Tekö evankelioitte ja eheytätte Kristus-ruumista. Mitäs jos palattaisi takaisin ensirakkauteen - Kristukseen.
Takokaa keihäänne auroiksi.
Hei Veljet
10
244
Vastaukset
- tarkkana.
Etköhän sinäkin ole luopunut siitä ensirakkaudestasi, lapsen uskostasi, ja lapsen kasteestasi jo aikoja sitten vaihtamalla sen uudestikastajien höyryäviin hernekeittoihin?
- Olet järkyttävä riidanhaast...
Noin vain lonkalta heität herjojasi? Häpeä, jos osaat!
- uskova veli
oletko uusi palstalla?
- Ved.2
esiin tuokaa, auroiks kaikki muuttakaa, niin saatte Hengen ruokaa. Olen itsekin yrittänyt tätä ensirakkautta tarjota. Mutta niinkuin huomaat välittömästi tulee joko kasteväittely raamattukotelosta tai jokin muu jäynä esiin.Joskus voidaan aloitta Hengessä, mutta lopetetaan lihassa.Onko mahdollista saada yhteyttä kehenkään uskovaan rauhan evankeliumin muodossa. Niin, että Jumalan henki yhdistäisi rauhan yhdyssiteellä. Eihän tämä mikään uskoville lukittu keskustelufoorumi ole. Mutta kun raamatun paikkoihin vedoten vakuutetaan omaa hurskautta, niin äkikseltään luulisi, että uskovahan se siinä rikastuttaa raamattupalstaa!? Mutta mitä vielä! Syntyykin kauhea sota ja kuin riivattujen rähinä jostain opinkohdasta.Monet tuntemani uskovat eivät voisi oksentamatta lukea näitä tekstejä ja eivät ole aikoneet lukeakkaan, kun vaistoavat miten paha mieli siitä syntyykään. Voiko tämä heijastaa nykyuskovien todellista Hengen tilaa, vai onko tänne vain valikoituneet kaikkein kiivaimmat väittelijät. Ovatko he etsijöitä? Kai itsekin jotain? etsin. Mutta lähinnä haluan vaihtaa yhdessä ihmetellen ajatuksia Raamatusta, vaikkei nyt samaa ymmärrystä olisikaan. Kun alussa huomasin tämän sanoilla sivaltelun, niin yritin itsekin hyväntahtoisesti leikkkisästi ns. vedättää erään toisen perässä ja nimitinkin sitten itseni "Ved.2:si koe mielessä. Mutta huonosti siinäkin on käynyt. Mutta yksi tavoite siinä kuitenkin täyttyi, että tämä onkin paljon pahempaa, kuin uskalsin arvata!!
- Irmeli.
Hyvää sunnuntai aamua sinulle.
Galatalaiskirje 5
Henki ja liha
13 Teidät on kutsuttu vapauteen, veljet. Mutta älkää tämän vapauden varjolla päästäkö itsekästä luontoanne valloilleen, vaan rakastakaa ja palvelkaa toisianne.
Kuule kun mulla on vähän huono näkö ja sinä kirjoitat nk, pötköön, laittaisitko väliä, tuohonkin kirjoituksees olisi edes yksi väli nii se helepottas lukua, niin ei tarvis niin tihirustaa mun.
Jookos kiitos. - Ved.2
Irmeli. kirjoitti:
Hyvää sunnuntai aamua sinulle.
Galatalaiskirje 5
Henki ja liha
13 Teidät on kutsuttu vapauteen, veljet. Mutta älkää tämän vapauden varjolla päästäkö itsekästä luontoanne valloilleen, vaan rakastakaa ja palvelkaa toisianne.
Kuule kun mulla on vähän huono näkö ja sinä kirjoitat nk, pötköön, laittaisitko väliä, tuohonkin kirjoituksees olisi edes yksi väli nii se helepottas lukua, niin ei tarvis niin tihirustaa mun.
Jookos kiitos.Jos tarkoitit minun tekstiä, niin siitä todella puuttuu kappalejako. Galattalaiskirjeessä käsitellään juuri hengen ja lihan välistä taistelua.
Kehoitetaan vaeltamaan Hengessä, niin ei lihan himoa täytä. Ollaan totuudelle kuuliaisia. Siis ei ensalkuun väitellä, vaan kuunnellaan, mitä Herralla on asiaa. Mitä itse tarkoitit? - Irmeli.
Ved.2 kirjoitti:
Jos tarkoitit minun tekstiä, niin siitä todella puuttuu kappalejako. Galattalaiskirjeessä käsitellään juuri hengen ja lihan välistä taistelua.
Kehoitetaan vaeltamaan Hengessä, niin ei lihan himoa täytä. Ollaan totuudelle kuuliaisia. Siis ei ensalkuun väitellä, vaan kuunnellaan, mitä Herralla on asiaa. Mitä itse tarkoitit?Henki ja liha
Meidät on kutsuttu vapauteen.
Minä tunnen, saan olla vapaa.
Suomessa on uskonnon vapaus.
