http://www.jklcitysrk.org/fi/saarnat/?id=61
Laittaa miettimään asioita.
Kunnia Jumalalle, Herrallemme Jeesukselle Kristukselle ja Pyhälle Hengelle!!
JKL:n Cityseurakunnan
13
2095
Vastaukset 13
- tuo
seurakunta mikään hyvä ole.
- parempiakin on
Jyväskylässä aika monta. Kannattaa kierrellä ja kuulostella, missä Jumalan sanaa puhtaimmin julistetaan.
- vaihtoehtoja
parempiakin on kirjoitti:
Jyväskylässä aika monta. Kannattaa kierrellä ja kuulostella, missä Jumalan sanaa puhtaimmin julistetaan.
voisitko kertoa missä kaikkialla Jyväskylässä voisi Jumalan sanaa kuulla.
- oikeita Jumalan sanan
vaihtoehtoja kirjoitti:
välittäjiä löytyy;
- Vapaakirkko
- Pelastusarmeija
- Helluntaiseurakunta
- Baptistit
- Ilosanoma
Ei tarvitse turvautua korvikkeisiin, kun on aitoakin hengenyhteyttä tarjolla. - Anonyymi
vaihtoehtoja kirjoitti:
LHPK Jyväskylä
https://www.lhpk.fi/jyvaskyla/
luterilainen
- kiva srk
se teidän city. Herra siunatkoon teitä vielä lisää!
- kokemuksia ko.
seurakunnasta on. Kannattaa toki olla avarin mielin liikkeellä, mutta tärkeää on tutkiskella henget, jotka vaikuttavat eri seurakunnissa.
- uteliaisuudesta
kokemuksia ko. kirjoitti:
seurakunnasta on. Kannattaa toki olla avarin mielin liikkeellä, mutta tärkeää on tutkiskella henget, jotka vaikuttavat eri seurakunnissa.
kysyn, että missä jkl:n seurakunnassa käyt? Mikä on mielestäsi paras, ja kenestä saarnaajasta/pastorista/opettajasta/jne. tykkäät eniten?
- Anonyymi
Sepänkeskuksessa on pidetty tilaisuuksia. Mikä seurakunta se on?
- Anonyymi
"Timoteus, säilytä se, mikä sinulle on uskottu. Pysy erossa epäpyhistä ja tyhjistä puheista ja vastaväitteistä, joita tiedon nimellä kulkeva valhetieto saa aikaan. Siihen tunnustautuen jotkut ovat eksyneet pois uskosta. Armo olkoon teidän kanssanne!" 1 Tim. 6:20,21.
- Anonyymi
Mikä Sepänkeskus? Seppäkö siellä takoo Jumalan sanaa ihmisten päähän?
- Anonyymi
Keski-Suomen tytön todistus:
https://www.youtube.com/watch?v=IDjeHrivmvU
Muutti sittemmin Savon puolelle.- Anonyymi
Tässä linkissä käsitellään vääriä toimintoja, jotka on tulleet seurakuntiin. https://www.youtube.com/watch?v=JhiVFaMdFWs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3411369Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan77936Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.69816Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt45702- 120693
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38682- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9526- 25525
- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32492Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485- 79457
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447- 44425