Hei.
Olen harkinnut auton tuomista Englannista.Minkälainen paperi sota tulee kun tässä on ratti "väärällä" puolella?Millainen katsastus käytäntö on?kannattaako tuoda ollenkaan?ainakin postilla on Suomessa jakelu autoja joissa ratti on oikealla puolella.
Kiitos etukäteen
Ratti Oikealla Puolella
13
6559
Vastaukset
- oikealla
eli väärällä puolella ei aiheuta mitään ongelmaa katsastuksessa, kunhan muut vaatimukset täyttyvät.
ajaminen vaatii tottumusta kun ratti väärässä paikassa ja jälleen myynti hankala.
harraste autot eri juttu - alinomainen
ja vaatii kolaritestit.On iso homma.
- valot...
pitää vaihtaa oik.puoleiseen liikenteeseen sopivaksi.
- puolia
Jos ajat pimeään aikaan, ja Sulla promille rajat ylittyy, niin ei hätää, kun vieressä olijaa puhallutetaan. Eivät ne pimetessä huomaa, että ratti oikealla puolella.
- heh heh heeh......
puolia kirjoitti:
Jos ajat pimeään aikaan, ja Sulla promille rajat ylittyy, niin ei hätää, kun vieressä olijaa puhallutetaan. Eivät ne pimetessä huomaa, että ratti oikealla puolella.
näinhän tosiaankin saattaa käydä..
- todella tapahtunut
puolia kirjoitti:
Parikymmentä vuotta sitten vanhempien tuttavapariskunta Englannista oli Suomessa omalla autollaan.
Ratsiassa kuskin vieressä istunut rouva puhalsi -kuskin protestoinnista huolimatta. Eikä ollut edes kovin pimeä kun oli keskikesä.
Kun promilleja ei ollut, matka jatkui vähän hämmentynein mielin. Ja kotona riitti sitten varmasti kerrottavaa suomalaisen poliisin älykkyydestä. - xcgjyfgj
todella tapahtunut kirjoitti:
Parikymmentä vuotta sitten vanhempien tuttavapariskunta Englannista oli Suomessa omalla autollaan.
Ratsiassa kuskin vieressä istunut rouva puhalsi -kuskin protestoinnista huolimatta. Eikä ollut edes kovin pimeä kun oli keskikesä.
Kun promilleja ei ollut, matka jatkui vähän hämmentynein mielin. Ja kotona riitti sitten varmasti kerrottavaa suomalaisen poliisin älykkyydestä.paljonkin ns. tutun tutuille ja kummin kaimoille.
- todella tapahtunut
xcgjyfgj kirjoitti:
paljonkin ns. tutun tutuille ja kummin kaimoille.
Itse olin paikalla kun tuolloin reilusti keski-ikäinen brittipariskunta tapauksesta kertoi ja todeksi vannoi, eli tuli ns. suoraan hevosen suusta.
- kuullut
todella tapahtunut kirjoitti:
Itse olin paikalla kun tuolloin reilusti keski-ikäinen brittipariskunta tapauksesta kertoi ja todeksi vannoi, eli tuli ns. suoraan hevosen suusta.
tarinan poliisilta.vanhempi konstaapeli on kyseessä.sanoi että tosi jutttu.
- ja muut
Huomaa että myös polkimet ovat noissa aidoissa ulkomaalaisissa väärinpäin, eli vasemmalla on kaasu, keskellä jarru, ja oikeella kytkin, voi vaatia pari minuttia totuttelua, myös vilkun kytkin on väärällä puolella.
Tosin ns. postiautoihin on tietenkin nuo polkimien paikat vaihdettu vastaamaan tavallista- .......
heh
- huomio siellä takana
....... kirjoitti:
heh
hehee.mites vaihdekepin kanssa?
- beduiini
huomio siellä takana kirjoitti:
hehee.mites vaihdekepin kanssa?
vaihdekeppi on takapenkillä likipitäen keskellä autoa. niin ja pyyhkijäthän noissa brittimalleissa on vain takalasissa... et silleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4423696Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1202734Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32431Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll422269Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne202217Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv282078Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941637Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k521599Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel761580Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,541495