Kävitkö tänään kirkossa?
jos kävit niin mikä oli puheenaihe?
menitkö ihan itse vai veikö jokun sinut?
Hihhuleille kysymyksiä.
27
758
Vastaukset
- tanan ***.*.*.*.***
Et taida olla ihan älykäs. Kehitysvammainen?
- ***.*.*.*.***
Eikö tämän palstan Hihhulit halua "alistua" tavallisen ihmisen tasolle ja vastailla asiallisiin kysymyksiin, Näköjään se riittää Krisuille tehdä tyhmiä kysymyksiä ja sitten paeta paikalta kun älykäs vastakeskustelu musertaa heidän heikon tahtonsa!
- <<<.<+>.>...
***.*.*.*.*** kirjoitti:
Eikö tämän palstan Hihhulit halua "alistua" tavallisen ihmisen tasolle ja vastailla asiallisiin kysymyksiin, Näköjään se riittää Krisuille tehdä tyhmiä kysymyksiä ja sitten paeta paikalta kun älykäs vastakeskustelu musertaa heidän heikon tahtonsa!
Sinusta ei ole kenenkään musertajaksi attehihu. Koska olet menettänyt otteen todellisuuteen, kuvittelet olevasi jotain, mitä et oikeasti ole.
- ***.*.*.*.***
<<<.<+>.>... kirjoitti:
Sinusta ei ole kenenkään musertajaksi attehihu. Koska olet menettänyt otteen todellisuuteen, kuvittelet olevasi jotain, mitä et oikeasti ole.
Sinunlaiset et uskalla vastata mihinkään kysymyksiin koska lähimmäinen krisseli ystäväsi voi olla asioista eri mieltä ja sinut leimataan vääräuskoiseksi ja väärinjohdatetuksi!
- <<<.<+>.>...
***.*.*.*.*** kirjoitti:
Sinunlaiset et uskalla vastata mihinkään kysymyksiin koska lähimmäinen krisseli ystäväsi voi olla asioista eri mieltä ja sinut leimataan vääräuskoiseksi ja väärinjohdatetuksi!
Sinunlaiset eivät uskalla muuta kuin tuomita, koska muuten attehihut hyökkäävät kimppuusi ja höyhentävät sinut ja nimittelevät sinua kuuppajumiksi, joka olisi tietysti kauhea nöyryytys, vaikka kertoisikin sinusta totuuden ja vain totuuden.
- ***.*.*.*.***
<<<.<+>.>... kirjoitti:
Sinunlaiset eivät uskalla muuta kuin tuomita, koska muuten attehihut hyökkäävät kimppuusi ja höyhentävät sinut ja nimittelevät sinua kuuppajumiksi, joka olisi tietysti kauhea nöyryytys, vaikka kertoisikin sinusta totuuden ja vain totuuden.
Sinunlaisesi ei uskalla kun tuomita sillä joku ääliö joskus sanoi että "hän joka on synnitön ensimmäisen kiven heittäköön" niin se ei jätä sinunlaisille muuta vaihtoehtoa kun hyökätä erimieltä kanssasi olevia kohti sillä muuten uskonveljesi hyökkäävät kimppuusi!
sinä et osaa kertoa mitään totuuksia koska elät fantasiamaailmassasi jossa on metsäpeikkoja ja mielikuvitusolioita! ja väität että kaikki jotka olevat kanssasi ja uskonnostasi ovat ns.saatanasta jolloin voit heidät hävittää ja omia heidän omaisuutensa!
mene kysymään Saamelaisilta mitä mieltä he ovat siitä että kristilliset polttivat heidän isoäitinsä rovioilla ja kirkko omivat heidän maansa! - <<<.<+>.>...
