Saatiin mieskamun kans joululahjaks videokamera,ja olen aina haaveillut omasta pikku kauhupätkästä:)
En tarkota nyt mitään blair witch tyyppistä ja tiedän että tuskin multa minkään kuvaaminen onnistuu...tai ainakin hirveen vaikeeta se on,enkä sais edes ketään näytteleen siinä.
Itse toimisin tietysti käsikirjottajana ja ohjaajana.
Kannattais varmaan unohtaa koko juttu,mut onko kukaan edes yrittänyt kuvata mitään semmosta?
Miten te teitte tekoverta?
Tuliko lopputuloksesta pelkkää erittäin huonosti näyteltyä sillisalaattia? :)
miten tehä ite "leffa"?
6
317
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Tee ensin käsikirjoitus niin että tiedät mitä kuvata. Tom Savinin kirjan mukaan (Grande Illusions) hän käytti ainakin joskus verenä punaiseksi värjättyä vaahterasiirappia. Alfred Hitchcock käytti Psykossa suklaakastiketta. Ihan tosi, tämä ei ole vitsi! Mutta Psyko-elokuva olikin mustavalkoinen joten värivirhettä ei huomannut. Jos haluat näyttelijäksi tai avustajaksi kauhuleffaan niin ota yhteyttä Blood Ceremony Filmsiin tänne: [email protected]
- aineski
no editointiohjelmiin pitäs olla saatavana kaikenmoisia veri roiske tehosteita, siis tietokonetehosteita, jos ei jaksa ketsuppienkans läträtä.
- tietty.
punajuurimehu on aidomman näköistä kuin ketsuppi. Myös muste on aikas verimäistä, mutta tosin sen pois peseminen voi tuottaa onkelmia.
Kyllä jokin typerä bee leffa onnistuu ehkä keltä vaan, jos vain saat pikkasen jengiä kasaan. Toisaalta halvan ja hyvän kauharin voit saada aikaiseksi muutaman näyttelijän voimin, kunhan muistat sitte vaihdatuttaa ne peruukit yms, eri roolien vaihtuessa.
Eti netistä jotain tunnelmallista musaa, jota voit hyödyntää, jos teette pätkän vain omaksi iloksenne jne, mutta muute vaatii luvat paitsi jos vaivaudutte tekemään itse musat, niin saatatte saada kyseisen roskan kansainväliseen levitykseen, jos ei ole liian paska. - et..
tietty. kirjoitti:
punajuurimehu on aidomman näköistä kuin ketsuppi. Myös muste on aikas verimäistä, mutta tosin sen pois peseminen voi tuottaa onkelmia.
Kyllä jokin typerä bee leffa onnistuu ehkä keltä vaan, jos vain saat pikkasen jengiä kasaan. Toisaalta halvan ja hyvän kauharin voit saada aikaiseksi muutaman näyttelijän voimin, kunhan muistat sitte vaihdatuttaa ne peruukit yms, eri roolien vaihtuessa.
Eti netistä jotain tunnelmallista musaa, jota voit hyödyntää, jos teette pätkän vain omaksi iloksenne jne, mutta muute vaatii luvat paitsi jos vaivaudutte tekemään itse musat, niin saatatte saada kyseisen roskan kansainväliseen levitykseen, jos ei ole liian paska.niin omaksi iloksenne ja kavereiden, mutta suurta yleisöä pätkällenne saatte kyllä jo pelkästään "you tube:en laittamalla, jos ette ole rahan perään.
- Heli
Itse käyttäisin tekoverta, joka saattaa olla hieman sotkuista mutta tosi kivan näköstä ja halpaa kamaa.
Tietokone-efektit saattaa olla parempi valinta jos verellä täytyy kamalasti läträtä, mutta niistä saattaa usein tulla liian feikin näköisiä ja tämä pilaa elokuvan tunnelman totaalisesti.
- susitar -85
..kiitos vain vinkeistä,kuulin et ruokakaupasta saa sianverta jonkunlaisessa pussissa,se on varmaan sopivaa,eikä taida olla kovin kallistakaan.
muuten kyllä taitaa olla aika homma sellasen tekemisessä,yksin joutusin kuitenkin tekeen,ja taitaa tulla enempi komedia kuin kauhua,ainakin omasta mielestä..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750