http://www.tiede.fi/keskustelut/post996436.html#p996436
Matemaattiset tarkkataajuiseen pulsariin perustuvat laskuni osoittavat ettei ainakaan Orioniin asti ulottuvilla laajoilla taivaanosilla
ole mitään yli 13 jupiterin massaa painavampaa kohdetta alle 324 AU:n päässä, ja jos havaintorajan takapinnassa 325AU:N päässä olisikin semmoista tulossa säännöllisellä radalla, niin senkin tulo kestäisi paljon yli 2800 vuotta.
Joten ei tarvi pelätä meidän aikanamme. Tarkat pulsarien tarkkailussa oleva taajuusmuutokset paljastaisivat auringon ja maan liikkeen lähestyvien huomattavien kappaleiden gravitaatiovetovoiman kiihtyvyydet kyllä ja sittenkin veisi paljon aikaa edes nähdä se...
(Pulsareita on sadoittain, mulla listattuna kovalevyllä, hyvinkin tarkkaan taajuuksia seurannassa)
t. tähtiyhdistyksen pomo
Nibirua ei ole : tiet. todistettu
3
663
Vastaukset
- heps kukkuu
"osoittavat ettei ainakaan Orioniin asti ulottuvilla laajoilla taivaanosilla"
---
Ef. 6:12
Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.- koeta palailla
maan pinnalle noista satukertomuksistasi.
- tarkkailu.
Tekisit sinäkin jotain hyödyllistä etkä vain tarkkailisi pultsareja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079013
- 936860
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666615Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345541Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665193- 553561
- 503395
- 513172
- 562952
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512936