hyvää yötä

Vilma.

mä en tykkää teistä enää-----mut teidän on pakko tykätä minusta

67

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pujottelija

yhteys pätkii ärsyttävästi

• Vilma.

pätkii ärsyttävästi

• pujottelija
        Vilma. kirjoitti:

pätkii ärsyttävästi

täytyykin vielä tunti täällä vahdata

• Vilma.
        pujottelija kirjoitti:

täytyykin vielä tunti täällä vahdata

mää kekkasin sen---jutun

• pujottelija
        Vilma. kirjoitti:

mää kekkasin sen---jutun

sampin jutun vai

• vanni
        pujottelija kirjoitti:

sampin jutun vai

juttele täällä,kerron myöhemmin

• Vilma.
        pujottelija kirjoitti:

sampin jutun vai

välillä ahistaa ko----maailma on sairas
        mut elämä on----mut kai pitäs mennä takavasemmalle----sanosinkö mää sulle hyvää yötä

• pujottelija
        Vilma. kirjoitti:

välillä ahistaa ko----maailma on sairas
        mut elämä on----mut kai pitäs mennä takavasemmalle----sanosinkö mää sulle hyvää yötä

haluaisin myös jotain lällyä sanoa,en kuitenkaan voi,tajuat varmaan asian

• Vilma.
        pujottelija kirjoitti:

haluaisin myös jotain lällyä sanoa,en kuitenkaan voi,tajuat varmaan asian

mää vaadin

• pujottelija
        Vilma. kirjoitti:

mää vaadin

mitähän mää sit sanoisin,no vaikka

i love you
        pusi pusi
        hali hali

• Vilma.
        pujottelija kirjoitti:

mitähän mää sit sanoisin,no vaikka

i love you
        pusi pusi
        hali hali

tosi lällyy-----kuis sä sit osasitkin
        ihanaaaaaaaaaaa

• pujottelija
        Vilma. kirjoitti:

tosi lällyy-----kuis sä sit osasitkin
        ihanaaaaaaaaaaa

jotain oppinut,nyt nukkumaan
        hyvää yötä,kolmannen ja viimeisen kerran

• Vilma.
        pujottelija kirjoitti:

jotain oppinut,nyt nukkumaan
        hyvää yötä,kolmannen ja viimeisen kerran

hyvää yötä---kolmannen ja viimeisen kerran

• pujottelija
        Vilma. kirjoitti:

pätkii ärsyttävästi

vasta nyt,sorry etten aikaisemmin

• Vilma.
        pujottelija kirjoitti:

vasta nyt,sorry etten aikaisemmin

no joo

• pujottelija
        Vilma. kirjoitti:

no joo

täällä klo 18.35

• Vilma.
        pujottelija kirjoitti:

täällä klo 18.35

sulle pitäs antaa tukka pöllöö-----mut en mää raski

• pujottelija
        Vilma. kirjoitti:

sulle pitäs antaa tukka pöllöö-----mut en mää raski

vahtaamassa

• Vilma.
        pujottelija kirjoitti:

vahtaamassa

ja on tylsää-----en löydä auton avaimia
        ei jaksais olla sisällä----menee hermo
        eti ne!!!

• pujottelija
        Vilma. kirjoitti:

ja on tylsää-----en löydä auton avaimia
        ei jaksais olla sisällä----menee hermo
        eti ne!!!

ku aina pitäis olla toiset avaimet,nyt on mentävä potkukelkalla

• Vilma.
        pujottelija kirjoitti:

ku aina pitäis olla toiset avaimet,nyt on mentävä potkukelkalla

kyllä herrasmiehet tietää-----ei oo potkukelkkaa
        nyt kun niitä ei löydy nii ny just tahtoisin mennä ajeleen----miten epäreiluu
        miks aina mulle käy näin-----en mä jaksa nyhjöttää

