Missä voisi tavata etelä-pohjanmaalaisia "nuoria" miehiä? Siinä kolkyt ja risat olis ikähaarukka :D
Missä liikkuvat?
10
660
Vastaukset
- no kuule...
...isänsä ja äitinsä luona,siellä peräkamaris: älä kuule sekaannu niihin,toivottomia tapauksia...
- Mustispepper
En minä yksin tahtois enää loppuelämääni olla ja ikääkin alkaa olla sen verran, ettei noi parikymppiset ihan kiinnosta :P Pakko ottaa semmonen, jonka saa :DD
- miesLapualta
Mustispepper kirjoitti:
En minä yksin tahtois enää loppuelämääni olla ja ikääkin alkaa olla sen verran, ettei noi parikymppiset ihan kiinnosta :P Pakko ottaa semmonen, jonka saa :DD
Ikää tosin 25.v. mutta sitäkin enempi elämänkokemusta, kaipailee naista.
Elämänkokemus ei tarkoita huonoa elämää vaan yksinäistä, kuten sinullakin.
Kypsyyttä ei aina mitata iässä vaan käytöksessä ja toiminnassa.
Miten voitais tavata?
Jutella ja katsoa sovitaanko yhteen? - n lapualta
miesLapualta kirjoitti:
Miten voitais tavata?
Jutella ja katsoa sovitaanko yhteen?aina teitä saa hävetä...
- sä...
Luulet että ne on siälä peräkamaris, niin luuloo vanhuksekki mutta torellisuures ne on kututtelemas kaupungin naisia
- Mustispeppeer
miesLapualta kirjoitti:
Miten voitais tavata?
Jutella ja katsoa sovitaanko yhteen?En minä mitään nettirehvejä sovi, kyllä minä tahtosin miehen saada ihan jostain muualta. Onko sitten totta, että vapaat miehet liikkuvat vain netissä? Ettekö te käy missään tapahtumissa, kirjastossa, kaupassa, jne.?
Mustispeppeer kirjoitti:
En minä mitään nettirehvejä sovi, kyllä minä tahtosin miehen saada ihan jostain muualta. Onko sitten totta, että vapaat miehet liikkuvat vain netissä? Ettekö te käy missään tapahtumissa, kirjastossa, kaupassa, jne.?
Iltalehden verkkolehdestä haen Faktatietoni,ruoka tulee kotiin toimitettuna paikallisesta pizzeriasta ja laskut maksan netissä. Talossa on myöskin koneellinen ilmanvaihto, niin ei tartte edes lähteä happihypylle. Pitäsi kai käydä jossakin kapakissa, jos sieltä sitten sut löytäisi, kun alkaa olla noi kädet olla huonossa kunnossa.........:(
- Mustispepper
mave kirjoitti:
Iltalehden verkkolehdestä haen Faktatietoni,ruoka tulee kotiin toimitettuna paikallisesta pizzeriasta ja laskut maksan netissä. Talossa on myöskin koneellinen ilmanvaihto, niin ei tartte edes lähteä happihypylle. Pitäsi kai käydä jossakin kapakissa, jos sieltä sitten sut löytäisi, kun alkaa olla noi kädet olla huonossa kunnossa.........:(
En minä ole baarien suurkuluttaja :DD Joten voi olla aika harvinaista, että minut sieltä löytää. Mikäs käsissä on?
Mustispepper kirjoitti:
En minä ole baarien suurkuluttaja :DD Joten voi olla aika harvinaista, että minut sieltä löytää. Mikäs käsissä on?
rasitusvamma.......
- Mustispepper
mave kirjoitti:
rasitusvamma.......
:D :D Niin mä vähän aattelinkin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4991421- 641146
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18787Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101746- 72714
- 30687
- 63685
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49681