Koska jollekin oli epäselvää

Selventäisikö?

8

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymykseen

Jussi Raittinen laulaa
      Kirjoittanut: Alphab eta 6.2.2009 klo 20.38

Et viitsisi sekoittaa noita artisteja tarkoitushakuisesti hulluihin viesteihisi.
      Nuo artistit eivät elä siinä maailmassa, jossa sinä elät.
      He tuskin innostuisivat siitä, että sinunlaisesi käyttää heitä välikappaleena sinunlaistesi hulluuden todistajina?
         -------

Mistä päättelet?
      Kirjoittanut: mppppankki 6.2.2009 klo 21.03

Mistä päättelet että Raittinen laulaa tuon????

• selvitti

Se oli sittenkin tuo Jääkärin kahjo.

• Alphab Eta

En tiedä, mitä tarkoitat jääkärin kahjolla?
        Minä tarkoitan, ettei ole kovin fiksua sekoittaa artisteja noihin omiin harhamaailmoihin, koska artistit tuskin edustavat sitä samaa lajia kuin harhoissaan elävät fanaatikot.
        Kuten huomaat, Raittinen esiintyy sekä valkoisen että punaisen puolen LAULUJEN ESITTÄJÄNÄ.
        Siellä on mm. myös Marjatta Leppästä ja Eija Merilää, joista viimemainittu taitaa olla uskovainen?

• leipätyö
        Alphab Eta kirjoitti:

En tiedä, mitä tarkoitat jääkärin kahjolla?
        Minä tarkoitan, ettei ole kovin fiksua sekoittaa artisteja noihin omiin harhamaailmoihin, koska artistit tuskin edustavat sitä samaa lajia kuin harhoissaan elävät fanaatikot.
        Kuten huomaat, Raittinen esiintyy sekä valkoisen että punaisen puolen LAULUJEN ESITTÄJÄNÄ.
        Siellä on mm. myös Marjatta Leppästä ja Eija Merilää, joista viimemainittu taitaa olla uskovainen?

Miksi ei laulaa henkensäpitimeksi vaikka Säkkijärven polkkaa tai Taakse jäänyttä elämää?

• ???
        leipätyö kirjoitti:

Miksi ei laulaa henkensäpitimeksi vaikka Säkkijärven polkkaa tai Taakse jäänyttä elämää?

Scandian (levy-yhtiö) laulujako?

t. Metsämökin tonttu

• Route 66
        leipätyö kirjoitti:

Sen jälkeen hän oli valmis tekemään loikan rockista poliittisiin lauluihin esittämällä pari kappaletta kokoelmaan Työväen lauluja (Scandia), joka onnistui kaupallisestikin katsottuna erinomaisesti.

70-luvun puolella Jussi Raittinen osallistui saman reseptin mukaan tehtyyn vastakkaiseen julkaisuun Talonpoikaisarmeijan lauluja (Scandia). Sittemmin hän oli mukana myös sellaisissa musiikkihistoriallisissa projekteissa kuin Työväen lauluja II (Scandia), Korsu soi (Scandia), Merimiesten lauluja (Scandia) ja Jätkän lauluja (Scandia)

http://pomus.net/001730

• 1940-1942

• mars................

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      126
      5334
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3842
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      37
      1972
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1694
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1693
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1630
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1443
    10. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1362
    Aihe