• pujottelija
        Vilma. kirjoitti:

kyllä herrasmiehet tietää-----ei oo potkukelkkaa
        nyt kun niitä ei löydy nii ny just tahtoisin mennä ajeleen----miten epäreiluu
        miks aina mulle käy näin-----en mä jaksa nyhjöttää

niin veisin ajelulle reppuselässä,tai eukonkantotyylillä

• Vilma.
        pujottelija kirjoitti:

niin veisin ajelulle reppuselässä,tai eukonkantotyylillä

harmi------sammakko ne avaimetkin on ottani
        ei anna niitä takas----ota pois ne siltä

• pujottelija
        Vilma. kirjoitti:

harmi------sammakko ne avaimetkin on ottani
        ei anna niitä takas----ota pois ne siltä

että ne oli sun avaimet,niissä voi olla jo jotain vikaa, vaikka ne saisikin takaisin

• Vilma.
        pujottelija kirjoitti:

että ne oli sun avaimet,niissä voi olla jo jotain vikaa, vaikka ne saisikin takaisin

ko ne on samassa nipussa ku kotiavainet ja mää oon päässy sisään kin-----mut missä mä en vaan löydä------nyyh tuu ehtiin

• Vilma.
        pujottelija kirjoitti:

sääkin vaan puolustat sitä

• pujottelija
        Vilma. kirjoitti:

ko ne on samassa nipussa ku kotiavainet ja mää oon päässy sisään kin-----mut missä mä en vaan löydä------nyyh tuu ehtiin

kyl ne löytyy jos sisällä ovat

• pujottelija
        Vilma. kirjoitti:

ne avaimet

• Vilma.
        pujottelija kirjoitti:

ne avaimet

mikälie kepakko oli millä heitti mua-----haje justiinsa ne poia siltä

• pujottelija
        Vilma. kirjoitti:

mikälie kepakko oli millä heitti mua-----haje justiinsa ne poia siltä

sekotatte minun pään

• Vilma.
        pujottelija kirjoitti:

sekotatte minun pään

sullon sit niitä monta

• pujottelija
        pujottelija kirjoitti:

sekotatte minun pään

nii,ei oo montaa,ne vaan sekoittaa pään

• Vilma.
        Vilma. kirjoitti:

no oo varovainen niiden kanssa

• mitään,

http://www.salakuunneltua.fi/
      Lue mitä ihmiset puhuvat Suomen busseissa, toreilla ja kaduilla. Mielenkiintoisia, hauskoja ja kummallisia juttuja. Et ole turvassa missään. Kaikki mitä sanot voi tulla (ja tuleekin) julki salakuunneltua.fi:ssä.

• Vilma.

mut rakastat sie minnuu

• Vilma.

susu susu susu susu haliiiiii
        MÄÄÄÄÄÄ RAKASTAN SUAAAAAAA !!!!!!
        hip hei ny mä pääsen
        pahka ko ne on vaan rikki----kenethän pakottas kokoamaan

• Vilma. kirjoitti:

susu susu susu susu haliiiiii
        MÄÄÄÄÄÄ RAKASTAN SUAAAAAAA !!!!!!
        hip hei ny mä pääsen
        pahka ko ne on vaan rikki----kenethän pakottas kokoamaan

mutta sun siltikään mua tarttis rakastaa, mä ko en voi vastata tunteisiis, *en vaan kertakaikkiaan voi...*

Kyllä mörri korjaa sen pakottamattakin, jos kauniisti pyydät...

