miksi Johanna Tukiaista vihataan?

Johannan naispuolinenfani

En ymmärrä miksi monet vihaavat Johanna Tukiaista. Minusta hän on todella kaunis nainen myöskin vahva,kun on kestänyt julkisuudessa olla monissa kohuista huolimatta. Tuntuu vaan,että monet ihmiset ovat kateellisia hänelle ja mitä hän on elämässään saavuttanut. Itsekkin haluaisin saavuttaa samoja asioita,kun johanna mutta en julkisuuden kautta.
Tiedän,että monet naiset ovat yleensäkkin tyytymättömiä ulkonäköönsä ja purkavat haukkumalla sitä muka paremman näköistä naista koska heillä ei ole itsetuntoa. jokainen on omalla tavallaan kaunis ja ihmisten tulisi pystyä hyväksymään itsensä. Eikä Johanna Tukiainen voinut mitään asialle,kun ike häntä ahdisteli yleensäkkin meitä "kauniita" naisia miehet saattavat ahdistella. Nyky maailmassa katsotaan likaa ulkonäköä. Ja siitä tehdään tyhmiä päätelmiä mitkä eivätole totta. Miksi siispä vihata johanna tukiaista jos eiole koskaan häntä tavannut eikä tunne henkilökohtaisesti. Itse ainakin haluaisin päästä johannaa joskus tapaamaan ja ihailemaan hänen kauneuttaan läheltä.
Minusta kellään ei ole oikeutta haukkua ketään tuntematta ihmmistä varsinkaan ketään julkisuuden henkilöä. Koska julkisuudessa asiat usein vääristetään ja ihmisistä tulee eri kuva,kuin oikeasti.

25

1149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Boss.

Ei mitään tyyliä, pehmeä pääkoppa, ulkonäöstä en viitsi sanoa mitään kun ei sille pahemmin mitään voida. Yks juttu vielä, tuskinpa Johannaa vihataan muttei noin yliturhaa julkkista varmaan moni rakastakkaan.. Hinnalla millä hyvnsä "julkisuudessa"!! Melkein jo säälittävää!

• painanut villaisella

Iken tekstiviestit, mutta ei. Piti tehdä "ruususet" eli päästä puheenaiheeksi kyseisellä keinolla. Saa ihan syyttää itseään!!!!
        Kyllä sitä varmaan moni näyttävä nainen saa tekstiviestejä, ovat miehet niin pölhöjä, kaikki eivät vain tuo niitä julkisuuteen ja sitten paru katumustaan vastattuaan niihin. Tämä on ainakin minulla syy siihen, että en Tukiaista pahemmin ihaile.

• muhvi

Sinäpä sen sanoit, lyhyesti ja ytimekkäästi.

Lisäksi kaikki ne valehtelut ja valheista kiinni jäämiset. Uskokin kuulostaa niin keinotekoiselta, kun helsinkiläiset pikkulinnut on jo vuosia kertoneet eräistä sivubisneksistä, kunhan hinnoista sovitaan. Siis vuosia, jo ennen tätä isoa julkisuutta.

• vihaisi :

lähinnä myötätuntohäpeästä voisi puhua

• ei fani

sitten on saavuttanut?? Ei mun mielestä mitään erityisen mainittavaa..Tosin en mäkään, mutta se onkin jo ihan toinen juttu. Ja olen mielelläni ihan vaan tavis. Ja Jossun kauneudesta voidaan kyllä olla montaa mieltä. En tiedä, miltä hän näyttää kun/jos hymyilee "normaalioloissa", mutta kuvissa "hymynsä" on todella luonnoton, eikä ulotu silmiin asti.

• ei fani

Ei kyllä joka tyttö saa ministeriä palliltaan, että jos sitä sitten vaikka saavutuksena voi pitää..

• kauniiden naisten ihailija
        ei fani kirjoitti:

Ei kyllä joka tyttö saa ministeriä palliltaan, että jos sitä sitten vaikka saavutuksena voi pitää..

Kanerva on kaatanut elämänsä aikana paljon naisia. Tällä kertaa Johanna kaatoi Kanervan. Johanna herättää sekä vihaa että ihailua, itse kuulun Johannan fanikerhoon.

• sillä
        kauniiden naisten ihailija kirjoitti:

Kanerva on kaatanut elämänsä aikana paljon naisia. Tällä kertaa Johanna kaatoi Kanervan. Johanna herättää sekä vihaa että ihailua, itse kuulun Johannan fanikerhoon.

oma funclubikin, taitaa laittaa omat "tanssityttönsä" tänne kirjoittelemaan :D Sen siskoa, kyllä voisi nykästä mutta Johannalla uskonnollinen elämäntapa näkyy jo maileina naamasta. :D

