http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Henna%20Virkkunen%20Kokoomus%20ajaa%20Kataista%20p%C3%A4%C3%A4ministeriksi/1135243341288
Tässä olis mun mielestä viimeinen niitti suomen arkkuun.
Tämä tuskin tulee toteutumaan ellei tätäkin ole sovittu jo valmiiksi.
Muistakaapa nämä asiat kun vaalit on seuraavan kerran.
-Lama ei koske suomea.
- Veronkevennykset rikkaille sillä verukkeella että ne menee kulutukseen.
-Kelamaksun poisto mistä valtio menettää 800 milj euroa vuosittain.( tämä raha pitää saada siis jostain muualta)
- Otetaan lisä velkaa niin että suomi ei koskaan ole ollutkaan näin velkaantunut.
-Sairaanhoitajille luvattu palkankorotus mikä tietenkin kiistettiin heti vaalien jälkeen.
-Työvoimapulan takia haalitaan moniosaajia Somaliasta,Afganistanista, ja Irakista
Siinä nyt muutama asia !
Tässä mun mielipiteet!!
Lama todellakin koski suomea jo ajat sitten mä huomasin asian jo 2 vuotta sitten ja myin asuntoni pois.
Veronkevennyksistä olis ollu hyötyä jos ne olis suunnattu suoraan köyhille. Esim vaikka että alle 1000e tulot ovat verottomat.Tästä joka ikinen sentti menee 100% varmuudella kulutukseen.
Kelamaksu olis pitäny pitää ennallaan.Nyt tämäkin firmojen huvi maksatetaan kansalaisilla.
Kertokaapa rehellisesti että kuinka moni teistä uskoo siihen että joku näistä moniosaajista on auttamassa teitä vaikka vanhainkodissa muutaman vuoden päästä?
SUOMI
ON KOTIMAANI
2
106
Vastaukset
- suomalaiset
Mun ääni menee perususuomalaisille ja liityin siihen tällä viikolla jäseneksi.
- Olet ihan oikeassa
Täällä ei ole vaihtoehtoja, ellei Persut vastaa huutoon.
Suvi-Anne Siimes solutetiin tuohoamaan komarit.
Paavo Lipponen demarit ja muista ei ole niin väliä.
Nyt rietuu kupla-Kokoomus, taitaa kupla kohta puhjeta.
Kukaan ei ole tyytyväinen, ei edes maajussit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724847
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724644Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv812895Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222266Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska181732- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851308