***.*.*.*.*** kirjoitti:
Sinunlaisesi ei uskalla kun tuomita sillä joku ääliö joskus sanoi että "hän joka on synnitön ensimmäisen kiven heittäköön" niin se ei jätä sinunlaisille muuta vaihtoehtoa kun hyökätä erimieltä kanssasi olevia kohti sillä muuten uskonveljesi hyökkäävät kimppuusi!
sinä et osaa kertoa mitään totuuksia koska elät fantasiamaailmassasi jossa on metsäpeikkoja ja mielikuvitusolioita! ja väität että kaikki jotka olevat kanssasi ja uskonnostasi ovat ns.saatanasta jolloin voit heidät hävittää ja omia heidän omaisuutensa!
mene kysymään Saamelaisilta mitä mieltä he ovat siitä että kristilliset polttivat heidän isoäitinsä rovioilla ja kirkko omivat heidän maansa!En ole sanonut olevani uskovainen saatanan tollo. Elät siis itse jossain perkeleen fantasiamaailmoissasi.
Minua ei ateistipalstalla kiinnosta vitun ikenen vertaa, miten uskovaiset päivänsä viettävät. Vetäkööt vaikka itsensä hirteen. - ......
<<<.<+>.>... kirjoitti:
En ole sanonut olevani uskovainen saatanan tollo. Elät siis itse jossain perkeleen fantasiamaailmoissasi.
Minua ei ateistipalstalla kiinnosta vitun ikenen vertaa, miten uskovaiset päivänsä viettävät. Vetäkööt vaikka itsensä hirteen.miksi tulet tänne sitten itkemään ja hutamaan?
- .........
...... kirjoitti:
miksi tulet tänne sitten itkemään ja hutamaan?
Hyökkäsit ***.*.*.***n kimpuun? eikö hän saa kysä hihuilta mitään???
onko se vaan hihut jotka saa kysyä hölmöjä tällä palstalla? - niinpä niin
<<<.<+>.>... kirjoitti:
En ole sanonut olevani uskovainen saatanan tollo. Elät siis itse jossain perkeleen fantasiamaailmoissasi.
Minua ei ateistipalstalla kiinnosta vitun ikenen vertaa, miten uskovaiset päivänsä viettävät. Vetäkööt vaikka itsensä hirteen.onko tällä palstalla muita, kuin Idiootteja?
Tervetuloa lastentarhaan, ovet avataan arkisin
klo 6.30 - <<<.<+>.>...
...... kirjoitti:
miksi tulet tänne sitten itkemään ja hutamaan?
Älä itse itke ja huda;D huuhkaja.
- <<<.<+>.>...
......... kirjoitti:
Hyökkäsit ***.*.*.***n kimpuun? eikö hän saa kysä hihuilta mitään???
onko se vaan hihut jotka saa kysyä hölmöjä tällä palstalla?"eikö hän saa kysä hihuilta mitään???"
Kysää vaikka hihupalstoilla. Ei hihuille tarvitse vastata mitään. Eivät ne mitään kuitenkaan tajua.
"Miksi muuten...Hyökkäsit ***.*.*.***n kimpuun?"
Siksi että tuolla aiemmin hän hyökkäsi minun kimppuuni aiheettomasti. Täys mulkku! - ..........
<<<.<+>.>... kirjoitti:
"eikö hän saa kysä hihuilta mitään???"
Kysää vaikka hihupalstoilla. Ei hihuille tarvitse vastata mitään. Eivät ne mitään kuitenkaan tajua.
"Miksi muuten...Hyökkäsit ***.*.*.***n kimpuun?"
Siksi että tuolla aiemmin hän hyökkäsi minun kimppuuni aiheettomasti. Täys mulkku!Alotit kutsumalla häntä kehitysvammaiseksi ja Attehihuksi!
<<<.<+>.>... kirjoitti:
Minua ei ateistipalstalla kiinnosta vitun ikenen vertaa, miten uskovaiset päivänsä viettävät. Vetäkööt vaikka itsensä hirteen.Sinulta aloituksen idea vähän niinkuin yli hilseen.
- niinpä niin
edvard74 kirjoitti:
Sinulta aloituksen idea vähän niinkuin yli hilseen.
