Brooken lapset

etpääsistolkulle

Oon vähän aikaa kattonu sarjaa, Brookella on 4 lasta ja eri isistä eli siis kysymys: kuka on isä lapsille Hope R.J Rick ja Bridget? Mikä on Thomas? Onko Phoebe Taylorin ja Rodgen ainoa lapsi? Onko Ericillä ja Brookella lapsia?
t.utelias

8

3536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekavaa on

      mut koitetaan... eli Rick ja Bridget ovat Brooken ja Ericin, R.J. on Ridgen. Hope on sitten tää äpärätapaus jonka Brooke teki Deaconin kanssa, joka taasen oli Bridgetin aviomies silloin kun lapsi tehtiin. Thomas on Phoeben ja Steffyn sisko mutta ei kai enää sarjassa. Steffy taas on Phoeben sisko, joka palaa jossain vaiheessa.

      • sekavaa

        siis seurustelevat, onko mahdollista? eikös heillä ikäeroa jonkunverran? Rick ollut myöskin Ridgen nykyisen eli Ashleyn kanssa? miten tää menee oikein....


      • ---------------
        sekavaa kirjoitti:

        siis seurustelevat, onko mahdollista? eikös heillä ikäeroa jonkunverran? Rick ollut myöskin Ridgen nykyisen eli Ashleyn kanssa? miten tää menee oikein....

        Thomas on Phoeben ja Steffyn VELI ei siis sisko!

        Phoebe ja Rick seurustelevat Suomen jaksoissa, heillä on sanottu olevan 10v ikäeroa. Phoebe 18v - Rick 28v.


      • syytä
        --------------- kirjoitti:

        Thomas on Phoeben ja Steffyn VELI ei siis sisko!

        Phoebe ja Rick seurustelevat Suomen jaksoissa, heillä on sanottu olevan 10v ikäeroa. Phoebe 18v - Rick 28v.

        mennä lääkäriin?


      • ööööhh
        syytä kirjoitti:

        mennä lääkäriin?

        kenen pitäis mennä lääkäriin :D


      • huidde76

        tiesitkös että vain tyhmät katsovat kauniita ja
        rohkeita? senkin typerys! mutt jos sä halut
        olla tyhmä niinkuin ne muutkin jotka kattovat kauniita ja rohkeita niin oo sitten. kato niin
        paljon sitä paska ohjelmaa ett sä elät ihan siin
        paska ohjelmassa.


      • -n- 26
        huidde76 kirjoitti:

        tiesitkös että vain tyhmät katsovat kauniita ja
        rohkeita? senkin typerys! mutt jos sä halut
        olla tyhmä niinkuin ne muutkin jotka kattovat kauniita ja rohkeita niin oo sitten. kato niin
        paljon sitä paska ohjelmaa ett sä elät ihan siin
        paska ohjelmassa.

        Kukahan se tyhmä on, kun vaivaa päätänsä muiden TV:n katselemisella? ;D


      • jukk3kk
        -n- 26 kirjoitti:

        Kukahan se tyhmä on, kun vaivaa päätänsä muiden TV:n katselemisella? ;D

        robotti on rikki ja sanoo: hgchhkdcifdptbibkjldkfuhnvs iurtiihfdkncvfdhvkfsfurielhöoviap-ävnoodäåzds'f¨


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      324
      1032
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      38
      722
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      43
      652
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe