käykää liputtamassa Puustantin videoita youtubessa

ex-poliisi

Punaista lippua vaan ...Antin pikku poika videot vidduun youtubesta.Sairas jätkä

6

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sieltä etsimässä

Itse en ees tienny että niitä siellä on; mutta koska lienet tollasten videoiden ammattikuluttaja niin tokipa ne sieltä löysit.

• ex-poliisi

puhelin,internet liikenne,posti....kaikki avataan ja tutkitaan. me vaikka lavastetaan jotain rikollista että saamme antin telkien taakse.

• jo sovittanut 'rikoksensa'
        ex-poliisi kirjoitti:

puhelin,internet liikenne,posti....kaikki avataan ja tutkitaan. me vaikka lavastetaan jotain rikollista että saamme antin telkien taakse.

hohhoijjaa

• Pelottaa se
        jo sovittanut 'rikoksensa' kirjoitti:

hohhoijjaa

Kun Antti aukaisee sanaisen arkkunsa ketkä on olleet mukana poikaleikeissä.

Ja videoitakin pitänee seurata jo siksi että oma naama voisi siellä olla joukossa?

• näkyä munaskuillaan
        Pelottaa se kirjoitti:

Kun Antti aukaisee sanaisen arkkunsa ketkä on olleet mukana poikaleikeissä.

Ja videoitakin pitänee seurata jo siksi että oma naama voisi siellä olla joukossa?

videossa. hahahahahahaaaaaaaa

• plan-9-from-outer-space
        näkyä munaskuillaan kirjoitti:

videossa. hahahahahahaaaaaaaa

Kuten aikaisemmimn mainitsin, niin olen muuttanut ulkomaille, ja asun edelleenkin täällä ulkomaassa, josta kirjoitan tätä viestiäni.

Olen tallentanut kaikki YouTube-videoni DVD-levyille, ja levyt ovat useamman kuin yhden pankin kellariholvitallelokerossa. En siis "menetä" yhtä ainuttakaan videotani, vaikka koko YouTube-sivustoni suljettaisiin näinä New World Orderin nettisensuurin aikoina.

Myös kirjaani "Suuri Megaliitti", (jota kirjoitin viiden vuoden ajan, ja jossa on yli 5400 sivua, ja sivujen suuruus on A 4 eli printtauskokoa) kannattaa joidenkin riivattujen sielujen koettaa "liputtaa", eli merkitä "sopimattomaksi ja kerettiläiseksi" pankkiholvien tallelokeroissani, joissa säilytän kirjaani CD-levyillä.

Näinä Lex Nokian eli Urkintalain aikoina en yhtään ihmettelisi, vaikka pankkikerrostaloyhtiön isännöitsijä saisi urkintalain nojalla mennä keneltäkään lupaa kysymättä kopioimaan tallelokerojeni sisällön!

Mutta kirjani CD-levykopioita on myös sellaisissa paikoissa, joista ei kukaan pääse niitä takavarikoimaan. Tottakai olen pitänyt huolen, ettei viiden vuoden kirjallinen raadantani
        päädy "Isännöitsijä 'Stallu' Aurinkoisten" käsiin. Mahtaa kyttiä ja kyttääjäkansalaisia ottaa päähän hyvinkin taajaan se, etteivät he voi kumota Suomen perustuslaissa olevaa sanan- ja uskonnonvapautta, vaikka kytät Suomessa takavarikoivatkin "Suuri Megaliitti" -teokseni 1. 10. 2008. Lupasivat kutsua minut KUULUSTELUIHIN kirjani vuoksi jo seuraavalla viikolla, vaan eipä ole kuulunut kutsun kutsua sähköpostitse eikä puhelimitse tähän mennessä 7. 2. 2009, kun kirjoitan tätä viestiäni. Mahtoivat kytät olla äimänkäkenä, kun tajusivat, että suuret mediajätit ovat kaikkein suurimpia -piip- materiaalien valmistajia ja levittäjiä maailmassa, ja muunmuassa juuri tästä kerron Suuressa Megaliitissa hyvin taajaan. Kytät eivät ole aloittaneet rikostutkintoja suurista mediajäteistä, vaikka he tiesivät kirjani ensimmäisestä versiosta jo heinäkuussa 2005, kun ITSE vein oma-aloitteisesti, pyytämättä ja yllätyksenä Suuren Megaliitin ensipainoksen heille.

Teen täällä ulkomailla parhaillaan uutta kokoillan elokuvaa, joka ei tule YouTubeen, vaan myyntiin DVD-levynä. Sitäkään ei kukaan voi alkaa "liputtaa". Tehkää te muutkin ihmiset samoin kuin minä jollakin taiteen, tieteen, uskonnon, kirjallisuuden tms. saralla - tallentakaa luovat tuotteenne varmaan paikkaan, josta kukaan ei niitä voi löytää ja takavarikoida. Myykää tuotteitanne muualla kuin Internetissä. On kirjakauppoja ja leffamyymälöitä, joihin voitte perustaa myyntitilin, eli kauppiaat ottavat tuotteenne ilmaiseksi myyntiin (eivät maksa teille mitään vielä siinä vaiheessa), ja kun asiakkaat ostavat tuotteenne, niin kauppias ottaa tuotteen hinnasta välityspalkkioksi jonkun prosenttiosuuden, ja loput rahat saatte pitää itse myyntituottoina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      95
      1501
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      200
      948
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      123
      842
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60