Kotikadussa tehdään nykyään pilaa vanhemmista ja aikuisista ihmisistä.
Heidät kuvataan todella hölmöiksi.
Mäkimaat ovat olleet ainoita muka täyspäisempiä,
muka ns.parempia ihmisiä.
Mutta nyt ollaan Pertistäkin kai tekemässä samanlaista hörhöä,
joka haikailee uuden lapsensa perään.
Ilmehtii typerästi ja höröttää, eikä saa asiallisesti kerrottua lapsilleen
tulleensa taas isäksi.
Eevan reaktio asiasta kuultuaan, oli myös typerä.
Ihan kuin sarjaan olisi vaikea keksiä normaaleja tilanteita ja normaalia käytöstä.
Pelleilyksi menee.
Pitääkö kotikatu mieltää nykyään komediaksi?
Ei tuo ole enään draamasarja.
Kotikadun vanhempi väki
10
1154
Vastaukset
- 'Aikuinen nainen'
Minua ei pieni komediallisuus haittaa. Ahdistusta on jo nähty liikaakin. Minusta nyt ei ole kyse pilkkaamisesta; ei olla niin tosikkoja. Pertin vauva on kiva juttu. Hassua, miten tyttäret ovat närkästyneitä. Perttihän oli kuitenkin vapaa mies, kun lapsi sai alkunsa?Mutta näinhän se usein menee: nuoret ovat konservatiivisia. Iän myötä monelle sitten tulee avarakatseisuutta. Näin ainakin itse olen huomioinut.
- sarja mennyt
Eikös tuo vanhempi tytär ala olla jo keski-iässä. Mummoiässäkö se avarakatseisuus tulee, uskallettua hulluttelua niinkuin tässä sarjassa nähdään..?
- ...
sarja mennyt kirjoitti:
Eikös tuo vanhempi tytär ala olla jo keski-iässä. Mummoiässäkö se avarakatseisuus tulee, uskallettua hulluttelua niinkuin tässä sarjassa nähdään..?
35-vuotias on Laura. Riippuu mikä nyt keski-ikäiseksi lasketaan? Itse olen aina ajatellut, että keski-ikä alkaa neljästäkymmenestä.
- nuoruus^
... kirjoitti:
35-vuotias on Laura. Riippuu mikä nyt keski-ikäiseksi lasketaan? Itse olen aina ajatellut, että keski-ikä alkaa neljästäkymmenestä.
No kyllä kai 35-vuotias nainen on kuitenkin lähempänä keski-ikää kuin nuoruutta
- ....
nuoruus^ kirjoitti:
No kyllä kai 35-vuotias nainen on kuitenkin lähempänä keski-ikää kuin nuoruutta
mutta Laura on kyllä sen verran nuorekas, etten osaa häntä keski-ikäiseksi mieltää. Sama juttu Pertin ja Eevan kanssa, en kyllä näe heitäkään vanhoina, vaikka ovat jo jotain kuusikymppisiä. Ja jos Wikipediaa on uskominen, niin noin 20-35-vuotiaat lasketaan nuoriksi aikuisiksi.
- Icie
.... kirjoitti:
mutta Laura on kyllä sen verran nuorekas, etten osaa häntä keski-ikäiseksi mieltää. Sama juttu Pertin ja Eevan kanssa, en kyllä näe heitäkään vanhoina, vaikka ovat jo jotain kuusikymppisiä. Ja jos Wikipediaa on uskominen, niin noin 20-35-vuotiaat lasketaan nuoriksi aikuisiksi.
Että Lauran näyttelijä Pirjo Moilanen on huomattavasti vanhempi kuin roolihahmonsa, eikä ole enää uskottava 35-vuotiaan esittäjä.
- Latexi-91
Icie kirjoitti:
Että Lauran näyttelijä Pirjo Moilanen on huomattavasti vanhempi kuin roolihahmonsa, eikä ole enää uskottava 35-vuotiaan esittäjä.
Minusta se käy ihan hyvin kolmevitosesta. Minkä ikäinen Moilanen muuten on?
- 'Aikuinen jne'
Latexi-91 kirjoitti:
Minusta se käy ihan hyvin kolmevitosesta. Minkä ikäinen Moilanen muuten on?
Tarkoitin, että nuorempi polvi on konservatiivista, siis Pertin ja Eevan lapset. En pohtinut heidän ikäänsä sen kummemmin. Milloin sitten kukakin on keski-ikäinen, vanha tms. on oma keskustelunsa. Minusta se ei kuitenkaan ole kovin olennaista. Taisin itsekin olla esim. kolmekymppisenä konservatiivisempi, kuin nyt reilusti yli viisikymppisenä. Täytyy sanoa, että tässä iässä elämä on ihanaa. Sitä avarakatseisuuttakin alkaa jo löytyä ;)
- mustasukkaisia
uudelle sisar- tai velipuolelle. On yksi uusi pää perintöä jakamassa.
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Olin Kotikatu "fani" vielä pari vuotta sitten, mutta en tiedä mikä sitten tuli mutta ei enää huvittanut katsoa. Meno meni vissiin sen verran sekopäiseksi ettei oikein kiinnostanut. Tietenkin normaalissakin elämässä on kaikenlaista, kuten pettämistä, lyömistä, huijaamista, mutta joku tuossa sarjassa on nyt vikana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976