Kertoilkaapa kysymyksiä teoriakokeesta - sellainen tiedossa maanantaina.. ANTAKAA VINKKEJÄ MITÄ LUKEA KIRJASTA! Kiitän ^^
Teoriakokeen kysymyksiä - varsinkin oulusta
1
460
Vastaukset
- kiki
Koska itse yksittäiset kysymykset ovat salaisia, eikä niitä saa mistään harjoittelukäyttöön, eikä niistä saa kertoa ulkopuolisille mitään tietoa, joka vaarantaisi kokeen tarkoituksen.
No tällaisen pinen vihjeen voin antaa, joka on ihan sallittua...
Niiden kymmenen sanallisen kysymyksen aiheet ovat (tässä järjestyksessä) nämä:
Kuljettaja
Ajo-oikeus
Ajamisen perustaidot
Vuorovaikutustaidot
Liikenneympäristö
Vaikeissa olosuhteissa ajaminen
Ekologinen auton käyttö
Ajoneuvo
Tieliikenneonnettomuudet
Liikenteenohjaus
Sisältäen aina kolme vastausvaihtoehtoa
Kuvaosuudessa on 10 kysymystä, jotka ovat:
Saan ajaa suoraan tätä kaistaa.
Saan kääntyä oikealle tältä kaistalta.
Saan kääntyä vasemmalle tältä kaistalta.
Ajan suoraan. Minun pitää väistää kuvassa näkyvää tienkäyttäjää (yhtä tai useampaa).
Käännyn oikealle. Minun pitää väistää kuvassa näkyvää tienkäyttäjää (yhtä tai useampaa).
Käännyn vasemmalle. Minun pitää väistää kuvassa näkyvää tienkäyttäjää (yhtä tai useampaa).
Saan lähteä ohittamaan edellä ajavan ajoneuvon.
Saan vaihtaa kaistaa.
Minun on pysähdyttävä.
Kuvassa näkyvä valkoinen henkilöauto on pysäköity oikein.
Ja jokaista kysymystä seuraa viisi kuvaa, ja vaihtoehdot ovat vastauksissa kyllä ja ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651860Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3711687Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151219Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121091
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49968