armeijan sijaan ja kaikille 18 täyttäneille tytöille ja silloin ollaan tasaveroisia miesten kanssa. Esim. 6 kuukautta opetusta, johon sisältyy kodin siivous, ruoanlaittoa ja lastenhoitoa.
Olen itse käynyt vuoden kestäneen emäntäkoulun ja olen ollut valmis kaikkiin kodin toimiin menessäni naimisiin. Siitä huolimatta olen opettanut myös mieheni ja lapseni hoitamaan kotia ja tarvittaessa laittamaan ruokaa.
Meidän talossa ei kynsiä lakata, eikä peilin edessä viivytellä. Tyttäreni on aivan ihmeen hyvä ruoanlaittaja ja pitää kotinsa puhtaan. Poika laittaa myös ruokaa ja on aina siivouksessa apuna.
Kodinhoidon ja lastenhoidon opeus
3
54
Vastaukset
- MVB
Jokainen taaplaa tyylillään...
- tulla ,,,,,,,,,,,,,,,
naisen suusta
Sinähän tunnustat jotain jota naiset ei halua tunnustaa
Kai minunkin pitää tunnustaa että on sitä selväsanaisiakin naisia - uramuija
Armeija on vapaaehtoinen naisille, samoin saatavilla on vapaaehtoista kotitalousopetusta alan oppilaitoksissa ja ravintola-alalle asti. Joten miten nämäkin kaksi asiaa matsaavat nyt aivokuoressasi?
Minkä ihmeen takia ne taidot pitäisi opettaa vain naisille, kun kerran pojatkin joutuvat - omaa esimerkkiäsi käyttäen - niitä käyttämään. Saahan yläasteella kaikki oppilaat jotkut alkeet ja pakko on hyvä opettaja tosielämässä.
Kodin toimia joutuu harjoittamaan oli naimisissa tai ei, se ei siviilisäätyä tai asumismuotoa katso. Logiikkasi ontuu kuten aina tämän tapaisissa mustavalko-argumenteissa jossa joku on tietävinään, mikä rooli kenellekin kuuluu oli siihen taipumuksia tai ei. Kaikista naisista ei tule äitejä eikä kaikista miehistä isiä.
Jos tykkäät tuollaisesta militantta-touhusta että "kynsiä ei lakata ja peilin edessä ei seisota" niin ehkä tulevaisuutesi olisi ollutkin vääpelinä armeijassa? Mitä ihmeen tekemistä yleensä kynsien lakkaamisella ja huushollaamisella on tai miten ne sulkevat toisensa pois?
Kaikennäköistä pirttihirmua sitä onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117