Sekä saan olla vapaa muutenkin, peloista ym,
mutta en saa päästää itsekästä luontoani valloilleen ja rueta "riehumaan".
Esim; "Nykänen"
- Ved.2
Treijalla ja veljellä päivän sanaksi jotain, niin voisi avata raamattua ja tutkia kirjoituksia.
Olin yllättynyt, että tällä planeetalla/palstallakin on elämää. Luen tämän foorumin raamattupalstaa tosi harvoin, ja käyn välillä kurkkaamassa onko tyyli sama ja hyvin on tyyli säilynyt. Aina ei voi lähteä pois kommentoimatta ja että ihan jotkut ihmisiksi täällä vastaavat se oli yllätys, hui!
Kävin sunnuntaina kuulemassa sanaa ja kyseisessä seurakunnassa puhuttiin vuohista ja lampaista. Olin aina ollut siinä uskossa, että tässä raamatunkohdassa puhutaan uskovista ja maailmanihmisistä, mutta yllättäen aloin tajuamaan, että nämä vuohet ja lampaat ovatkin uskovia kummatkin ryhmät. Palasi mieleeni aihe jossa käsiteltiin vihollisvaltojen soluttautumisesta seurakunnan vastuuvirkoihin sekä pinnalliset status-uskovat.
Muistetaanhan ystäväni pysyä Kristuksen Tuntemisen tuoksussa, pysyä lampaana siksi, että Jeesus on. Rakastaa Jumalaa siksi, että Jumala on. Koska niin lapsi tekee, niin lammas tekee. Herra antaa meille kaiken mitä tarvitsemme, meidän tehtävä on etsiä Jumalan valtakuntaa joka aamu ensimmäisenä Kiitos Isä tästä päivästä. Etsiä sen päivän tietä kysyä mitä sinä Jeesus tänään teet? Pysytään kiinni meidän öljypuussamme ilman villioksia. Pysytään jaloina oksina.- Ved.2
Treija kirjoitti:
Olin yllättynyt, että tällä planeetalla/palstallakin on elämää. Luen tämän foorumin raamattupalstaa tosi harvoin, ja käyn välillä kurkkaamassa onko tyyli sama ja hyvin on tyyli säilynyt. Aina ei voi lähteä pois kommentoimatta ja että ihan jotkut ihmisiksi täällä vastaavat se oli yllätys, hui!
Kävin sunnuntaina kuulemassa sanaa ja kyseisessä seurakunnassa puhuttiin vuohista ja lampaista. Olin aina ollut siinä uskossa, että tässä raamatunkohdassa puhutaan uskovista ja maailmanihmisistä, mutta yllättäen aloin tajuamaan, että nämä vuohet ja lampaat ovatkin uskovia kummatkin ryhmät. Palasi mieleeni aihe jossa käsiteltiin vihollisvaltojen soluttautumisesta seurakunnan vastuuvirkoihin sekä pinnalliset status-uskovat.
Muistetaanhan ystäväni pysyä Kristuksen Tuntemisen tuoksussa, pysyä lampaana siksi, että Jeesus on. Rakastaa Jumalaa siksi, että Jumala on. Koska niin lapsi tekee, niin lammas tekee. Herra antaa meille kaiken mitä tarvitsemme, meidän tehtävä on etsiä Jumalan valtakuntaa joka aamu ensimmäisenä Kiitos Isä tästä päivästä. Etsiä sen päivän tietä kysyä mitä sinä Jeesus tänään teet? Pysytään kiinni meidän öljypuussamme ilman villioksia. Pysytään jaloina oksina.mitäs meinaat Treija tehdä? Olihan tuossa ihan kohteliaskin tervehdys. Mutta tuo, vuohet ja lampaat, on askarruttanut minuakin. En tarkoita tätä palstaa. Mutta ketkä ovat todellisuudessa Jumalan Hengestä syntynneet? Olen nähnyt monia vertauksia siitä, että moni harva lyhdekin on sammunut,jonkun kaivossa ei ollutkaan elämän vettä(kannettu vesi ei kaivossa pysy), harvat viljalyhteetkin olivat muuttuneet tuhkaksi, vähäiset kalat ovat kuolleet lammessa, usein kaidalta tieltä on poistuttu jopa tieten, ettei paluuta ole. Ja nämä ovat kaikki uskovia, uudestisyntyneitä?? Vertauksia näyistä ja ilmestyksistä on vaikka kuinka paljon. Ovat tuttuja ihmisiä ja ovat osa sen tunnustaneetkin, kun on heidän puolesta rukoiltu. Em. uskovat eivät ole kuitenkaan Raamattupalstan tasolle eksymyksessään päässeet. Jos eksymyksellä tarkoitetaan tätä riitelyä ja haukkumista. Siunausta tällekin palstalle. Mutta tännehän voi kirjoittaa kuka tahansa vaikka mistä laitoksesta?!Lääkemääräyksiä ja helvettituomioita onkin paljon jaettu. Harvempi on taivaaseen lähetettä kirjannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286