eikö kaikki merkit ole näkyvissä
onko Lopun Ajat jo täällä
18
580
Vastaukset
puuttuu joitakin.
- amerikassa on
MUSTA presidentti, homoja vihitään ja uskovaisia vainotaan...
- musta, eikös
amerikassa on kirjoitti:
hän ole saman verran valkoinenkin?
Mistä muuten olet saanut päähäsi, että USA:n presidentin värillä on väliä maailmanlopun suhteen? - kohdassa
amerikassa on kirjoitti:
Raamattua mainitaan neuvostoliitto tai homoavioliitot.
- se menee:
amerikassa on kirjoitti:
Ensin hajoaa Neuvostoliitto ja tilalle tulee homoliitot ...
- Aivan toisin
Jumalanhullu kirjoitti:
>>>Vielä
nenada puuttuu joitakin.Eli siis, "Milloin on ajan loppu"!
Jumalanhullu kirjoitti:
>>>Vielä
nenada puuttuu joitakin.Minun mielestäni Raamatussa puhutulla lopun ajalla tarkoitetaan luopumuksen alkamista eli oikea kirkko häviää ja tilalle tulee antikristuken aika:
Ap.t. 20
29 Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,
30 ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa.
31 Valvokaa sentähden ja muistakaa, että minä olen kolme vuotta lakkaamatta yötä ja päivää kyynelin neuvonut teitä itsekutakin.
32 Ja nyt minä uskon teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, hänen, joka on voimallinen rakentamaan teitä ja antamaan teille perintöosan kaikkien pyhitettyjen joukossa.- todellakin
Tapani1 kirjoitti:
Minun mielestäni Raamatussa puhutulla lopun ajalla tarkoitetaan luopumuksen alkamista eli oikea kirkko häviää ja tilalle tulee antikristuken aika:
Ap.t. 20
29 Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,
30 ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa.
31 Valvokaa sentähden ja muistakaa, että minä olen kolme vuotta lakkaamatta yötä ja päivää kyynelin neuvonut teitä itsekutakin.
32 Ja nyt minä uskon teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, hänen, joka on voimallinen rakentamaan teitä ja antamaan teille perintöosan kaikkien pyhitettyjen joukossa.>29 Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,
Sopii Joseph Smithiin... - puhui uhkasta
todellakin kirjoitti:
>29 Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,
Sopii Joseph Smithiin...monikossa ?
todellakin kirjoitti:
>29 Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,
Sopii Joseph Smithiin...Et halua ajatella millaista aikaa tuo "lähtöni jälkeen" tarkoitti saatikka, että "...omasta joukostanne...".
Tapani1 kirjoitti:
Minun mielestäni Raamatussa puhutulla lopun ajalla tarkoitetaan luopumuksen alkamista eli oikea kirkko häviää ja tilalle tulee antikristuken aika:
Ap.t. 20
32 Ja nyt minä uskon teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, hänen, joka on voimallinen rakentamaan teitä ja antamaan teille perintöosan kaikkien pyhitettyjen joukossa.>>>Luopumus oli tulossa
Tapani1 7.2.2009 klo 17.19
Ap.t. 20
32 Ja nyt minä uskon teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, hänen, joka on voimallinen rakentamaan teitä ja antamaan teille perintöosan kaikkien pyhitettyjen joukossa.Jumalanhullu kirjoitti:
>>>Luopumus oli tulossa
Tapani1 7.2.2009 klo 17.19
Ap.t. 20
32 Ja nyt minä uskon teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, hänen, joka on voimallinen rakentamaan teitä ja antamaan teille perintöosan kaikkien pyhitettyjen joukossa.Oletko samaa mieltä, että se saattoi tarkoittaa Kristuksen perustamasta kirkosta luopumista eli oikean kirkon häviämistä?
- todellakin
puhui uhkasta kirjoitti:
monikossa ?
onhan niitä Koresheja ja muita, mutta tällä mormonismipalstalla mainitsin Smithin.
- todellakin
Tapani1 kirjoitti:
Et halua ajatella millaista aikaa tuo "lähtöni jälkeen" tarkoitti saatikka, että "...omasta joukostanne...".
Lähdön jälkeen hyvinkin ja kristittyjen joukostahan Smithkin tuli.
- eihän
Tapani1 kirjoitti:
Oletko samaa mieltä, että se saattoi tarkoittaa Kristuksen perustamasta kirkosta luopumista eli oikean kirkon häviämistä?
MAP-kirkko ole vielä syrjäyttänyt kristinuskoa ja tuskin tulee syrjäyttämäänkään...
eihän kirjoitti:
MAP-kirkko ole vielä syrjäyttänyt kristinuskoa ja tuskin tulee syrjäyttämäänkään...
MAP-kirkon oppi on alkuperäistä kristinuskoa, joka on palautettu täyteydessään.
- eihän
Tapani1 kirjoitti:
MAP-kirkon oppi on alkuperäistä kristinuskoa, joka on palautettu täyteydessään.
mitä tarkoitin, vaikka heititkin vitsiksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251