Ajelin ajatuksissani risteyksen ohi! Pitänee kai ostaa navi avuksi?
Olen tyhmä ostan Navin
10
297
Vastaukset
- HETI!
Et saa enää autoilla, ennenkuin olet sen navin hommannut.
Kai autossasi on kaikki muut kädettömille sipsuttajille luodut varusteet? Eihän ilman niitä voi enää pärjätä. Tehoa oltava koneessa paljon, jotta voi turvallisesti elvistellä muille tienkäyttäjille.- kertoo....
..sinusta kaiken olennaisen.
Taisit itse vastata itsellesi. - Hienopeli
kertoo.... kirjoitti:
Taisit itse vastata itsellesi.Heips tilasin 22" Navigaattorin, se on siinä pelkääjän edessä, minuun päin kallistettuna. Ei ihan mahdu kojetauluun tai sen päälle, voisi kyllä sovitella. Kiva kun muut tsiikaa kateellisina ja himoitsee perässä, vaan en kerro mistä niitä suapi!
- vanha sananlasku
kertoo.... kirjoitti:
Taisit itse vastata itsellesi.Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Totuus sattuu!
- Kateus paista kauas
Juttusi paljastaa tyhmyytesi täydellisesti!
- hanki aivot mieluummin
Ilman aivoja et tarvitse navigaattoriakaan!
- Nimittäin
Jos et osta. Tietenkin, jos et koskaan käy missään et sitä tarvitse. Tyhmää on nykyään paperikartan kanssa seikkailla.
- navia tarvitse
jos asuu äitimuorin luona eikä aja muualle kuin baariin ja sunnuntaisin vie äitimuorin kirkkoon rukoilemaan poikansa puolesta.
- sanon mä
Heti sait vastauksia närkästyneiltä silkkimunahiplareilta, jotka ei osaa edes karttaa lukea.
- autossani navigaattoria
Autossani navigaattori on aina ajaessa päällä. Arvostan turvallista autoilua, jotta voin keskittyä liikenteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750