pliis.. ei jaksa enää!
Jii ota yhteyttä
18
4211
Vastaukset
- häääh
Niin kuka jii??? Jaakko? jos on niin keneen mun pitäis ottaa yhteyttä?
- oikeesti, hoidon tarpeessa!
No, tämä sama saata---an ruikuttaja vinkuu vieläkin eksänsä perään, vaikka palautetta sille on annettu, jotta hulluksi tämän akan kaikki leimaa, kun ei osaa elää yksin....
- Anna nyt prkele
jotain tuntomerkkejä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ei mitää exiä
Anna nyt prkele kirjoitti:
jotain tuntomerkkejä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos oikea Jii näkee ja osaa ajatella, oikea Jii ottaa yhteyttä, mutta ei tätä kautta vaikka viestin täältä lukisikin.
- se..
siellä kirjoittelee? Jokatapauksessa, mikä estää sinua ottamasta yhteyttä?
- en vaan voi
itse ottaa häneen yhteyttä, vaikea tilanne!
- tulstytyttönen pani tämän a...
en vaan voi kirjoitti:
itse ottaa häneen yhteyttä, vaikea tilanne!
rakkaalleen.
Sitten sitä ovat muuksi muuttaneet. - A-(n)-81
Kaipaatko A--a:a?? ja kuka sä oot? ja mistä???
J----??
- Vanha virsi
Niin, eikö olisi aika jo etsiä vaikka K:lla alkavia? tai ö:llä..onhan noita aakkosia.
- JJ****
Ota itse niin saat heti. ;)
- siis mitä?
Ja missä saan?
- jepulis
siis mitä? kirjoitti:
Ja missä saan?
Mäkin haluun saada... Kertokaa mistä saa J:ltäkö?
- Jiiiiiiiii
siis mitä? kirjoitti:
Ja missä saan?
Rakkaani saat ihan missä vaan, pöydällä, lattialla, makkarissa... Tuskin maltan odottaa...
- etsin Jiitä
Jiiiiiiiii kirjoitti:
Rakkaani saat ihan missä vaan, pöydällä, lattialla, makkarissa... Tuskin maltan odottaa...
Enkä mahda sille mitään jos muutkin etsii J:llä alkavia.
Minä en Jiitäni tätä kautta tavoittanut, ainakaan vielä.
Enkä tahdo häneltä seksiä. - No onpas outoa..
etsin Jiitä kirjoitti:
Enkä mahda sille mitään jos muutkin etsii J:llä alkavia.
Minä en Jiitäni tätä kautta tavoittanut, ainakaan vielä.
Enkä tahdo häneltä seksiä.No, jos et aiemmin ruikuttanut Jiitä, jota suuresti epäilen, noon laita nyt perkele kunnon tiedot, äläkä ole noin saatanan lapsellinen, ja leiki kissa hiiei leikkiä... vittu tollasilla epämääräisillä ettimisillä, et kyl saa muuta ku hatullisen paskaa....
- Jiiiiii
No onpas outoa.. kirjoitti:
No, jos et aiemmin ruikuttanut Jiitä, jota suuresti epäilen, noon laita nyt perkele kunnon tiedot, äläkä ole noin saatanan lapsellinen, ja leiki kissa hiiei leikkiä... vittu tollasilla epämääräisillä ettimisillä, et kyl saa muuta ku hatullisen paskaa....
En enään vastaa epämääräsiin viesteihin!
Jäätte rannalle. Itse jatkan eteenpäin! ;)
- J..
tääl yx J, mut en voi kuin ihmetellä nooh,onnex mua ei kukaan etsi.. Hih! Paitsi minä itse aina aamuisin =)
- Jii_mies
Laitappa hieman vinkkiä! T: 03 alue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770