http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/02/ruotsin_poliisille_jalleen_uusi_rasismisyytos_531763.html?origin=rss
Kauhea mekkala muutamasta sanasta. Kuinka sairas tämä maailma oikein on tai pikemminkin kuinka sairaalloinen on mieleltään kukkahattu hyysäri?
Valtava huoli!!
14
363
Vastaukset
- haluavat Suomeen
Ehdoin tahdoin mellakoita. Ulkomaalaipolitiikalla joka ei ole kenenkään hanskassa. Täällähän on ministeri sitä asia varten. Mitä tuo tekee, ei mitään.
- -karvapää-
äänestää, jotta huuteleva työvoimapula ei meitä yllätä...
- isoisän olkihattuhyysärihyys
Tämä maailma on niin sairas että sitä sairauden vakavuutta et sinä pikkuaivo näköjään edes ymmärrä, vaikka vitsikäs kuvitteletkin kenties olevasi.
Jaa kukkahattuhyysäri(kirjoitetaan siis yhdyssanaksi!) - ohos sano! En ole koskaan (!!!) ennen kuullutkaan tuommoisista tädeistä. Heh ja paskat sun vitseillesi!. Tuo on niin loppuun kaluttu herja että lakkaa sinäkin lässyttämästä ja kopioimasta juttuja lehdistä, jotka me osaamme ihan itse omin silmin lukea ja jopa ymmärrämme lukemamme - toisin kuin sinä... :-(- trasisti
Mikä sinun hermosi on noin äärimmilleen kiristänyt?
Otappa nyt tuppikulli kantaa itse uutiseen jos sinusta siihen on? - isoisän olkihattuhyysärihys
trasisti kirjoitti:
Mikä sinun hermosi on noin äärimmilleen kiristänyt?
Otappa nyt tuppikulli kantaa itse uutiseen jos sinusta siihen on?En osaa ottaa kantaa uutiseen kunhan tässä löpisen mitä yskökseni suuhuni kulettavat.
- Alkuper. isoisän olkih.......
isoisän olkihattuhyysärihys kirjoitti:
En osaa ottaa kantaa uutiseen kunhan tässä löpisen mitä yskökseni suuhuni kulettavat.
Horiskaa keskenänne. Minä en tuota vastausta trasistin ala-arvoiseen kysymykseen kirjoittanut, vaan joku todella ystävällinen :-) kanssaihminen otti nickini käyttöönsä. Se hänelle raukalle suotakoon, jos oli hyvinkin ovelan pilan keksivinään.
Säälittää, yööööööööööööööööööök....
Hyysätkää te rasistit tosianne. Minä en teidän skeidojanne alennu enempiä kommentoimaan!!! - Olkihattukukkorokkiäijävitu...
ottaa aamu "vitamiinisi"...
- Tarx
Alkuper. isoisän olkih....... kirjoitti:
Horiskaa keskenänne. Minä en tuota vastausta trasistin ala-arvoiseen kysymykseen kirjoittanut, vaan joku todella ystävällinen :-) kanssaihminen otti nickini käyttöönsä. Se hänelle raukalle suotakoon, jos oli hyvinkin ovelan pilan keksivinään.
Säälittää, yööööööööööööööööööök....
Hyysätkää te rasistit tosianne. Minä en teidän skeidojanne alennu enempiä kommentoimaan!!!se sun Nickisi siten on?
Sitä paitsi nickit on vapaita jos niitä ei ole rekisteröity.
- dasdsa
Vois joku käydä valokuvaamassa jossain pakolaiskeskusessa salaa niin huomaatte mitä mieltä ne oikeesti meistäon. Saman vois tehdä kebabpaikoille.
Uskokaa nyt hyvät ihmiset ne ei pidä meistä ja sillä selvä.
Sotia on ollu maailman alkuajoista lähtien samasta syystä.
Miten jotkut kukkahattutädit kuvittelee etä ne pystyy kitkemään tuon asian pois?- on ilmoja pidellyt
Ai, vai niin, jaahas, ohos, todellakinko, ihanko tottakinko, ohos poikaa, kappas vaan, jestas sentään, huhuhhuhuuh, sussiunakkoon, justiinsa juu.
EVVVVVVK!!!
- urpo turvokas
Vaan kyllä tavis ruotsalaista saa sanoa miksi haluaa eikä siitä kukaan mitään piittaa. Mamua tulee kutsua kauniilla nimillä ja kumartaa myös pidätystilanteessa koska hän on arvokas kulttuurinlähettiläs.
- Pattioskuketonen
on toki oikein.
Mitä jos mamut alkaisivat lakkoon tai muuttaisivat muualle, miten kävisi huutelevalle työvoimapulalle, entä kahviloille, yökerhoille ja suomitytölle... kuolisiko suomi yhdessä yössä...
- J.Potkukelkka
Eihän tossa ole taas mitää järkeä.Pakolaiset osaa hyvin käyttää rasismi korttia kaikki muut rikokset unohtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455210Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1271671Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151589Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511560- 141275
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60857