• Vilma.
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

mutta sun siltikään mua tarttis rakastaa, mä ko en voi vastata tunteisiis, *en vaan kertakaikkiaan voi...*

ei ollenkaan mun tapaistani----saanko perua kaikki sanat-----moon yrittäny opetella olemaan täällä ko muutkin ihmiset----mut en mä osaa puhua lällyä-----mut oon mä kuiteskin ilonen että löysit ne------ja joa möykky vielä korjaa nii avot------mut en mä kyllä vuotta odota
        ostan uuden auton

• Vilma. kirjoitti:

ei ollenkaan mun tapaistani----saanko perua kaikki sanat-----moon yrittäny opetella olemaan täällä ko muutkin ihmiset----mut en mä osaa puhua lällyä-----mut oon mä kuiteskin ilonen että löysit ne------ja joa möykky vielä korjaa nii avot------mut en mä kyllä vuotta odota
        ostan uuden auton

perutaankin heti, mutta sen mä vaan sanon että on sulla opettelemista susuttelussa, *mä oon ihan kualassa, ees suurimmasta frootepyyhkeestä oo mihkään...*

• Vilma.
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

perutaankin heti, mutta sen mä vaan sanon että on sulla opettelemista susuttelussa, *mä oon ihan kualassa, ees suurimmasta frootepyyhkeestä oo mihkään...*

komistuksen kaa harjottelen----ja miten voi ollakkin näin että ko pääsee ajaaan niin ei haluu
        mut kun ei pääse----nii voih sanon vaan
        kyllä ottaa pannuun---oon kääntäny koko kämpän

• Vilma. kirjoitti:

komistuksen kaa harjottelen----ja miten voi ollakkin näin että ko pääsee ajaaan niin ei haluu
        mut kun ei pääse----nii voih sanon vaan
        kyllä ottaa pannuun---oon kääntäny koko kämpän

tarkasta kenkäs, säilytät kuiteskin avainta eteisessä kenkien yläpuolella...

• Vilma.
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

tarkasta kenkäs, säilytät kuiteskin avainta eteisessä kenkien yläpuolella...

mut usko vaan---moon kattonu jopa ne

• Vilma. kirjoitti:

mut usko vaan---moon kattonu jopa ne

kelaan aikaa taaksepäin siihenasti kun astuit ulko-ovesta sisään ja sinulla autonavaimet oli vielä tallella, *helppo hommahan tuo on, keskity vilma, keskity...*

Hattuhylly, nostitko postin, pistitkö pakkaseen tavaraa, perkeles... menitkö suoraan veskiin mieti! :)

• Silipa-Tuuli kirjoitti:

Nyt ko mörri naurultaan selvis, niin helppo juttuhan toi onki...

Tarvii ristipäävasaran, vatupassin, oikohöylän ja pullollisen Erikeepperiä... Kyllä tuosta vielä avain vilman autoon saadaan... Siis saadaan, jos vilma kauniisti pyytää... :•)

• Vilma.
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

kelaan aikaa taaksepäin siihenasti kun astuit ulko-ovesta sisään ja sinulla autonavaimet oli vielä tallella, *helppo hommahan tuo on, keskity vilma, keskity...*

Hattuhylly, nostitko postin, pistitkö pakkaseen tavaraa, perkeles... menitkö suoraan veskiin mieti! :)

ainako tuun ovesta laitan avaimet eteisen pöydälle-----enkä yleensä hukkaa tavaroita
        nyt en tajuu mitä tapahtu-----mut sisällä ne täytyy olla koska en olis muuten päässy sisälle

• Vilma.
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

Nyt ko mörri naurultaan selvis, niin helppo juttuhan toi onki...

Tarvii ristipäävasaran, vatupassin, oikohöylän ja pullollisen Erikeepperiä... Kyllä tuosta vielä avain vilman autoon saadaan... Siis saadaan, jos vilma kauniisti pyytää... :•)

kiltti möukky,mää melkein tykkään susta
        laitakko avaimen kuntoon---mää en jaksa enää nököttää täällä--paitsi että kohta on kyllä yö
        ja yöllä ei poljon hutita mennä minnekkään

• Vilma. kirjoitti:

ainako tuun ovesta laitan avaimet eteisen pöydälle-----enkä yleensä hukkaa tavaroita
        nyt en tajuu mitä tapahtu-----mut sisällä ne täytyy olla koska en olis muuten päässy sisälle

Siis ykkönen hävittää tavaroitasi. Kekätkin kateissa. Avaimista ei tietookaan... Älä vaan eksy itsestäsi...

