joka epäonnistuu talous- ja finanssikriisin hoidossa. Hänet saadaan toistuvasti kiinni valheesta ja emävalheesta.
Hän myös hermostunut, joka näkyy tempoilevana ruumiin kielenä sekä kielellisena taitamattomuutena. Menettää siis hermonsa tilanteissa, joissa pitäisi valtiovarainministerinä säilyttää mielenmalttinsa.
Teki viimeksi sen virheen, että menetteli kuten Yhdyvaltojen uusi presidentti, pyytää anteeksi. Obamalla oli aito anteeksipyyntö, mutta Jyrki Kataiselta se kävi epäonnistuneesti.
Hän pyysi anteeksi vain sanojaan, mutta ei tekoa, jolla hän osoitti halveksuntansa, kuten oikeistolaisuus on aina tehnyt.
Huomionarvoista oli, että hän pyysi anteeksi siis vain sanojen käyttöä, mutta ei sitä, että todella ajatteli kuten kirjoitti taannoin Turkulaisten omaan oikeistoaviisiin.
Kokoomuspuolue menettää Jyrki Kataisen
7
185
Vastaukset
- Itse olet
törkypesä ja valehtelija.
- Tarkkaaja
Mitä törkeyttä olen esittänyt?
Olen vain kertonut oman käsitykseni. Tietäen olevani oikeassa. - Entisen terijoen hallitukse...
Tarkkaaja kirjoitti:
Mitä törkeyttä olen esittänyt?
Olen vain kertonut oman käsitykseni. Tietäen olevani oikeassa.Vahibko että Jyrki Katainen ei ollut silloin mukanamme kun kannatimme Otto-Ville Kuusisen hallitusta joka oli asetettu isonveljen taholta odottamaan tilaisuutta saada meidät punlippuja heiluttamaan. Johan sitä Niinistö niitä työkaluja jo palautteli vaalimainoksissaan. Voisimme juhlia eläköönhuudoin Niinistön kanssa Terijoen hallituksen puolesta!! Katainen ois varmaan ruplaprofessorina!
- osmium
Entisen terijoen hallitukse... kirjoitti:
Vahibko että Jyrki Katainen ei ollut silloin mukanamme kun kannatimme Otto-Ville Kuusisen hallitusta joka oli asetettu isonveljen taholta odottamaan tilaisuutta saada meidät punlippuja heiluttamaan. Johan sitä Niinistö niitä työkaluja jo palautteli vaalimainoksissaan. Voisimme juhlia eläköönhuudoin Niinistön kanssa Terijoen hallituksen puolesta!! Katainen ois varmaan ruplaprofessorina!
Oliko Kokoomus silloinkin oikeassa kun tuki voimakkaasti Lapuan Liikkeen rikoksia, vapauden riistoja, kyydityksiä, laillisen omaisuuden tuhoamisia, väkivallantekoja ja murhia?
Oliko Kokoomus oikeassa tukiessaan laillista esivaltaa ja -järjestelmää vastaan tehdätyssä Mäntsälän kapinassa?
Mäntsälän kapinan jälkeen laillinen valta lakkautti Lapuan Liikkeen. Vuoden 1933 vaaleissa Kokoomus oli vaaliliitossa Lapuan Liikkeen työnjatkajaksi perustetun IKL:n kanssa.
Kokoomus oli kaatamassa aseellisessa kapinassa demokraattista järjestelmää ja länsimaista oikeusjärjestelmää. - Taas valehtelet
osmium kirjoitti:
Oliko Kokoomus silloinkin oikeassa kun tuki voimakkaasti Lapuan Liikkeen rikoksia, vapauden riistoja, kyydityksiä, laillisen omaisuuden tuhoamisia, väkivallantekoja ja murhia?
Oliko Kokoomus oikeassa tukiessaan laillista esivaltaa ja -järjestelmää vastaan tehdätyssä Mäntsälän kapinassa?
Mäntsälän kapinan jälkeen laillinen valta lakkautti Lapuan Liikkeen. Vuoden 1933 vaaleissa Kokoomus oli vaaliliitossa Lapuan Liikkeen työnjatkajaksi perustetun IKL:n kanssa.
Kokoomus oli kaatamassa aseellisessa kapinassa demokraattista järjestelmää ja länsimaista oikeusjärjestelmää.demariruikuttaja.
- ilmiselvästi
mpp:n jokellusta. Sanoo Sonnimies, viisas nistenmies.
- Nimetön
...olen ihmetellyt, että eivätkö suomalaiset todellakin tajua, että kokkarit senkun valehtelevat kaiken aikaa, huijaavat ihmisiä, ovat katkeria ja kateellisia, oma napa on ensimmäisenä esillä...olisi jo korkein aika huomata, että vilppiä, vilpin perään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8837J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756