leppee jo kelmi

härkä-rami

...tämä on pielisen helmi.oli aikoinaan mainos pikatien varressa,liekkö kelmit ottaneet tosissaan.

15

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joillakin taisi silloinkin olla herkkä hipiä.
      Toiseksi mielestäni se mainostaulu oli aika pieni, erottaa tienvarresta voisi sanoa ( helemi ) pyllistää ja pitäisi erottaa pers silimän.MK

      • Ope-69

        Meeppä jollekin kurssille, missä opetetaan kielioppia, lähinnä kirjoitetun tekstin sanojen jäerjestyksen laatimiseen. Ei tuosta sun soperruksesta saa mitään selvää, vaikka kuinka yrittäis pähkäillä mitä se tarkoittaa1 Vai liekö se tarkoituskin?
        Nuo tekstisi ovat kuin suora käännös jostai vieraasta kielestä.
        Älä Markku hätäile, vaan ota kitjoitus kaikessa rauhassa ja lue teksti ennen kuin julkaiset.


      • Kujjuuni
        Ope-69 kirjoitti:

        Meeppä jollekin kurssille, missä opetetaan kielioppia, lähinnä kirjoitetun tekstin sanojen jäerjestyksen laatimiseen. Ei tuosta sun soperruksesta saa mitään selvää, vaikka kuinka yrittäis pähkäillä mitä se tarkoittaa1 Vai liekö se tarkoituskin?
        Nuo tekstisi ovat kuin suora käännös jostai vieraasta kielestä.
        Älä Markku hätäile, vaan ota kitjoitus kaikessa rauhassa ja lue teksti ennen kuin julkaiset.

        Et ole tainnu ikinä opettaa mitään. Niin taynnä tuo kirjoituksesi on virheitä. Yhtä ainoaa lausetta et ole kirjoittanut ilman paria virhettä. Taidat olla virkaheitto päänaukoja.


      • wy546eu7

        balnoi balnoi


      • Ope-69 kirjoitti:

        Meeppä jollekin kurssille, missä opetetaan kielioppia, lähinnä kirjoitetun tekstin sanojen jäerjestyksen laatimiseen. Ei tuosta sun soperruksesta saa mitään selvää, vaikka kuinka yrittäis pähkäillä mitä se tarkoittaa1 Vai liekö se tarkoituskin?
        Nuo tekstisi ovat kuin suora käännös jostai vieraasta kielestä.
        Älä Markku hätäile, vaan ota kitjoitus kaikessa rauhassa ja lue teksti ennen kuin julkaiset.

        Onko sinulla muuta tehtävää ope kuin olla vapaalla aina työssä arvostelemassa jotenminä koitan kirjoittaa kitjoita sinä
        Hea reisi tere mk


      • SEX-69
        markkukorpinen kirjoitti:

        Onko sinulla muuta tehtävää ope kuin olla vapaalla aina työssä arvostelemassa jotenminä koitan kirjoittaa kitjoita sinä
        Hea reisi tere mk

        Kysymys tuolla gollegalla olikin kieliopillisista virheistä, eikä kirjoitusvirheistä!

        Jotain sais selvää Markun kirjoutksista, kun kirjaimet järjestykseen oikeaan laittais ilman peräreikään tuijottamista, sanoi tuttavallisesti hän.


      • Ph arvo 7
        markkukorpinen kirjoitti:

        Onko sinulla muuta tehtävää ope kuin olla vapaalla aina työssä arvostelemassa jotenminä koitan kirjoittaa kitjoita sinä
        Hea reisi tere mk

        Mikäli sivulla olijoilla on aikaa ja evästä niin lukekaapa tämän Markun kirjoitukset. Jotakin asian tynkää löytyy rivien välistä, mutta suurin osa teksteistä kohdistuu itsensä kehumiseen.


      • Närästää
        Ph arvo 7 kirjoitti:

        Mikäli sivulla olijoilla on aikaa ja evästä niin lukekaapa tämän Markun kirjoitukset. Jotakin asian tynkää löytyy rivien välistä, mutta suurin osa teksteistä kohdistuu itsensä kehumiseen.

        Näinpä näkyy olevan. Mitä asiaa siellä rivien välissä, jää lukijan arvioitavaksi. Kannataisi varmaan avata ne omat sivut. www.mk.fi/oma kehu.


      • h...
        Närästää kirjoitti:

        Näinpä näkyy olevan. Mitä asiaa siellä rivien välissä, jää lukijan arvioitavaksi. Kannataisi varmaan avata ne omat sivut. www.mk.fi/oma kehu.

        Jutuissa on varmaan joku piiloviesti mitä ei osaa avata äkkinäinen. Ehkä sanojen järjestystä muuttamalla sais jotain selville, mutta parempi kun ei rupea joka asiaa sorkkimaan.
        Nyt lähen uimahalliin uimaan ja saunomaan ja sen jälkeen työvoimatoimistoon hakemaan töitä.
        Good bye!


      • Ph arvo 7 kirjoitti:

        Mikäli sivulla olijoilla on aikaa ja evästä niin lukekaapa tämän Markun kirjoitukset. Jotakin asian tynkää löytyy rivien välistä, mutta suurin osa teksteistä kohdistuu itsensä kehumiseen.