Ei aloituksen idea, vaan keskustelun taso. ;)
- Pittsburgh
En käynyt paikan päällä, mutta seurasin sunnuntain aamukokouksen klo 11.00 omalta kotisohvalta internetin välityksellä.
Puheen aihe oli Kuningas Saulin rampa pojanpoika jolle Kuningas Daavid armollisesti lahjoitti koko Saulin suvun omaisuuden ja kutsui kuninkaan pöytään. Ote oli muistaakseni toisesta Samuelin kirjasta ellen väärin muista.
Tarina Kuningas Saulin rammasta jälkeläisestä kuvaa hyvin Jumalan armoa joka on Kristuksessa.
Ihan itse avasin netin aamulla klo 10.50, olin laitanut oikein herätyskellon soimaan että varmasti näen kokouksen. Se oli muuten helluntaiseurakunnan kokous.- Kössönöm
No miksi tämä kaikkivaltias ei sitten anna kaikkien luotujensa elää ilman tuskia ja kärsimyksiä? Olisiko siihen jotain järkevää vastausta?
No eipä tietenkään, kunhan kysyin. - Pittsburgh
Kössönöm kirjoitti:
No miksi tämä kaikkivaltias ei sitten anna kaikkien luotujensa elää ilman tuskia ja kärsimyksiä? Olisiko siihen jotain järkevää vastausta?
No eipä tietenkään, kunhan kysyin.Kärsimyksen ongelmaan en osaa vastata, viisaammilla on varmasti siihenkin vastaus.
Se Raamatunpaikka siitä Saulin rammasta jälkeläisestä on muuten 2. Samuelin kirja 9.luku, lue jos kiinnostaa. - konna
VT:n jorinoita tutkitte?
Eikös ne olekaan Vanhan liiton asioita? - Kössönöm
Pittsburgh kirjoitti:
Kärsimyksen ongelmaan en osaa vastata, viisaammilla on varmasti siihenkin vastaus.
Se Raamatunpaikka siitä Saulin rammasta jälkeläisestä on muuten 2. Samuelin kirja 9.luku, lue jos kiinnostaa.että miksi uskovaiset puhuvat armeliaasta jumalasta, kun maailma ei sellainen ole. Äläkä ala puhua mistään perisynnistä, koska jos uskot kaikkivaltiaaseen jumalaan, joka auttaa, niin miksi se ei sitten auta siihen uskovia ja sitä rukoilevia?
- Pittsburgh
Kössönöm kirjoitti:
että miksi uskovaiset puhuvat armeliaasta jumalasta, kun maailma ei sellainen ole. Äläkä ala puhua mistään perisynnistä, koska jos uskot kaikkivaltiaaseen jumalaan, joka auttaa, niin miksi se ei sitten auta siihen uskovia ja sitä rukoilevia?
Luepa kirjoitukseni DarkNinjaHiiren avauksessa jossa puhun Lauri Jakkilasta.
Maailma on paha mutta toisinaan Jumala auttaa. Oli minullakin ikävää elämä pitkän aikaa kunnes 27 vuotiaana Jumala pelasti minut ihan yhtäkkiä itsellenikin täytenä yllätyksenä. Ensin menee huonosti, mutta loppu on onnellinen, niinkuin elokuvissa.
Se miksi kaikki eivät tule uskoon, tai parane fyysisesti on minulle ja muillekin uskovaisille arvoitus.
Vaikka maailmassa on pimeyttä syntiinlankeemuksen seurauksena, niin Jumalan valo silti loistaa siellä pimeyden keskellä entistä kirkkaammin.
Jeesus kysyi joltakin rammalta kerran:" tahdotko tulla terveeksi?". Kuulostaa typerältä kysymykseltä, mutta joku piti kerran hyvä puheen siitä että kaikki eivät aina halua parantua, on jo totuttu sairastamaan. Myöskään kaikki eivät halua vapautua synneistään. Synti on myös se mikä ihmistä usein sairastuttaa, myös fyysisesti.
