http://www.banaanikotka.fi/julkaisut/an96.html
Kyllä tämä todistaa, ettei evoluutioteoria voi olla totta.
Uusi löytö kumoaa evoluutio-teorian
6
531
Vastaukset
- *huolestunut*
Haaskata tuollaiseen aikaansa. Lukisitte vaikka läksyjä sekin aika mikä menee tuollaisen kirjoittamiseen.
- ällitällit
Kuules kun koulussa opetetaan vielä suurempaa evosatua ihan totena, sehän se vasta suurta ja totaalista hulluutta on.
- IamOutOfNames
ällitällit kirjoitti:
Kuules kun koulussa opetetaan vielä suurempaa evosatua ihan totena, sehän se vasta suurta ja totaalista hulluutta on.
Niin, asiasta mitään tietäviä internetin keskustelupastoilla päivänsä viettäviä trolleja sen sijaan pitää aina uskoa, he kun tietävät kaiken!
- biologian perusteet
Banaanikotkahavainnot eivät suinkaan kumoa evoluutioteoriaa.
Ensinnäkin, havainnot ovat huonosti dokumentoituja ja jo vanhoja. Ei ole varmaa onko banaanikotkien muuto jäänyt pysyväksi, ja kuinka kattavaa se on ollut. Tutkimus näyttää olevan vasta alullaan.
Toiseksi, banaanikotkia koskeva löytö ei missään nimessä edusta muuta kuin vain erästä uutta haaraa alati haarautuvassa evoluutiossa.
Lopuksi, näillä havainnoilla ei ole mitään yhteyttä itse keskusteluun evoluutioteoriasta. Samalla tavalla muutoin jokainen uusi laji, esimerkiksi uusi koirarotu, todistaisi evoluutioteorian vääräksi. Kuitenkin juuri lajien eriytyminen on siitä todiste.
Kirjoittaja on selvästi liian heikosti perehtynyt tähän aihepiiriin, joten kehoitan häntä palaamaan vaikka lukion biologian kirjojen pariin.
Sitä paitsi, vaikka asialla ei minkään kanssa tekemistä olekaan, en edes usko että nämä banaanikotkat ovat todella muuttaneet Suomeen, sillä olen kuullut vain hyvin vähän havainnoista, vaikka kuitenkin olen asian harrastaja.- ällitällit
Banaanikotkatutkimuksella on ihan yhtä suuri oikeus tulla kouluissa pakolliseksi aineeksi, kuin evoluutioteoriankin opetus,sillä se perustuu aivan yhtä luotettavaan todistusaineistoon kuin evoluutioteoriakin.
- Bananisti
ällitällit kirjoitti:
Banaanikotkatutkimuksella on ihan yhtä suuri oikeus tulla kouluissa pakolliseksi aineeksi, kuin evoluutioteoriankin opetus,sillä se perustuu aivan yhtä luotettavaan todistusaineistoon kuin evoluutioteoriakin.
Itseasiassa evoluutioteoria on todistettu, ja paljon vakaammalla todistepohjalla kuin mitkään muut uskonnot yhteensä. :D Minun mielestäni voisimme kaikki ruveta vaikkapa uskomaan banaanikotkaan, koska olen nähnyt banaanikotkan ja kuullut hänen sanansa. Olen myös koonnut kirjan banaanikotkaa koskevista tarinoista. Olen nähnyt banaanikotkan. Mielestäni minulla on ihan yhtä pätevät todisteet banaanikotkasta kuin evoluutioteoriasta! Evoluutioteoria on ihan hölynpölyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811133- 498677
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak532190- 281826