• naisia ei
        sillä kirjoitti:

oma funclubikin, taitaa laittaa omat "tanssityttönsä" tänne kirjoittelemaan :D Sen siskoa, kyllä voisi nykästä mutta Johannalla uskonnollinen elämäntapa näkyy jo maileina naamasta. :D

g6h8 å68v56n7m8 567 8yb y6å8tpmio 'å0iå

h54bhj 90
        mn7899 .¨
        ,´,mmi0,o p
        ¨å¨
        ´ ,,´

pooppp,ppppp988 n8nh8n (&(J/&TYJ(/J UIO)/G&
        7j8k9 h8jk0 j99´9´9kj89
        /////(BG)BN?=?MN?NM?NM?M?M?; next / . :: Luke // ::

• on upea blondi
        naisia ei kirjoitti:

g6h8 å68v56n7m8 567 8yb y6å8tpmio 'å0iå

h54bhj 90
        mn7899 .¨
        ,´,mmi0,o p
        ¨å¨
        ´ ,,´

pooppp,ppppp988 n8nh8n (&(J/&TYJ(/J UIO)/G&
        7j8k9 h8jk0 j99´9´9kj89
        /////(BG)BN?=?MN?NM?NM?M?M?; next / . :: Luke // ::

Kanerva on vuosia kaatanut naisia, Johanna kaatoi Kanervan. Näin se vaan on. Facebookissa on Johannan oma fanikerho, olen jäsen!
        Facebookin sivuilla Johanna Tukiainen albumissa on myös upeita kuvia, juuri vastikään päivitetty Rovaniemen keikalta. Suosittelen!

• laku
        on upea blondi kirjoitti:

Kanerva on vuosia kaatanut naisia, Johanna kaatoi Kanervan. Näin se vaan on. Facebookissa on Johannan oma fanikerho, olen jäsen!
        Facebookin sivuilla Johanna Tukiainen albumissa on myös upeita kuvia, juuri vastikään päivitetty Rovaniemen keikalta. Suosittelen!

Minä en ainakaan Tukiaista vihaa,päinvastoin,mä haluaisin panna sitä!

• ilkeyttään
        on upea blondi kirjoitti:

on "naisia kaadellut", tarkoituksenaan vahingoittaa. Eiköhän yhteisestä mielihyvästä ole ollut kyse. Tapaus Tukiainen antaa sen kuvan, että Johannalla on ollut ilkeitä taka-ajatuksia, tuskin muuten olisi tarvetta ollut yksityisiä tekstareita julkisuuteen tuoda.Ei minulla ainakaan, "herkuttelen" itsekseni ja salaa, vaikka viestini eivät olekaan Ikeltä, tietenkään.

• 5.700 euron tulot vuodessa

ole todellakaan mikään saavutus!
      Niitäkö pitäisi kadehtia vai niitä silareita?
      Salli mun nauraa.

• Tolkun mies

Johanna "väärinymmärretty" Tukiainen on onnistunut pitkään jatkuneessa julkisuuteen pyrkimisessään. Hän tekeytyy edelleenkin uhriksi, vaikka ei ole puhtaita jauhoja pussissaan Kanerva-jupakassa.
      Ei Johannaa monikaan vihaa. Häntä pikemminkin inhotaan. Hän itse tyrkyttää itseään lehtiin ja Maikkarin viihdeuutisiin: Ike, glamour, Thaimaa, Miami, rapujuhlat (imee muovirapua kuvissa), usko, opiskelu, neljä ällää (ei vaineskaan), residenssi, sairaus, kateelliset suomalaiset, julkisuudesta vetäytytyminen, Kiinnostavin Julkkis -kisan voitto (oikeasti Motherf*****r of the year)...
      Johanna voisi olla kaunis, jos luopuisi valahtaneista rintaimplanteistaan sekä pumpatuista huulistaan. Hän varmaan osaa hymyillä, mutta epäonnistuneen huultentäyttöoperaation takia hymynsä on kuin irvistys. Ja sitä meikkiäkin voisi paklata vähän vähemmän: eivät ne ihon epäpuhtaudet ja yöelämän jäljet peity kokonaan.
      Kun Johanna pääsee irit julkisuusriippuvuudestaan, ei häntä kukaan enää muista eli hauku.

• tukipaketti

Ei kai kellään ole mitään syytä "vihata" Tukiaista, vai onko? Eiköhän se ole lähinnä vaan ihmettelyä siitä kun toisella ei näytä olevan mitään itsekritiikkiä minkään asian suhteen itsessään. Kyllähän Johanna on aivan itse tyrkyttäytynyt julkisuuteen omituisine näkemyksineen asioista, ja silloin täytyy ottaa vastaan sitä mitä ihmiset ajattelevat. En oikein tajua tätä kateuskorttia, minkä heität: että siis joku olisi kade Johannan ulkomuodosta? Miten joku itsestään huolta pitävä, kuntoileva tavis haluaisi Johannan pursuilevan olemuksen ja muovitukan, tuskin kukaan. Myötähäpeää korkeintaan voi tuntea, kun on vetänyt noin överiksi kaiken minkä vetää voi.