Jotain hyvääkin, taju sulla on tallella, jos tiedät sisällä olevasi... :•)

• Vilma..
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

Siis ykkönen hävittää tavaroitasi. Kekätkin kateissa. Avaimista ei tietookaan... Älä vaan eksy itsestäsi...

Jotain hyvääkin, taju sulla on tallella, jos tiedät sisällä olevasi... :•)

ny voisin vaikka itkee---oikeesti mua ahistaa olla täällä sisällä----ko ei pääse
        mut jos pääsin nii ei ehkä lähtiskään

• Vilma. kirjoitti:

kiltti möukky,mää melkein tykkään susta
        laitakko avaimen kuntoon---mää en jaksa enää nököttää täällä--paitsi että kohta on kyllä yö
        ja yöllä ei poljon hutita mennä minnekkään

Hmmm... näyttäis olevan volkkarin avain tuo, ainakin merkistä päätellen... Tarvii pyytää Saksasta manuaali ja korjausohjeet. Eiköhän tuo vapuksi saada kuntoon...

Leikki leikkinä, osaan möykky ilman ohjeitakin. Täytyy vaan ensin karhunkankaan vinttikaivon vaakapuun laakeriin laittaa luistonestojärjestelmä ja lipputangon nupin narunohjaimet vaihtaa... Pääsiäiseen mennessä valmista... :•)

• Vilma.. kirjoitti:

ny voisin vaikka itkee---oikeesti mua ahistaa olla täällä sisällä----ko ei pääse
        mut jos pääsin nii ei ehkä lähtiskään

ko kuiteskin kohta oot tullu takas? Parempi olla sisällä kuin ulkona, möykyn mielestä ainaskin...

Annetaan jäneksien olla ulkona, ollaan me vaan sisällä... :•)

• Vilma. kirjoitti:

jos aina laittaa tietyn tavaran samaanpaikkaan esmeks minä aina autonavaimeni tuohon oven vieressä olevaan naulaan, ja jos ei se siinä olekkaan niin silloin se on hukassa.

Jos minä laittaisin avaimen mihin sattuu niin, eihän se silloin hukassa ole, vaan siellä mihin sen olen pistänyt, mutta mihin... :)

Se hukkaamisteoriasta, muistitko keskittyä?

• Vilma.
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

jos aina laittaa tietyn tavaran samaanpaikkaan esmeks minä aina autonavaimeni tuohon oven vieressä olevaan naulaan, ja jos ei se siinä olekkaan niin silloin se on hukassa.

Jos minä laittaisin avaimen mihin sattuu niin, eihän se silloin hukassa ole, vaan siellä mihin sen olen pistänyt, mutta mihin... :)

mut ei kai täällä aaveita voi olla----kyllä ny tään kokosesta kaksijosta pitäs avaimet löytyä
        oli ne missä vaan

...*auuutsss...* :•)

• Vilma.
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

Hmmm... näyttäis olevan volkkarin avain tuo, ainakin merkistä päätellen... Tarvii pyytää Saksasta manuaali ja korjausohjeet. Eiköhän tuo vapuksi saada kuntoon...

