otsikkoni oli harhaanjohtava. siitä pahoittelut. mielestäni jehovan todistajat on niin sairas uskonto ja oppi että en löydä sanoja miten kuvaisin sitä.
se perustuu jäsenien täydelliseen hallintaan ja heidän aivopesuun. jehovat on yksi sairaimmista uskonnoista mitä on. sanalla sanoan pidän jehovan todistajia tyhminä ajattelemattomina ihmisinä. onko missään muussa uskonnossa yhtä sairaita piirteitä ja ihmisten manipulointia?
jehovat ennusti monet kerrat harmageddonia virheellisesti ja sai jäseniään myymään omaisuutensa ja lahjoittamaan sen jehovien sairaaseen järjestöön. jehovat on maailman sairaimpia selittelijöitä ja väistää aina olennaiset kysymykset kiertelemällä tai sitten vetoavat siihen että kysymysten esittäjä on luopio ja tälle ei tarvi puhua.
vahva epäilykseni on että russel keksi tämän uskonnon pelkästään siksi että uskon varjolla saatettiin alkaa rahanteko. jehovat aina sanoo että kaikki antaminen perustuu vapaaehtoisuuteen. hah ja hah sanon minä. jos et annan olet luopio ja sinua katsotaan karsaasti. ja mihin ne rahat menee? miksi jehovat aina selittää vartiotornissa että on ostettu painokone materiaalin painamista varten? ihme selityksiä, ne rahat tosiasiassa menee kaikki brooklyniin ja katoaa parempiin taskuihin. piste
tuossa alla lainaan vartiotornin sanaa:
"Tilanne on toinen, jos erotettu ei ole alaikäinen eikä asu kotona. Apostoli Paavali kehotti muinaisen Korintin kristittyjä: "Lakatkaa olemasta jokaisen sellaisen veljeksi kutsutun seurassa, joka on haureellinen tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai herjaaja tai juoppo tai kiristäjä, älkääkä edes syökö sellaisen kanssa." (1. Korinttilaisille 5:11.) Vaikka kristitty isä tai äiti voi perheasioiden vuoksi JOUTUA olemaan JONKIN VERRAN tekemisissä erotetun kanssa, hänen tulisi PYRKIÄ VÄLTTÄMÄÄN tarpeetonta yhteydenpitoa."
vain jehovan usko takaa elämän
onnessa elävä
0
118
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724374Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003810Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363489- 513090
- 402588
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182499Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222282- 231946
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151712Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331672