Mielestäni näiden uudistusten jälkeen tämän sarjan taso on noussut ennen näkemättömiin mittoihin. Nykyään sarja on uskottovammalla tasolla ja tarjoaa katsojalle mahdollisuuksia samaistua henkilöihin. On todella hienoa, että tämä Suomen paras sarja on saanut uudistuksia, joita eräät menneisyyttä haikailevat imbesillit valitettavasti vastustavat. Ihmettelen suuresti heitä.
Taso parantunut
8
580
Vastaukset
- Disagree
Olen kanssasi osittain samoilla linjoilla. Mielestäni sarjassa näissä uusissa juonen käänteissä on sekä hyviä että huonoja puolia. Tunnelma on edelleen todella hyvä, mutta on myös haitat.
- Katsellaan.....
Minäkin olen alkanut taas hiukan kiinnostua sarjasta, kun olen sitä välillä vilkaissut. Jossain vaiheessa jo jätin hyvästit koko roskalle, kun tuntui niin typerältä. Osa uudistuksista on hyviä, mutta jotkut ei. Niinan ja Roopen suhde sekä Jannen outous eivät kolahda.
No, kaikki eivät voi koskaan tykätä kaikesta ;(
- menist...
...kehumaan,päivastoin. Alas on menty. Kylmää ja tunteetonta moskaa...
- ismoo
Kohta jo saavutetaan täydellisyys - Big Brother-taso.
- kalliossa dokataan
Big Brother on totta sille tasolle tää ei pääse.
Mutta kalissa kyllä dokataan, sarjassa tosin ei kuvat hurstin eikä pelastusarmeijan leipäjonoja , eikä narkkeja eikä kaljaräkälöitä joita Kalliossa on yli sata.
- hienoakin...
mutta ei kannata uudistaa kaikkia avainhenkilöitä kerralla. On liikaa laittaa samaan jaksoon Pertin, Maijan, Jannen, Roopen ja Niinan sekoilut. Moni haluaa kuitenkin nähdä perusarkea, jota Kotikadussa on ollut. Turvallisuuden tunnetta.
Onko käsikirjoittajat vaihtuneet vai mistä muutos?- dfhdshdsjk
Kotikadun tuottajaksi vaihtui syksyllä ex-Salkkarituottaja Marko Rauhala, joka pestattiin "tuomaan Kotikatu nykyaikaan".
- ...että mennään...
dfhdshdsjk kirjoitti:
Kotikadun tuottajaksi vaihtui syksyllä ex-Salkkarituottaja Marko Rauhala, joka pestattiin "tuomaan Kotikatu nykyaikaan".
...metsään tämän sarjan kanssa. Ei kaikkea tarvi uudistaa. Mielestäni kotikatu oli vanhana parempi. Paljon mukavampi kuin nykyinen salkkari meininki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830