Ulkonäköähän Johannalla olisikin, hänhän on todella kaunis mutta rankka elämäntapa on pilannut täysin ulkonäön - huomaahan sen kun vertaa kuviin vuosia takaperin.

Kyllä jokaisella on oikeus sanoa näistä julkisuuteen tyrkytetyistä jutuista oma mielipiteensä. Viha on kuitenkin vähän liika voimakas ilmaus Tukiaisista. Olisiko sääli lähempänä?

• olette

säälittävä tyyppi. Kun kauneutta jaettiin, ei kyllä akka ollut paikalla. On hirvittävä kotka.

• Ei ymmärrä!!!

Mitä Jossu on saavuttanut?

• ihana nainen!
      • Dollsien fani jo vuodesta 2003

http://www.glamourdolls.fi

Lisäksi Johannalla upeita kuvia Facebookin sivuillaan. Suomen suurin julkkis-2008 (Helsingin Sanomien äänestyksen voitto) sekä Reutersien merkittävimmän uutiskuvan-2008 voitto. Suomen googletetuin henkilö artistien jälkeen. Glamour Dolls showtanssiryhmän vetäjä vuodesta 2003.
        Matkustanut ympäri maailmaa ja hänellä ollut poliittista vaikutusvaltaa. Glamouria.
        Mitä vielä puuttuu????

• Samaa mieltä

Samaa mieltä tukipaketin kanssa

• Hurjaa tekstiä.

Hymyn keskustelupalstalta: "A.Näätäläinen:

Asia, millä Tuksu kiristää muita, taitaa olla aika kamala, kun kukaan ei uskalla nousta uhmaamaan Tuksua, kukaan ei uskalla oikeasti avata suutaan. Mikä ihme voi olla niin näitä kaikkia yhdistävä ja sellainen juttu?

Yhdistävä tekijä on nimeltään Sikarihuone (oliko kuppilan nimi oikein?). Se paskamesta on nimittäin kusipääliivihörhöjen hallinnassa jotka mättää jengiä pataan takahuoneessa tarvittaessa jopa ilman pätevää syytä. PaskatankkiPaxu on hakkauttanut kyseisessä paikassa kaksi tuntemaani tyyppiä, eli on kysymys tosiasioista, ei siis MuTu:a. Kyseisen paikan kautta, tai siis siellä vaikuttavien jätkien kautta ilmeisesti se läskiperse hankkii myös päivittäiset nappinsa joilla saa kaalin sekaisin ja pupillit pulleiksi.

Minua henk. koht. ei nuo pitkätukat pelota. Jos kohti tulee niin otan korvista kiinni ja kusen reiän otsaan :D"

• hurjaa tekstiä 2

Lisää hymyn keskustelu palstalta: "Jonkun lausumana ,oliko nyt tuo s-24 linjoilta luin että se liittyisi johonkin seksihommaan se niinsanottu kiristäminen...Kun pääsee paksujen suosioon niin pääsee seksihommiin koko lössin kanssa ja siitä otetaan kuvia joita isopaksu hallitsee.. Kuulostaa mielipuoliselta mutta ei mahdottomalta..Ajatellaanpa että sekaantuisi esim. homoseksiin niin kukapa niitä julkiseksi tahtoisi?? Jotain hämärää siinä on kun kaikkien suut menee suppuun.. luulisi tosiaan että pennakin olisi jotain sanonut mutta ei, istuu vaan pissat tenassa ja on hiljaa..Ja tämä johtajakin kun kerkesi uhota paljastuksista mutta eipäs ole hiiru uskaltanut sanaakaan sanoa..Ja silloinkin kun veskahomon sanottiin rikkoneen ne tavarat siellä Tampereella niin sen kommentti oli kyllä aika pliisu tunkiosta..Onhan se mahtavaa että on niin ohjat käsissä ja niin pelottava että kukaan muu kuin pikkusisko ei uskalla suutaan avata..Hymylehtenä olisin maksanut Jonille tai Pennalle niin paljon että olisivat suunsa avanneet.. Pojat olisi voinut kilpailuttaa ,että kummalle maksaavat enemmän.. Ehkä joskus Arto avaa kitusensa ,mutta ei ainakaan vielä uskalla kun on ne oikeudenkäynnit kesken..."

Hymyn keskustelupalstan jutut johanna tukiaisesta on kyllä sellasta viihdettä ettei mitään rajaa :P

• ei uskovan käytös

Miksi ei jätä sitä ex-miestään rauhaan? Kuka se onkaan paljonkin siipeillyt itse asiassa koko elämänsä aikana. Tämä uusi nykyinen sulhaskandidaattiko maksaa ja kustantaa kaiken? tuskinpa vain.Pois julkisuudesta koko ihminen,julma ilme kuvissa.

• johannanpuolustaja

Olen myös Johannan puolella!

• joopajoo2

Jollaksessa taitaa tänään olla kirjallinen piiri koolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      117
      4898
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      116
      3979
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      222
      3913
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1374
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      174
      1374
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1155
    Aihe