nopea morsian

mummo-55

Sitä jäin vain miettimään, että miksi pitäisi noin kiiruusti saada häävaatteet päälle eli aikooko tyttö monta kertaa pika-avioliittoihin vai voisiko nopeutta soveltaa myös muuhun pukeutumiseen.

Hän siis pukeutuu morsiameksi 58 sekunnissa :)

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28045125

26

344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomessakin,
      • mummo-55

voi kun minunkin huomiset työt olisi jo tehtynä

• normihomma

tolleen ne aina tehään etukäteen

taas ihan tyhjä uutinen

• miettimään, et

mikäs mummo on mummo jo 55v., toisaalta voihan mummo olla mummo nelikymppisenä....

• mummo-55

iskee keskimäärin 51 v. iässä, ainakin naisiin. Miesten vastaavaa ikää en tiedä.

... ja on sitä muutakin mummouteen liittyvää :)

• on valmiiksi

aika mummoja jo päiväkodissa :(

• tosi nopee:))

jos/kun viisvitosena oot mummo;))

• mummo-55

Nimittäin minun äitini ei ollut edes 20 v, kun minut sai ja hänestä tuli mummi jo reilusti alle 50 v.

Ihminen saavuttaa sukukypsyytensä .... jo juu, ottakoon kukin itse selvää siitä :)

• olis mun isoisä...
        mummo-55 kirjoitti:

Nimittäin minun äitini ei ollut edes 20 v, kun minut sai ja hänestä tuli mummi jo reilusti alle 50 v.

Ihminen saavuttaa sukukypsyytensä .... jo juu, ottakoon kukin itse selvää siitä :)

ootas... 123v., jos vielä eläis... äitini sai isoveljeni 17v....

• mummo-55
        olis mun isoisä... kirjoitti:

ootas... 123v., jos vielä eläis... äitini sai isoveljeni 17v....

oli syntynyt vuonna 1904 eli siis hän oli reippaasti sinun isoisääsi nuorempi!

menipäs tämä nyt ikäkeskusteluksi, mutta niinhän sitä on viimeaikoina ollut liikkeellä - häistä kun puhutaan :)

• naapurissa
        mummo-55 kirjoitti:

on useampi "tytöistä" tullut alle nelikymppisenä mummoja, ja isoiso mummo alle kuusikymppisenä ja nyt alle kasikymppisenä oli jo isoisoiso mummi.

Et, siinä on sukuvika jo geeneissä kai.. ;)

• mummo-55
        naapurissa kirjoitti:

on useampi "tytöistä" tullut alle nelikymppisenä mummoja, ja isoiso mummo alle kuusikymppisenä ja nyt alle kasikymppisenä oli jo isoisoiso mummi.

Et, siinä on sukuvika jo geeneissä kai.. ;)

viidessä polvessa hengissä yhtäaikaa useamman perheen voimin - laskin isoisästä alaspäin. Hänellä kun oli viisi lasta niin niistä kaksi ylläpiti tätä aikaista naimista ja niissä kahdessa linjassa on tälläkin hetkellä neljä sukupolvea yhtäaikaa elossa eikä kumpikaan isoisomummo ole vielä kasikymppisiä viettänyt. Meillä on niin vilkkaita tyttöjä suvussa :)

• kohtuudessa
        mummo-55 kirjoitti:

viidessä polvessa hengissä yhtäaikaa useamman perheen voimin - laskin isoisästä alaspäin. Hänellä kun oli viisi lasta niin niistä kaksi ylläpiti tätä aikaista naimista ja niissä kahdessa linjassa on tälläkin hetkellä neljä sukupolvea yhtäaikaa elossa eikä kumpikaan isoisomummo ole vielä kasikymppisiä viettänyt. Meillä on niin vilkkaita tyttöjä suvussa :)

pitää pysyä

• mummo miekii
        mummo-55 kirjoitti:

menipäs tämä nyt ikäkeskusteluksi, mutta niinhän sitä on viimeaikoina ollut liikkeellä - häistä kun puhutaan :)

mummot pysyy nuorena, miehet ne vaan vanhenee.

• minun isäni-isä
        mummo-55 kirjoitti:

periaatteessa voisi olla isoisäsi isä...

• moor-sian
      • mummo-55

• Pika-avioliitto on kyllä ensimmäinen mieleentuleva juttu.
      Sitten kans olen joskus kuullu puhuttavan hääkiireistä. Vois olla sitäkin?

• mummo-55

kun on vajaa 9 kk aikaa?

• ettäsekä

sekäettä, taih 0i0rt779?

• mummo-55

vaimon, jolla ei aika tuhraantuisi pukeutumiseen ja jos oikein optimistiseksi heittääntyy niin voisi ajatella, että olisi nopea myös päivän askareissa :)

• ihan kaikessa

ei tarviis olla nopee :))))))

• puskatiedottaja

vaan katsomassa ennätyksen syntymistä vai mittailemassa morsiota?

• huutavan ääni korvessa

jollakin se mies on koukkuun saatava

• tähhh??
        huutavan ääni korvessa kirjoitti:

jollakin se mies on koukkuun saatava

mikä mies? kuka mitä hähh?

• juokse sinä humma

4cl/paukku, 50cl/bisse/, 185cm/mä, 100-250cm/sä, 0-111v/me.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1159
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1073
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1069
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe