Mitä on tapahtunut entisajan

Kotikadulle??

Siis aivan täyttä roskaa ja vanhempien ihmisten mollaamista! Eihän ketkään Maija mäkimaan ikäiset naiset varmaan sekoile tollalailla!!! Siis ei ole kotikatu enää entisensä, ihan kertomus tavallisista ihmisistä. Nyyt petipuuhia, pettämisiä, tyhmää sekoilua... käsittämätöntä. Minä lopetan katsomisen tähän paikkaan.

Jotenkin Ne Maijan touhut pilkkaavat vanhoja ihmisiä, ja heistä tehdään tyhmiä täysin tolloja!!! Luuleeko että noi on hauskoja ja naurattaa katsojia? Minua säälitti jo näyttelijöiden puolesta! Hyi hitto!

8

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kyllä Kotikadussa on ollut pettämisiä ja sänkyhommia ennenkin. Ja olisi kiva, jos kunnioittaisitte edes sen verran palstan sääntöjä, ettette aloittaisi monta uutta ketjua tästä samasta aiheesta, vaan kirjoittaisitte noihin vanhoihin ketjuihin.

    • Hymytytti

      Minua niin huvitti tämä juttu, koska se oli ihan kuin itsensä Maija Mäkimaan suusta.
      Voisi kuvitella Maijan puuskahtavan just noin.

    • .....................

      Ei ole noin. Kyllä Maijan sekoilut ainakin minua jaksaa naurattaa.

      • lämpöhukka

        Kotikadusta on kadonnut lämpö. Se rentous,jolla asioita sarjassa ennen käsiteltiin. Nimenomaan käsiteltiin,sillä monet asiat ovat nykyisin tuossa sarjassa jääneet kesken. Ei kerrottu,minne Ada äiteineen katosi. Ei annettu Ninnin ja Jannen kunnolla selvittää välejään ym.
        Ennen sarjasta löytyi jotain opettavaista,vaan ei enää. Nyt täytyy katsella aivan kuin syrjähyppyihin kehottavia, valheisiin vaativiin suhteisiin. Jotain moraalitonta on väkisin ängetty mukaan. Ei iloa mistään. Liekö jotain tarttunut mukaan Salkkareista,jonka käsikirjoittaja on tullut porukkaan mukaan. Milloinkahan alkaa "uusi" (=tympeä) suunta purra katsojiin ja pudottaa katsojalukuja.En ihmettelisi.


    • Kipa

      Maijana, en muista oikeaa nimeä, pitkän näyttelijäuran tehneenä, en alentuisi tuollaisiin juonenkäänteisiin, suttina lähtisin sarjasta.

      • Mummoenergia*

        Minä taas uskon, että näyttelijästä on hauskaa, kun pääsee esittämään jotain vähän erilaista. Olisi kai aika tylsää vetää aina jotain perusroolia. En myöskään koe, että vanhoja ihmisiä pilkataan. Kunhan nyt vain vähän revitellään. Minusta sarjan mummot ovat mainioita. Hyvin näytelty!


      • sairaus
        Mummoenergia* kirjoitti:

        Minä taas uskon, että näyttelijästä on hauskaa, kun pääsee esittämään jotain vähän erilaista. Olisi kai aika tylsää vetää aina jotain perusroolia. En myöskään koe, että vanhoja ihmisiä pilkataan. Kunhan nyt vain vähän revitellään. Minusta sarjan mummot ovat mainioita. Hyvin näytelty!

        iloista, miten sille voi nauraa?


      • typerää!
        sairaus kirjoitti:

        iloista, miten sille voi nauraa?

        Minusta siinä pilkataan raaalla tavalla esim, dementikoita! Ei muistisairaus ole leikin asia, eikänoin kuvottavalla tavalla. Kotikadussa suorastaan pilkataan! Auto jätetään keskelle katua, mennään pubiin ottamaan uppia, ja pelleillään vakavalla asialla... sairasta enkö sanois.

        Maijasta on tehty typerys, ei dementikko vaan tyhmää esittävä ihminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe