Missä ovat Pesosen näytöt? Hakalehdon aikaan saimme yli prosentin kannatuslukuja. Nyt saamme vaaleissa 0,05 %!
Pesosesta on moneen kertaan todettu: "Kuin Hakalehto ilman koulutusta, karismaa ja aivoja".
En tiedä Jukkolan omaa kantaa, mutta minusta hänestä olisi ainesta puheenjohtajaksi. Tietävä, rehellinen ja kova mies tekemään työtä. Ei tyhjännauraja ja "helppoheikki" kuten Pesonen.
Entä olisiko Muutosvoimat Suomi tarkoitus herättää uudelleen? Siinä liikeessä oli voimaa ja tulevaisuutta, sanon minä.
Avointa keskustelua puheenjohtajasta
9
334
Vastaukset
- SUURESTI
Hakalehdosta olen samaa mieltä.
Sitä vain ihmettelen kuka hänet junttasi sivuun?- kävi niin
että Hakalehto halusi itse luopua puheenjohtajan tehtävästä.
Hakalehdon ehdokas seuraavaksi puheenjohtajaksi oli Pesonen. - EU-listoille!
Suomen kansan puolesta Hän lähtee mukaan.
Hän ymmärtänee "kansankirjon" jolla ei ole paljoakaan kokemusta järjestö toiminnasta, mutta sama vakaumus kaikilla, päätösvalta palautettava Suomen kansalle, valtiovalta.
Haetaan nyt joukolla hänet EU-vaaliehdokkaaksi
niin Jukkolakin uskoo, että parasta on työ tavoitteiden saavuttamiseksi kuin, että lyö vain kapuloita o l e m a t t o m i i n rattaisiin. - niin pitää ollakin
kävi niin kirjoitti:
että Hakalehto halusi itse luopua puheenjohtajan tehtävästä.
Hakalehdon ehdokas seuraavaksi puheenjohtajaksi oli Pesonen.silloinhan kaikki on hyvin
- on hukattu
Tuhlaajapoika Sivonen puikkoihin niin katsotaan kuinka pieneksi kannatuksen voi saada.
- Johan P.
Hakalehdon perintöä ei ole IPU:ssa hukattu, vaikka sitä moni riidankylväjä toivoo.
IPU on vahvoilla kun sillä on oikea linja ja siitä pidetään kiinni.
Suomi irti EU:sta, Ei Natoa ja oikeudenmukaisuus kunniaan. - molemminpuolin
Johan P. kirjoitti:
Hakalehdon perintöä ei ole IPU:ssa hukattu, vaikka sitä moni riidankylväjä toivoo.
IPU on vahvoilla kun sillä on oikea linja ja siitä pidetään kiinni.
Suomi irti EU:sta, Ei Natoa ja oikeudenmukaisuus kunniaan.olen kanssasi samaamieltä,Ilkka Hakalehdon perinnön arvokkuudesta.
Mutta kuollut vasta jättää perintöä
joku voi sen hukata matkanvarrella!!
- AskoH
En puutu ajatukseen puheenjohtajan vaihtamisesta, mutta totean, että Jukkola kertoi varoittaneensa Pesosta siitä, että EU-vaaleihin lähteminen hajottaa IPU:n.
Vantaalla 8.2.2009 Asko Huttunen- etuja.
Omien pikku etujen vuoksi ei pidä riidellä.Puolueen etu on päästä keskustelemaan EU-jäsenyydestä.Nyt ne haitat ovat näkyvästi esillä.On aika iskeä.Kaikki mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.962191Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452142Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751380- 901326
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311130Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621093- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920