Maailmasta ei löydy elämälle sisältöä tai tarkoitusta, pelkästään sydänsurua ja pettymyksiä. Sisältö löytyy taivaasta.
Siunausta! - Kössönöm
Pittsburgh kirjoitti:
Luepa kirjoitukseni DarkNinjaHiiren avauksessa jossa puhun Lauri Jakkilasta.
Maailma on paha mutta toisinaan Jumala auttaa. Oli minullakin ikävää elämä pitkän aikaa kunnes 27 vuotiaana Jumala pelasti minut ihan yhtäkkiä itsellenikin täytenä yllätyksenä. Ensin menee huonosti, mutta loppu on onnellinen, niinkuin elokuvissa.
Se miksi kaikki eivät tule uskoon, tai parane fyysisesti on minulle ja muillekin uskovaisille arvoitus.
Vaikka maailmassa on pimeyttä syntiinlankeemuksen seurauksena, niin Jumalan valo silti loistaa siellä pimeyden keskellä entistä kirkkaammin.
Jeesus kysyi joltakin rammalta kerran:" tahdotko tulla terveeksi?". Kuulostaa typerältä kysymykseltä, mutta joku piti kerran hyvä puheen siitä että kaikki eivät aina halua parantua, on jo totuttu sairastamaan. Myöskään kaikki eivät halua vapautua synneistään. Synti on myös se mikä ihmistä usein sairastuttaa, myös fyysisesti.
Maailmasta ei löydy elämälle sisältöä tai tarkoitusta, pelkästään sydänsurua ja pettymyksiä. Sisältö löytyy taivaasta.
Siunausta!En tiedä miksi edes vaivaudun vastaamaan, mutta sanonpa kuitenkin, että te uskikset olette omahyväisiä ja muista piittaamattomia idiootteja.
- Tähdenlento
käynyt, mutta lenkillä kävin. Ja mielessäni pyöri yksi kipale ja ryhtyessäni etsimään sitä täältä netistä, niin kohdalleni osuikin tällainen:
http://www.youtube.com/watch?v=u7zQEtgEREI&feature=related
Ps. Ilman pienintäkään egoilua omistettakoon tämä kappale (v)ihastuttavimmalle attehihhulille! (Toisaalta tässä olisi ihan oiva tempo myös kunnon tanssahteluun)!- ***.*.*.*.***
Sinä olet huono kristitty!
ja lisäksi sata vuotta sitten sinä olisit saanut seurakunnaltasi sakot koska et tullut kirkkoon tai jopa kovan tuomion! - Tähdenlento
***.*.*.*.*** kirjoitti:
Sinä olet huono kristitty!
ja lisäksi sata vuotta sitten sinä olisit saanut seurakunnaltasi sakot koska et tullut kirkkoon tai jopa kovan tuomion!onko näin, koska ymmärtääkseni minä en voi vastata siitä, miten menneinä aikoina on kenties toimittu. Mutta onhan tässäkin asiassa kuitenkin menty huimasti eteenpäin, eli olemme oppineet paljon uutta vanhasta.
Ja toisaalta onhan ateisminkin sisältö muuttunut ajansaatossa. (Tai ei tuo sana 'sisältö' ole ollenkaan hyvä, vaan pitäisikö se korvata sanalla 'perustarkoitus').
- Hanna
Ihan kävelin omilla jaloillani. Puhuttiin vakavistakin asioista. Tlaisuuden alustaja luki vakavan profetian, lehtileikkeen vuodeltä 1969. Siinä puhuttiin ja ennustettiin juuri tämän hetken vallitseva tilanne maailmassa. Eletään todella lopunaikoja. Jo silloin on ennustettu, että vastustajat yrittävät tehdä lopun kaikesta uskosta ja varsinkin kristinuskosta.
Kun teitä kiinnostaa kysellä, mitä kirkoissamme puhutaan, menkää itse kuuntelemaan. Selvästi teitä jaksaa kiinnostaa uskonasiat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862