Leikki leikkinä, osaan möykky ilman ohjeitakin. Täytyy vaan ensin karhunkankaan vinttikaivon vaakapuun laakeriin laittaa luistonestojärjestelmä ja lipputangon nupin narunohjaimet vaihtaa... Pääsiäiseen mennessä valmista... :•)

mää itken ihan oikeesti täällä---mua ahistaa olla sisällä----nyyh kukaan ei ymmärrä
        nyyyh

• Mörrimöykky11 kirjoitti:

...*auuutsss...* :•)

LOOGISESTI, *ihan ylpiä olen tuosta hukkaamisteoriastani, tiedä vaikka tuosta teoriastani minut vielä muistetaan...* :)

LOOGISESTI, *ihan ylpiä olen tuosta hukkaamisteoriastani, tiedä vaikka tuosta teoriastani minut vielä muistetaan...* :)

Mörri muistaa sinut varmasti tuosta hukkaamisteoriastasikin... :•) *olipa vaikee ja pitkä sana...*

• Vilma. kirjoitti:

mää itken ihan oikeesti täällä---mua ahistaa olla sisällä----nyyh kukaan ei ymmärrä
        nyyyh

vilma hävittelee tavaroitansa enempi, kuin ehtii hankkia uusia tilalle...

Kuules vilma, enempi ahistais olla ulkona, jos ei pääse sisään, ainaskin näin talvisaikaan. Jos raikasta ilmaa kaipaat, niin hengitä avaimenreiästä ja katsele netistä talvisia kuvia... :•)

Kyllä möykky sua ymmärtää, ainaskin yrittää...

• Vilma.
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

vilma hävittelee tavaroitansa enempi, kuin ehtii hankkia uusia tilalle...

Kuules vilma, enempi ahistais olla ulkona, jos ei pääse sisään, ainaskin näin talvisaikaan. Jos raikasta ilmaa kaipaat, niin hengitä avaimenreiästä ja katsele netistä talvisia kuvia... :•)

Kyllä möykky sua ymmärtää, ainaskin yrittää...

ny mä itken vielä enempi

• Vilma. kirjoitti:

ny mä itken vielä enempi

mutten mää itke, sää muutes vilma itket jo toisen kerran mun nähreni, sun silmäskin ihan punottaa, *kauheen näköset...*

...

• Vilma.
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

mutten mää itke, sää muutes vilma itket jo toisen kerran mun nähreni, sun silmäskin ihan punottaa, *kauheen näköset...*

...

varmaan on näköset nii----ny itkettää vielä enempi

• Vilma. kirjoitti:

varmaan on näköset nii----ny itkettää vielä enempi

ettet vaan sipulia leikkaa siellä iltapalaasi?
        Möykky ajatteli vaan...

• Vilma.
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

ettet vaan sipulia leikkaa siellä iltapalaasi?
        Möykky ajatteli vaan...

möyky maan mätkii mua rankalla kädellä
        vaikka mulla kerrankin tulee kyyneleet oikein kunnolla-----ei taaskaan kukaan ymmärrä

• Vilma. kirjoitti:

möyky maan mätkii mua rankalla kädellä
        vaikka mulla kerrankin tulee kyyneleet oikein kunnolla-----ei taaskaan kukaan ymmärrä

jos möykky jotain kaunista sanoo, niin sitten vasta itketkin, eikä möykky halua sitä... Ja niin ilkee ei möykky osaa olla, että se saa sinut nauramaan...

*taidat hymyillä siellä jossain?*

• Vilma.
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

jos möykky jotain kaunista sanoo, niin sitten vasta itketkin, eikä möykky halua sitä... Ja niin ilkee ei möykky osaa olla, että se saa sinut nauramaan...

*taidat hymyillä siellä jossain?*

ko itken vielä enempi ko möykky siusaa

• Vilma. kirjoitti:

ko itken vielä enempi ko möykky siusaa

möykky arvaakin jo... naurat niin, että vedet silmistä valuu...

Kyllä hymy hyytyy, muista että ne kengät ja avaimet on edelleen kateissa... :•)

• Vilma.
        Mörrimöykky11 kirjoitti:

möykky arvaakin jo... naurat niin, että vedet silmistä valuu...

Kyllä hymy hyytyy, muista että ne kengät ja avaimet on edelleen kateissa... :•)

vaikka mää en yhtään naura

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      149
      11191
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5413
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      42
      4256
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2684
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      104
      1613
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      82
      1459
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe