Uusi löytö kumoaa evoluutio-teorian

evo=vale

6

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *huolestunut*

Haaskata tuollaiseen aikaansa. Lukisitte vaikka läksyjä sekin aika mikä menee tuollaisen kirjoittamiseen.

• ällitällit

Kuules kun koulussa opetetaan vielä suurempaa evosatua ihan totena, sehän se vasta suurta ja totaalista hulluutta on.

• IamOutOfNames
        ällitällit kirjoitti:

Kuules kun koulussa opetetaan vielä suurempaa evosatua ihan totena, sehän se vasta suurta ja totaalista hulluutta on.

Niin, asiasta mitään tietäviä internetin keskustelupastoilla päivänsä viettäviä trolleja sen sijaan pitää aina uskoa, he kun tietävät kaiken!

• biologian perusteet

Banaanikotkahavainnot eivät suinkaan kumoa evoluutioteoriaa.

Ensinnäkin, havainnot ovat huonosti dokumentoituja ja jo vanhoja. Ei ole varmaa onko banaanikotkien muuto jäänyt pysyväksi, ja kuinka kattavaa se on ollut. Tutkimus näyttää olevan vasta alullaan.

Toiseksi, banaanikotkia koskeva löytö ei missään nimessä edusta muuta kuin vain erästä uutta haaraa alati haarautuvassa evoluutiossa.

Lopuksi, näillä havainnoilla ei ole mitään yhteyttä itse keskusteluun evoluutioteoriasta. Samalla tavalla muutoin jokainen uusi laji, esimerkiksi uusi koirarotu, todistaisi evoluutioteorian vääräksi. Kuitenkin juuri lajien eriytyminen on siitä todiste.

Kirjoittaja on selvästi liian heikosti perehtynyt tähän aihepiiriin, joten kehoitan häntä palaamaan vaikka lukion biologian kirjojen pariin.

Sitä paitsi, vaikka asialla ei minkään kanssa tekemistä olekaan, en edes usko että nämä banaanikotkat ovat todella muuttaneet Suomeen, sillä olen kuullut vain hyvin vähän havainnoista, vaikka kuitenkin olen asian harrastaja.

• ällitällit

Banaanikotkatutkimuksella on ihan yhtä suuri oikeus tulla kouluissa pakolliseksi aineeksi, kuin evoluutioteoriankin opetus,sillä se perustuu aivan yhtä luotettavaan todistusaineistoon kuin evoluutioteoriakin.

• Bananisti
        ällitällit kirjoitti:

Banaanikotkatutkimuksella on ihan yhtä suuri oikeus tulla kouluissa pakolliseksi aineeksi, kuin evoluutioteoriankin opetus,sillä se perustuu aivan yhtä luotettavaan todistusaineistoon kuin evoluutioteoriakin.

Itseasiassa evoluutioteoria on todistettu, ja paljon vakaammalla todistepohjalla kuin mitkään muut uskonnot yhteensä. :D Minun mielestäni voisimme kaikki ruveta vaikkapa uskomaan banaanikotkaan, koska olen nähnyt banaanikotkan ja kuullut hänen sanansa. Olen myös koonnut kirjan banaanikotkaa koskevista tarinoista. Olen nähnyt banaanikotkan. Mielestäni minulla on ihan yhtä pätevät todisteet banaanikotkasta kuin evoluutioteoriasta! Evoluutioteoria on ihan hölynpölyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      28
      11133
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      49
      8677
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5415
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3714
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3608
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3574
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3298
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      57
      2618
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      53
      2190
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1826
    Aihe