, meinaa seki johtuu täysi ihmisist itte ku körrötellää tommosil vuode -64 saabeil mitkä päästää enemmä päästöi ilmaa ku kiinan kaikki tehtaat yhteensä...
4. Ne tyhmät ketkä oikeest uskoo et näin tapahtuu..(maailmanloppu siis)..ni mite luulette et se tapahtuu? luuletteko et jupiteri tipahtaa niskaa vai mitä? youtubessa oli videoita siitä ku aurinko sammu ja tippu atlanti valtameree... se oli nii naurettava video ettei se sopis ees scifi leffaa!!!
5. Come on ihmiset!!! Onks kaikkee muuhu jo nii paljo usko loppu et pakko uskoo ny tämmöseenki?!
Oleks te seurannu uutisia? Mä en seuraa koska siel tä on tullu niitä samoja uutisia jo 10v putkee...ei mitää uutta.. -90 luvulla uutisis oli: irakissa porukat ampuu kovilla ja jotta muuta politiikka pskaa... ja nytteki mitä muuta sieltä tulee ku irak irak irak ja usa usa usa ja obama obama obama.. kyl nää tiedettii jo 10v sitte...
6. Kuulkaas... mä uskon vaan siihen mitä mä voin nähdä ja koskettaa... jos mä nään mun ikkunas 20.12.2012-21.12.2012 kekskiyöl et jumaliste jupiteri tippuu niskaa ni sit myönnän et olin väärässä.
Kommentoikaa ihmees..oon kiinnostunu mitä te muut ajattelette täst... Ja voitte olla varmoja siitä, et ne ketkä pistää vähäki hanttii mulle ni tulee nii kova keskustelu ettei ole enne ollukkaa!!!
Amerikkalaiset o keksiny uude vitsin taas. Sanokaa mun sanonee! Nukkukaa huoletta vaa..
Mut ne jotka o sitä mieltä et maailmanloppu tosiaan tulee 21.12.2012, niin 1414 päivää jäljellä!!! Onnea teille!
Maailmanloppu 21.12.2012
18
1438
Vastaukset
- ei ole totta!!!
Eli lisään vielä äskeiseen vähä:
USKON KYLLÄ ETTÄ MAAILMANLOPPU TULEE JOSKUS!!!
Mutta se JOSKUS EI OLE 21.12.2012- kun aurinko laajenee
ja polttaa maan karrelle.
- ennustettu
1 Tämä on jo toinen kirje, jonka minä kirjoitan teille, rakkaani, ja näissä molemmissa minä muistuttamalla herätän teidän puhdasta mieltänne,
2 että muistaisitte niitä sanoja, joita pyhät profeetat ennen ovat puhuneet, ja Herran ja Vapahtajan käskyä, jonka te apostoleiltanne olette saaneet.
3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
4 ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."
5 Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta
6 ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.
7 Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
8 Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä".
9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.
10 Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.
11 Kun siis nämä kaikki näin hajoavat, millaisia tuleekaan teidän olla pyhässä vaelluksessa ja jumalisuudessa,
12 teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!
13 Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu.- ei ole totta!!!
Kuule Jeesus ei tiedä ********** mistää mitää!!!
Se ei oo ollu koskaa ees olemassa!
Mistä luulet että maa on saanu alkunsa? tai ihmiset?
aatamista ja eevasta? pandoran lippaasta elämän lähde??
Älä jaksa naurattaa..miks ees viittit kirjottaa noi paljo paskaa tänne? - neuvo.
ei ole totta!!! kirjoitti:
Kuule Jeesus ei tiedä ********** mistää mitää!!!
Se ei oo ollu koskaa ees olemassa!
Mistä luulet että maa on saanu alkunsa? tai ihmiset?
aatamista ja eevasta? pandoran lippaasta elämän lähde??
Älä jaksa naurattaa..miks ees viittit kirjottaa noi paljo paskaa tänne?Käy polvilleen, jos et jo olekin, ja pyydä sanojasi anteeksi Jeesukselta.
- ei ole totta!!!!
neuvo. kirjoitti:
Käy polvilleen, jos et jo olekin, ja pyydä sanojasi anteeksi Jeesukselta.
kuule jeesus ei anna anteeks mittää...v**** jos jeesus olis ees olemas ni ei se antais mul siltikää mitää anteeks!!
ja jos mä joltaki pyyrän sanojani anteeks ni viimene henkilö o jeesus!!!
- ole mihinkään joten joutava...
kuolla kaikki.itse elänyt rikkaana hemmetin hyvän elämän ja nyt alkaa 60v tulla täyteen joten joudan minäkin mennä jos maailma tuhoutuu.eikä se ole mikään aurinko vaan noi supertulivuoret jotka alkaa jyllätä.
