http://www.iltalehti.fi/uutiset/200902089049649_uu.shtml
Muistakaa likat olla suivaannuttamatta miehiänne...Varsinkin, jos asutte pilvenpiirtäjän huipulla;o)..
Suomessahan on tunnetusti parhaat rallikuskit??
16
435
Vastaukset
- pekipoi
suomessa on myös parhaat, ruispohjaan tehdyt lohipizzat, ainakaan mä en ole ulkomailla saanu niin hyvää pizzaa.
- sola
...ja maailmankaikkeuden paras huuhaa-palsta... ;)
- MuisQuuuuuu
Niin pesivät italiaanot ja kaikki pissanvääntäjät..
Poronlihalla, aurajuustolla, motzarellalla ja punasipulilla;o)... - sola
MuisQuuuuuu kirjoitti:
Niin pesivät italiaanot ja kaikki pissanvääntäjät..
Poronlihalla, aurajuustolla, motzarellalla ja punasipulilla;o).....jättäsin ton homeen ja sipulan mun pizzasta veks ja laittasin vaikkast tomaattia ja leiäjuustoo tilalle... ;)
- MuisQuuuuuu
sola kirjoitti:
..jättäsin ton homeen ja sipulan mun pizzasta veks ja laittasin vaikkast tomaattia ja leiäjuustoo tilalle... ;)
Mun pizzassa on aina sipulia ja erilaisia juustoja..Merenelävät jätän Rakkaalleni;o)...
- pekipoi
sola kirjoitti:
...ja maailmankaikkeuden paras huuhaa-palsta... ;)
for you
- pekipoi
MuisQuuuuuu kirjoitti:
Mun pizzassa on aina sipulia ja erilaisia juustoja..Merenelävät jätän Rakkaalleni;o)...
haluun aina niitä jalattomii merenelävii pitsaan pliis :)
- MuisQuuuuuu
pekipoi kirjoitti:
haluun aina niitä jalattomii merenelävii pitsaan pliis :)
millään kurkustani alas...:o/...
- pekipoi
MuisQuuuuuu kirjoitti:
millään kurkustani alas...:o/...
kokeillu toisin päin saatko niitä millään kurkusta ylös ;)
- MuisQuuuuuu
pekipoi kirjoitti:
kokeillu toisin päin saatko niitä millään kurkusta ylös ;)
tosi nopeesti...Vallan ihan pyrkivät kurkusta ylös..Eli johtopäätös on...Merenelävät eivät pidä minusta..Luulin et se on toisinpäin;o)..
- pekipoi
MuisQuuuuuu kirjoitti:
tosi nopeesti...Vallan ihan pyrkivät kurkusta ylös..Eli johtopäätös on...Merenelävät eivät pidä minusta..Luulin et se on toisinpäin;o)..
asioita kannattaa aina tarkastella puolueettomasti ja ennakkoluulottomasti niin silloin saadaan oikea näkökulma vallitsevaan tilanteeseen, eikä jäädä tavallaan oikeaaann lopputulokseen väärien perusteluiden vuoksi tai takia.
- MuisQuuuuuu
pekipoi kirjoitti:
asioita kannattaa aina tarkastella puolueettomasti ja ennakkoluulottomasti niin silloin saadaan oikea näkökulma vallitsevaan tilanteeseen, eikä jäädä tavallaan oikeaaann lopputulokseen väärien perusteluiden vuoksi tai takia.
pilaakin monia asioita;o)..
Mä en ole ennakkoluuloinen..En kuitenkaan mikään asioihin suinpäin ryntäävä..Harkitsen, mietin ja pähkäilen...ainakin muutaman hetken;o)...
- sola
...pyhh..toi tarttee hevosvoimia päästäkseen partsille....meitin miehet kykenee siihen omin voimin... ;)
- MuisQuuuuuu
Niin nää pääseekin..Heillä on uskomattomia voimia..Mut se johtuu vaan heidän voimanlähteestä...Primusmotorista...muusista;o)...
- sola
MuisQuuuuuu kirjoitti:
Niin nää pääseekin..Heillä on uskomattomia voimia..Mut se johtuu vaan heidän voimanlähteestä...Primusmotorista...muusista;o)...
..laturi pitää kytkee aina välillä omalle paikalleen, nii säilyy powerit... ;)
- MuisQuuuuuu
sola kirjoitti:
..laturi pitää kytkee aina välillä omalle paikalleen, nii säilyy powerit... ;)
ja tosi pitkään..ladataan...Näin pysyy laturi tyydyttävässä kondiksessa;o)...
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708