kuka täällä heti tulee laittaa nimen näätte kuka on kuka ja heti
huuhaat
25
1709
Vastaukset
- Vanillaone
olen Vanilla
- MuisQuuuuuu
elikkäs...Anne-Mariah;o)...
Ps..Maria kuuluu lausua kauniisti ranskalaisittain;o)... - Vilma.
ja mikäkö luulin siis ihan oikeesti että oon tyhmä---kun kirjoittelin tuonne tuommosia juttuja
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000041533508
heh mutta mua lohduttaa---kun katson tänne niin tunnen itseni fiksuksi-----kuha sanoin .. miten pyyhkii?
Lavvantaita!! =Dsammakko17 kirjoitti:
lauvantaita sullekin,kiva kuulla sustakin??
..se on vallaton ilta tiedossa (jalkaa vipattaa), kohta olen jo taas menossa, mutta hetken ehtii turista... :o)))
- Sinä Vain
http://www.youtube.com/watch?v=JH0zKoeXY74&feature=PlayList&p=34064C1FCC23DF2E&playnext=1&index=13tosi..typy kirjoitti:
..se on vallaton ilta tiedossa (jalkaa vipattaa), kohta olen jo taas menossa, mutta hetken ehtii turista... :o)))
- Sinä Vain
http://www.youtube.com/watch?v=JH0zKoeXY74&feature=PlayList&p=34064C1FCC23DF2E&playnext=1&index=13mulla ol tos kröhm--vallaton lounas
sammakko17 kirjoitti:
mulla ol tos kröhm--vallaton lounas
..menikö väärään kurkkuun?
Ota huikkaa päälle, se potkasee kivasti. =D
Menen harjaamaan naaman, vedän hieman lilaa luomeen ja oranssia huulikiiltoa ..REILUSTI! (kohta valmis)tosi..typy kirjoitti:
..menikö väärään kurkkuun?
Ota huikkaa päälle, se potkasee kivasti. =D
Menen harjaamaan naaman, vedän hieman lilaa luomeen ja oranssia huulikiiltoa ..REILUSTI! (kohta valmis)mutta mees laittaa laittaa meikit naamaan ja harjaan hiukset
sammakko17 kirjoitti:
mutta mees laittaa laittaa meikit naamaan ja harjaan hiukset
Nyt on oranssia huulikiiltoa (hups!) nenän päässäkin.
Se on menox! =====>
Palaillaan toiste... :o))) hauskaa iltaa sinulle.
*vilkuttaa hymyillen*tosi..typy kirjoitti:
Nyt on oranssia huulikiiltoa (hups!) nenän päässäkin.
Se on menox! =====>
Palaillaan toiste... :o))) hauskaa iltaa sinulle.
*vilkuttaa hymyillen*hauskaa iltaa)))
- pujottelija
tulin täällä käymään
- impi-lempi
Täällä minä, impi :)
- Vilma.
sammakko17 kirjoitti:
kiva kuulla)))
ko sitä ei löydy ja missä mun auton avaimet on
otitko sää nekin-----ilimanko mula ei oo tukkaakaan päässä ko aina revit
palautappa ne avaimet nii lähen kiusaamassata sua
tulis niinkö muuta tekemistä Vilma. kirjoitti:
ko sitä ei löydy ja missä mun auton avaimet on
otitko sää nekin-----ilimanko mula ei oo tukkaakaan päässä ko aina revit
palautappa ne avaimet nii lähen kiusaamassata sua
tulis niinkö muuta tekemistäja kaaras avaimet?ja hiukset sorry et olen olemassa??
- Vilma.
sammakko17 kirjoitti:
ja kaaras avaimet?ja hiukset sorry et olen olemassa??
ei oo kiva jos ei oo kummassakaan jalassa kenkää
nyyh aina sää mua kiusaat Vilma. kirjoitti:
ei oo kiva jos ei oo kummassakaan jalassa kenkää
nyyh aina sää mua kiusaaten ikuna sua kiusais ,kun oot mun ystis
Ketjusta on poistettu 75 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774