Gigantissa paska palvelu!

Tv:n ostaja

Olettekos muut huomanneet että Porin Gigantti on loistava paikka meditoimiselle sillä siellä saa olla todella rauhassa.

15

1376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa!

gigantissa vaan pitää tietää muutamat niksit joilla myyjän saa nopeasti paikalle.
      itsekin viimeksi asioin itäkeskuksen gigantissa niin piti myyjältä varmista muutaman euron handsfreen yhteensopivuutta.
      ei muuta kuin kävelin isoimman ja kalleimman plasma-tv:n luokse ja aloin sitä tutkailemaan niin ei mennyt minuuttiakaan kun myyjä jo saapui paikalle. sitten olikin hyvä kysyä muutaman euron handsfreestä :)

eli jos haluat myyjän paikalle niin etsi se kallein ja isoin telkkari sieltä!

• jessss

kikantti ja paskatalo ovat molemmat suoraan perseestä vedettyjä joiden myyjät ovat, tietenkin, perseestä vedettyjä! Tuo on hyvä konsti!

Itse joskus tykkäsin huijata myyjiä sanomalla että mä ostan kyseisen tuotteen jolloin he innoissaan tekevät lapun jonka pitää viedä kassalle. Siinä vaiheessa mä yleensä revin lapun ja painun kotiin....HEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEEEEHEHHHEEEEE!!!!

• tutyuiouyoiuipi0

Pitää olla suojaväri niin myyjä tietää että on kuponki sossulta ja varma kauppa tiedossa. Ja myyjälle ansaitsemattomat bonukset.

• Antti...

Get your GIGS on route 66 :@

• ISO PETRI

samaa paskaa vaan eri paketissa.

• Ekenäs-kund

Tammisaaren Gigantissa sama, mutta pahinta on eräs kassahenkilö joka on ylimielinen ja suorastaan nolaa asiakkaan. Toinen kerta tänään kun sattui olemaan sama kyseinen parrakas nuori mies tiskillä, jonka tarkoituksena ilmeisesti on nolata asiakas. Heitti tällä kertaa taas ylimielisiä kommentteja kiinnostumatta kuuntelemaan minua tai perehtymään ongelmaani.
      Jouduin taas lähtemään vihaisena pois. Giganttiostokset saavat minun puolesta loppua tähän. Asiakad ei aina ole oikeassa. Gigantti Ekenäs

• ewerte

Ihan normi taitaa olla joka gigantissa. Mutta kannattaa valita vähiten ruuhkaisin ajankohta, niin ei tarvitse tuntia sitä myyjää metsästää.

• provikkaa

Myyjät on siellä pääosin provisiopalkalla, joten tuo ylläoleva ohje toimii kyllä. Eli menette myymälän kallkeimman taulutelkarin luokse niin myyjä on salamana paikalla.

• ezdlhynjkctyujki

Ruskea suojaväri tai rahtihame on yhtä kuin varma kauppa verovaroin, turha siellä on lättähattujen tuijotella 55-tuumaisia!

• Verkot-vetehen-laitan

Minulla on erittäin hyvä neuvo.
      Mikä vidun pakko on edes asioida missään Gigantissa?
      Tuotteita saa muualtakin, jopa internetin ihmeellisestä maailmasta eri verkkokaupoista, ja kotiovelle toimitettuna, niin halutessa.

• Mikävittuporilaisavaivaa

Kuka hullu nyt Poriin menee ostoksille??

• Vitun_porilaiset

Tai edes asuu siellä?

• MarjukkaKortepohjasta

Jyväskylässä ihan sama, ja jos saat myyjän vaikka tv;tä esittelemään se latelee puoli minuuttia ulkoaopeteltua litaniaa, jonka päättää kärsimättömään laitetaanko mukaan- kommenttiin ja sitten jos kysyy jotain kauhea tuskailu, jos haluaa kokeilla guidea, meinaa sitä itku päästä, siitä syystä olenkin vaihtanut kodin tekniikka ostokseni Tourulan Experttiin, joo maksan ekstraa mutta siellä myyjät edes yrittää palvella

• Route666

Meilläpäin Gigantissa ja Expertissä on ihan samat hinnat, eli Expertin parempaa palvelua saadakseen ei tarvi maksaa ylimääräistä. Luulisi että Porissakin olisi samat hinnat ko. liikkeissä?

• dfgdfgdfgdf

Eikö sitä voi vain nykäistä jotain esittelijää hihasta? Olettaako kaikki nykyisin että palvelua tulee vain kun astuu ovesta sisään? Pitäisi olla vähän tummempi hipiä että se niin toimisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      221
      5055
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4111
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3633
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3599
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3450
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      38
      3075
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2586
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2336
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      44
      2159
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      23
      1982
    Aihe