Oon vähän aikaa kattonu sarjaa, Brookella on 4 lasta ja eri isistä eli siis kysymys: kuka on isä lapsille Hope R.J Rick ja Bridget? Mikä on Thomas? Onko Phoebe Taylorin ja Rodgen ainoa lapsi? Onko Ericillä ja Brookella lapsia?
t.utelias
Brooken lapset
8
3536
Vastaukset
- sekavaa on
mut koitetaan... eli Rick ja Bridget ovat Brooken ja Ericin, R.J. on Ridgen. Hope on sitten tää äpärätapaus jonka Brooke teki Deaconin kanssa, joka taasen oli Bridgetin aviomies silloin kun lapsi tehtiin. Thomas on Phoeben ja Steffyn sisko mutta ei kai enää sarjassa. Steffy taas on Phoeben sisko, joka palaa jossain vaiheessa.
- sekavaa
siis seurustelevat, onko mahdollista? eikös heillä ikäeroa jonkunverran? Rick ollut myöskin Ridgen nykyisen eli Ashleyn kanssa? miten tää menee oikein....
- ---------------
sekavaa kirjoitti:
siis seurustelevat, onko mahdollista? eikös heillä ikäeroa jonkunverran? Rick ollut myöskin Ridgen nykyisen eli Ashleyn kanssa? miten tää menee oikein....
Thomas on Phoeben ja Steffyn VELI ei siis sisko!
Phoebe ja Rick seurustelevat Suomen jaksoissa, heillä on sanottu olevan 10v ikäeroa. Phoebe 18v - Rick 28v. - syytä
--------------- kirjoitti:
Thomas on Phoeben ja Steffyn VELI ei siis sisko!
Phoebe ja Rick seurustelevat Suomen jaksoissa, heillä on sanottu olevan 10v ikäeroa. Phoebe 18v - Rick 28v.mennä lääkäriin?
- ööööhh
syytä kirjoitti:
mennä lääkäriin?
kenen pitäis mennä lääkäriin :D
- huidde76
tiesitkös että vain tyhmät katsovat kauniita ja
rohkeita? senkin typerys! mutt jos sä halut
olla tyhmä niinkuin ne muutkin jotka kattovat kauniita ja rohkeita niin oo sitten. kato niin
paljon sitä paska ohjelmaa ett sä elät ihan siin
paska ohjelmassa. - -n- 26
huidde76 kirjoitti:
tiesitkös että vain tyhmät katsovat kauniita ja
rohkeita? senkin typerys! mutt jos sä halut
olla tyhmä niinkuin ne muutkin jotka kattovat kauniita ja rohkeita niin oo sitten. kato niin
paljon sitä paska ohjelmaa ett sä elät ihan siin
paska ohjelmassa.Kukahan se tyhmä on, kun vaivaa päätänsä muiden TV:n katselemisella? ;D
- jukk3kk
-n- 26 kirjoitti:
Kukahan se tyhmä on, kun vaivaa päätänsä muiden TV:n katselemisella? ;D
robotti on rikki ja sanoo: hgchhkdcifdptbibkjldkfuhnvs iurtiihfdkncvfdhvkfsfurielhöoviap-ävnoodäåzds'f¨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701429
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3241032- 43875
- 38722
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html156710- 43652
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521