- kuulija
Maailman loppu tulee kun tulee,sitä ei kukaan tiedä ihmistä,Jumala ainut joka sen tietää.
- profeetat tietää
"Herra ei tee mitään, ilmoittamatta siitä palvelijoilleen profeetoilleen."
Ilm. 1:1
Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle näyttääkseen palvelijoilleen, mitä pian on tapahtuva. Jumala lähetti enkelinsä ja ilmoitti kaiken tämän palvelijalleen Johannekselle, [Dan. 2:28]
Ilm. 10:7
Kun tulee päivä, jolloin seitsemäs enkeli kohottaa torvensa ja puhaltaa, on Jumalan salattu suunnitelma viety päätökseen, sen mukaisesti kuin hän on palvelijoilleen profeetoille ilmoittanut." [Ap. t. 3:21]
Ilm. 22:6
Minulle sanottiin: "Nämä sanat ovat luotettavat ja todet. Herra Jumala, joka antaa Henkensä profeetoille, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian on tapahtuva. [Ilm. 19:9, 21:5 | Ilm. 1:1 - mutta kannattaa silti
tarkkailla ajanmerkkejä. Seuraavat tärkeät etapit: huomiset vaalit Israelissa ja Iso-Britannian joutuminen konkurssiin. Molemmat toimivat ajanmerkkeinä ja niistä voi päätellä, mitä maailmassa seuraavaksi tapahtuu.
- hrthrthrth
Kehitys vielä edessä kun tämmöstä o ku !!?! uuve vittusaatana feikki paskaa postaat tänne?
Miksi sinun mielestä jenkit on iha vitun tyhmiä?
Taidat itse olla joku vitun vammanen tai muuten niin kehittymätön.- Sivistys hoi?
Missäpäin Suomea sinunlaisia löytyy?
Mene Alkeissivistyskurssille, uskomatonta. - hrthrthrth
Sivistys hoi? kirjoitti:
Mene Alkeissivistyskurssille, uskomatonta.Muuta kun ärsyttää tälläiset postaajat. Teksistä päätellen oli vielä kovin kesken kasvuinen tai tyhmä henkilö.
Jenkeissä on todella viisaita tyyppejä, saanu vaan tuommosen "jenkit ovat tyhmiä" siis kaikki? mistähän tuoki heitto on vedetty? Löytyy tietenkin joka paikassa tyhmiä ihmisiä jopa täältä suomesta. - hrthrthrth
Sivistys hoi? kirjoitti:
Mene Alkeissivistyskurssille, uskomatonta.Sanoisit sen tuolle aloittajalle.
Siltä näköjään puuttuu käytöstavat. - naurattaa nii vitusti
hrthrthrth kirjoitti:
Sanoisit sen tuolle aloittajalle.
Siltä näköjään puuttuu käytöstavat.uskovaiset ääliöt on sen maailman lopun keksiny ettämä en usko siihen kun on se pvg nii uskovaiset alkaa pillittää että jumala auta mä kyllä nauran
- BlaaBlaaBlaaBlaa
En itse usko että se vielä meidän elinaikana tulee. Kyllä tulee tapahtumaan erittäin paljon luonnonkatastrofeja yms, mutta maailmanloppua ei varmasti ole vielä tulossa :)
Se on siis oma näkemykseni asiasta.- asdasfsfsadfasds
MITÄÄN MAAILMANLOPPUA EI TULE 21.12.2012
Jos johonkin on uskomista se on raamattu, muut voittekin jo jättää samantien. Ja sekin sanoo että älkää aikoja kysykö...
SE ON OKKULISTIEN KEKSIMÄ, mutta SILLOIN VOI TAPAHTUAKIN JOTAIN IHMEELLISTÄ(esim lavastettu ufo laskeutuminen http://www.youtube.com/watch?v=gkpT-gSSS54)
Jos se todellakin luulette että kaikki kuolette silloin, tulette pettymään. Mutta maailma kyllä tulee radikaalisesti muuttumaan seuraavien 10 vuoden aikana. Ties vaikka 3 maailmansota vuoden 2010 syksyllä....
- Kassinen på tåget
nii.. siis eihä se maailma loppu tuu ku tapahtuu siis jotain uutta ja ennen näkemätöntä.. eikai sitä missää sanota että siis maailmanloppu tulee.. enemmänkin lukee juttui et kehitytään ja/tai et luonto siivoaa ja järjestää maailman asioita oikeille raiteille :).. eli siis kaikki pahikset ja muille pahaa ja ikävyyksiä tuottavat saavat "tukkapöllyä" :) ja kaikki hyvät hyppäävät evoluutiossa yhden askeleen eteenpäin (pöllin xmenistä)
t. tee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595940Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793369Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242581No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402145- 202095
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61649Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83124281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085