Kun uskovat ovat ilkeitä ja itsekkäitä, jotka eivät auta muita ihmisiä ja kehuvat omalla hyvyydellään ja luulevat olevansa erityisiä Jumalan valittuja ja ovat täydellisesti harhassa Raamattu-uskossaan ja lähettelevät muita ihmisiä helvettiin ja eivät ymmärrä mitä rakkaus on, niin kuitenkin Jumala näitä säälittäviä reppanoita kohtaa ja parantaa...
Tällaista Hän tekee jo tässä ajassa ja kerran korjaa täydellisesti täydelliseksi heidät. Haluatko kieltäytyä tämän Mestarikirurgin käsistä mieluummin puoskarin käsien alle?
"Hän tunsi heti, että Jumala kosketti häntä ja hän alkoi nähdä tuolla silmällä, joka oli ollut sokea. Silmän sokeus oli lääkärien tutkimuksien mukaan johtunut silmähermon tuhoutumisesta ja uusintatutkimuksen tulos oli, että sisar oli saanut Herralta uuden näköhermon, jota ei lääketiede voi aikaansaada. Lääkärien tuomio oli ollut, että hän ei koskaan tule tällä silmällä näkemään mitään"
"Olin laulellut monta vuotta ja olin vahingoittanut ääneni huumeitten väärinkäytön takia. Olin käyttänyt väärin ne lahjat mitkä Jumala oli antanut minulle. Joten rukoilin ja sanoin Herralle, että jos Hän parantaisi ja palauttaisi ääneni, tulisin käyttämään tätä lahjaa Hänen kunniakseen loppuelämäni ajaksi. Nyt Jumala on tehnyt äärimmäisesti ja runsaasti enemmän, kuin mitä osasin kysyä tai ajatella. Laulut mitkä laulan ja muita mitä olen kirjoittanut, ne ovat kaikki Hänen."
"molemmat munasarjani olivat tukossa. Näin ollen en tulisi saamaan lapsia koskaan. Hän voisi yrittää ”puhaltaa” munatorvet auki yksi kerrallaan ja katsoa, josko se auttaisi. Ennen määrättyä leikkauspäivää otin kuitenkin raskaustestin. Se oli positiivinen! Tänä päivänä minulla on kolme tervettä lasta.
Olen kokenut muitakin ihmeparantumisia, muun muassa kasvaimen häviämisen munasarjastani. Olin matkustanut Malawista korkean verenpaineen takia Suomeen ja olin potilaana Auroran sairaalassa ja kävin myös Kätilöopistolla kasvaimen takia. Alustavasti sovimme leikkauksesta minua tutkineen kirurgin kanssa. Ennen seuraavaa tutkimusta, jossa leikkausaika sovittaisiin, kävin Niilo Yli-Vainion kokouksessa Messuhallissa sairaalasta käsin. Eräässä vaiheessa iltaa Niilo käski laittaa käden sairaan paikan päälle ja uskoa, että se paranee. Tein työtä käskettyä – ja paranin! Kätilöopiston kirurgi ei enää löytänyt kasvainta, eikä leikkausta tarvittu."
"14-vuotias parantui selkärangan sivusuuntaisesta käyristyneisyydestä"
"Parantunut fibromyalgiasta"
"Nokkosihottuma parani"
"Parantui Lymen taudista"
"Vapautettu huumeista, depressiosta ja itsemurhasta"
http://www.vapauteen.com/todistuksia.html
Uskisreppikset
4
263
Vastaukset
- zigi
No onneks ollaan tarvitsevia, sillä iankaikksuustulevaisuus on kaikkein tärkein.
Vaikka tämä maallinen elämä on pitkä niin iankaikksuusnäkökulmasta se on kuitenkin lyhyt.
Uskikset on kyllä tarvitsevia mutta Jeesus tekee meistä taistelijoita ja sotureita, Halleluja!- Tuom.
on tietysti kaikkein tärkein. Tarkemmin, iankaikkisuustulevaisuusaspektikoordinaattifunktio elämämme kuvaajana sijoittuu aikajanana aivan ulottumattomiin. Tätä hetken kestävää elämän vaivan aikaa kestää "vain" ajaksi hetken. Hetken kestävä ahdistus saa meidät kestämään sitä ihanuutta varten, mitä tavoittelemmekin. Voimia tässä tarvitsee itsekin, joten tukekaamme toisiamme. Joskus myös filisofiset ajatusleikit helpottavat ja avartavat kohtaloperspektiiviä. Vikkakin Jeesus voi vain pelastaa sinne ikuisuuteen.
- kylmä totuus
niin se on kuolemaksi.
Uskovaisten propagandaa ihmeparantumiset.- conquest_of_love
No selitäppäs se kun lääketiede on täysin avuton selkävaivojen kanssa, mutta niksauttaja niksauttelee nivelet kohdalleen ja kaiken tietävät puolijumalalääkärit katsovat hommaa huuli pyöreänä.
Uskonnot ovat ihan täyttä paskaa jne ja ei tämä asia aiheeseen oikeastaan liity.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481279Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3915Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763