        Olern vastanut niihin kysymyksiin mitä olet tehnyt Lieksalaisten hyväksi, vastasin kun kysyttiin.Millaisia aloitteita olen tehnyt ja onko niistä joku johtanut tulokseen.
        Korostan vielä sitä ,että toiminta on aina yhteistoimintaa kunnassa ja kuntalaisten hyväksi.Jotkut esityksistäni on ollut niin kauan aikaa sitten tapahtuneita ,että joillakin ei ole muistitietoa.
        Jotkut henkilöt eivät ole silloin edes syntyneet vaan ovat olleet kepin päässä odottamassa kohdetta.Mielestäni joskus tuntuu jo siltä tämä minun mollaaminen ,että siinä herkässä tilanteessa on päässyt lirahtamaan kusta joukkoon.MK


      • lirahtaa myös seuraavaa
        markkukorpinen kirjoitti:

        Olern vastanut niihin kysymyksiin mitä olet tehnyt Lieksalaisten hyväksi, vastasin kun kysyttiin.Millaisia aloitteita olen tehnyt ja onko niistä joku johtanut tulokseen.
        Korostan vielä sitä ,että toiminta on aina yhteistoimintaa kunnassa ja kuntalaisten hyväksi.Jotkut esityksistäni on ollut niin kauan aikaa sitten tapahtuneita ,että joillakin ei ole muistitietoa.
        Jotkut henkilöt eivät ole silloin edes syntyneet vaan ovat olleet kepin päässä odottamassa kohdetta.Mielestäni joskus tuntuu jo siltä tämä minun mollaaminen ,että siinä herkässä tilanteessa on päässyt lirahtamaan kusta joukkoon.MK

        Siemenneste sisältää seuraavia aineosia: sinkkiä, C-vitamiinia, antigeenejä, kalsiumia, fruktoosia, kolesterolia, magnesiumia, sitruunahappoa, B-12 vitamiinia, klooria, kreatiinia, koliinia, DNA:ta, inositolia, maitohappoa, ureaa, virtsahappoa (mautonta ja hajutonta), sorbitolia, natriumia, palorypälehappoa, pyrimidiinia, puriinia, fosforia, kaliumia, glutationia, hyaluronidaasia, spermiinia, spermidiinia, polyamiineja, prostaglandiineja ja hapanta fosfataasia.
        lähde. mtv3


      • lirahtaa myös seuraavaa kirjoitti:

        Siemenneste sisältää seuraavia aineosia: sinkkiä, C-vitamiinia, antigeenejä, kalsiumia, fruktoosia, kolesterolia, magnesiumia, sitruunahappoa, B-12 vitamiinia, klooria, kreatiinia, koliinia, DNA:ta, inositolia, maitohappoa, ureaa, virtsahappoa (mautonta ja hajutonta), sorbitolia, natriumia, palorypälehappoa, pyrimidiinia, puriinia, fosforia, kaliumia, glutationia, hyaluronidaasia, spermiinia, spermidiinia, polyamiineja, prostaglandiineja ja hapanta fosfataasia.
        lähde. mtv3

        Kirjoita siihen kelemi tauluun vielä ohjeitasi mitä muuta se siemenneste voi sisältää.Tippuri kuppa,kondyloma,aids.jne
        Niin turistikin tietää ja Lieksalaiset varoa näitä asioita.MK


      • Afgaanisissi
        markkukorpinen kirjoitti:

        Kirjoita siihen kelemi tauluun vielä ohjeitasi mitä muuta se siemenneste voi sisältää.Tippuri kuppa,kondyloma,aids.jne
        Niin turistikin tietää ja Lieksalaiset varoa näitä asioita.MK

        Vaan heitän kysymyksen enempi huumori mielessä. Voi olla, että tulee vaikea.
        Kuulin tämän samaisen kauan sitten eräältä kolleekalta palkkasoturilta, joka oli kulkenut vietnamin sodan ja teki tulitöitä myös irakissa.
        Elikkä pystyykö sotilas tekemään temput karkuun juoksevalle siviilinaiselle.
        Vaihtoehto,A. Onnistuu
        Vaihtoehto B Ei onnistu
        Ettei menisi liian helpoksi niin lyhyt peruste vastaukseen.
        Saat tuumata ja käyttää apuna eri tietolähteitä.
        Vastaa vaikka huomiseen mennessä.


      • sinkomies
        Afgaanisissi kirjoitti:

        Vaan heitän kysymyksen enempi huumori mielessä. Voi olla, että tulee vaikea.
        Kuulin tämän samaisen kauan sitten eräältä kolleekalta palkkasoturilta, joka oli kulkenut vietnamin sodan ja teki tulitöitä myös irakissa.
        Elikkä pystyykö sotilas tekemään temput karkuun juoksevalle siviilinaiselle.
        Vaihtoehto,A. Onnistuu
        Vaihtoehto B Ei onnistu
        Ettei menisi liian helpoksi niin lyhyt peruste vastaukseen.
        Saat tuumata ja käyttää apuna eri tietolähteitä.
        Vastaa vaikka huomiseen mennessä.

        Ei onnistu.Nainen juoksee sitten sotilas kompuroi tai ajattelee se on raskaana mutta pakoon juoksevalla on vyötäisillä räjähteitä siinä mukana menee ukko palleineen ,ellei sitten ole naispuolinen sotilas.
        Mutta kysymys oli aiheesta ulkopuolinen asia


      • Väärin
        sinkomies kirjoitti:

        Ei onnistu.Nainen juoksee sitten sotilas kompuroi tai ajattelee se on raskaana mutta pakoon juoksevalla on vyötäisillä räjähteitä siinä mukana menee ukko palleineen ,ellei sitten ole naispuolinen sotilas.
        Mutta kysymys oli aiheesta ulkopuolinen asia

        Ja koko lailla väärin. Googlettappa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe