Taso parantunut

eräs hieno ihminen

Mielestäni näiden uudistusten jälkeen tämän sarjan taso on noussut ennen näkemättömiin mittoihin. Nykyään sarja on uskottovammalla tasolla ja tarjoaa katsojalle mahdollisuuksia samaistua henkilöihin. On todella hienoa, että tämä Suomen paras sarja on saanut uudistuksia, joita eräät menneisyyttä haikailevat imbesillit valitettavasti vastustavat. Ihmettelen suuresti heitä.

8

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Disagree

      Olen kanssasi osittain samoilla linjoilla. Mielestäni sarjassa näissä uusissa juonen käänteissä on sekä hyviä että huonoja puolia. Tunnelma on edelleen todella hyvä, mutta on myös haitat.

      • Katsellaan.....

        Minäkin olen alkanut taas hiukan kiinnostua sarjasta, kun olen sitä välillä vilkaissut. Jossain vaiheessa jo jätin hyvästit koko roskalle, kun tuntui niin typerältä. Osa uudistuksista on hyviä, mutta jotkut ei. Niinan ja Roopen suhde sekä Jannen outous eivät kolahda.
        No, kaikki eivät voi koskaan tykätä kaikesta ;(


    • menist...

      ...kehumaan,päivastoin. Alas on menty. Kylmää ja tunteetonta moskaa...

    • ismoo

      Kohta jo saavutetaan täydellisyys - Big Brother-taso.

      • kalliossa dokataan

        Big Brother on totta sille tasolle tää ei pääse.

        Mutta kalissa kyllä dokataan, sarjassa tosin ei kuvat hurstin eikä pelastusarmeijan leipäjonoja , eikä narkkeja eikä kaljaräkälöitä joita Kalliossa on yli sata.


    • hienoakin...

      mutta ei kannata uudistaa kaikkia avainhenkilöitä kerralla. On liikaa laittaa samaan jaksoon Pertin, Maijan, Jannen, Roopen ja Niinan sekoilut. Moni haluaa kuitenkin nähdä perusarkea, jota Kotikadussa on ollut. Turvallisuuden tunnetta.

      Onko käsikirjoittajat vaihtuneet vai mistä muutos?

      • dfhdshdsjk

        Kotikadun tuottajaksi vaihtui syksyllä ex-Salkkarituottaja Marko Rauhala, joka pestattiin "tuomaan Kotikatu nykyaikaan".


      • ...että mennään...
        dfhdshdsjk kirjoitti:

        Kotikadun tuottajaksi vaihtui syksyllä ex-Salkkarituottaja Marko Rauhala, joka pestattiin "tuomaan Kotikatu nykyaikaan".

        ...metsään tämän sarjan kanssa. Ei kaikkea tarvi uudistaa. Mielestäni kotikatu oli vanhana parempi. Paljon mukavampi kuin nykyinen salkkari meininki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe