mahtuu väkeä?
Mitenkähän paljon
14
201
Vastaukset
- Viivi.
mut muihin taivaisiin/ulottuvuuksiin sitäkin enemmän.
Enkä mä muutenkaan oo mikään harppumestari vaikka harpulta näytänkin.
Kui sä tommosii itsestäänselviä asioita kyselet? ;o että aina on tilaa vielä yhdelle...
jehovalaiset ole varanneet senkin paikan..tosin lippuja voi kysellä trokareilta netistä;)))))
blackmetal68 kirjoitti:
jehovalaiset ole varanneet senkin paikan..tosin lippuja voi kysellä trokareilta netistä;)))))
kyselly... alkaa toi eräpäivä olemaan senverta liki;) Pirun kallista.
a-v kirjoitti:
kyselly... alkaa toi eräpäivä olemaan senverta liki;) Pirun kallista.
onneksi varma paikka pannuhuoneen puolelta;))
blackmetal68 kirjoitti:
onneksi varma paikka pannuhuoneen puolelta;))
mussulin kans tulla sinne mutkun mussuli on niin kiltti...;)
a-v kirjoitti:
mussulin kans tulla sinne mutkun mussuli on niin kiltti...;)
niin puhdas sydäminen...ei se onnistu muuten kun sun täytyy tehdä mussulin kans syntiä;)))hähä..xD!!
blackmetal68 kirjoitti:
niin puhdas sydäminen...ei se onnistu muuten kun sun täytyy tehdä mussulin kans syntiä;)))hähä..xD!!
on tehtävä... oi voi. Sääli tärvätä puhdassydämistä nuortamiestä saattamalla jalastapitäen synnintielle... mut hauskaa se epäilemättä on, hähää;)
- kbasa.
a-v kirjoitti:
on tehtävä... oi voi. Sääli tärvätä puhdassydämistä nuortamiestä saattamalla jalastapitäen synnintielle... mut hauskaa se epäilemättä on, hähää;)
olen hetimiten koko kehollani mukana!!! :-)
kbasa. kirjoitti:
olen hetimiten koko kehollani mukana!!! :-)
oi että;) Mä luulen et sä oot todella helppo tapaus. Se ei oo sama kuin helpponakki;)
- kbasa.
a-v kirjoitti:
oi että;) Mä luulen et sä oot todella helppo tapaus. Se ei oo sama kuin helpponakki;)
sä tiedät että mä oon sulle valmis.. sun pitää vaan ohjata mua täydelliseen onneen..:-)
kbasa. kirjoitti:
sä tiedät että mä oon sulle valmis.. sun pitää vaan ohjata mua täydelliseen onneen..:-)
pitäis varmaan himmata vähän... tulee muuten palautetta;)
Mä tiedän...- kbasa.
a-v kirjoitti:
pitäis varmaan himmata vähän... tulee muuten palautetta;)
Mä tiedän...sua...
- kellukkeet
pois, ei taivaaseen kukaan halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067522
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253481Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3521520Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591347