Konnaaaa!

Kössönöm

16

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DarkNinjaHiiri
      • Kössönöm

mutta hengissä kuitenkin. fuka fuka itelles:)

• tätä se pitää olla
      • Kössönöm

Eeki Mantere on kuollut, kuten myös Jamppa. Oliko ne uskovaisia? Jampalle sen antaisin anteeksi, hän sentään osasi laulaa.

Osaakohan Savis laulaa? Iik, hih!

• että semmosta
        Kössönöm kirjoitti:

Eeki Mantere on kuollut, kuten myös Jamppa. Oliko ne uskovaisia? Jampalle sen antaisin anteeksi, hän sentään osasi laulaa.

Osaakohan Savis laulaa? Iik, hih!

Friduna Skikuna on tiemmä sanoitettu siansaksalla. Siis samalla kielellä, jota hellunddailaiset puhuvat hurmioituneina kokouksissaan.

Jos Savis laulaa, voin kuvitella sen kuulostavan tältä: http://www.youtube.com/watch?v=V5phwD-IRfM&feature=related

• konna
      • Kössönöm

Pakko antaa lennokille pojot. Tai no yksi ainakin. Ei ihme, että en löytänyt, kun sinun nikilläsi hain.

Joo, olen tämmöinen vanha romantikko ja Jampalla oli upea ääni.

Tenoreitakin on monenlaisia. Yksi kammottavimmista oli Juhani Markola. Kiasuksen kellit, että oikein varpaasta sattui, kun pakosta työtehtävissä ollessani jouduin "maestroa" kuuntelemaan. Siellä se nojasi baaritiskiin pallea pömpällään ja veteli semmoisia korkeita ääniä, että korviin koski.

Minulla on yksi kaveri, jolla on kaikki Markolan levyt???

• konna
        Kössönöm kirjoitti:

Pakko antaa lennokille pojot. Tai no yksi ainakin. Ei ihme, että en löytänyt, kun sinun nikilläsi hain.

Joo, olen tämmöinen vanha romantikko ja Jampalla oli upea ääni.

Tenoreitakin on monenlaisia. Yksi kammottavimmista oli Juhani Markola. Kiasuksen kellit, että oikein varpaasta sattui, kun pakosta työtehtävissä ollessani jouduin "maestroa" kuuntelemaan. Siellä se nojasi baaritiskiin pallea pömpällään ja veteli semmoisia korkeita ääniä, että korviin koski.

Minulla on yksi kaveri, jolla on kaikki Markolan levyt???

oli ainakin sen verran munaa, että ryyppäsi itsensä hengiltä. Ehkä juuri siksi hänen tuotantonsa on kokenut jonkinlaisen renesanssin. En kyllä itse erityisemmin perusta. Sitä soitettiin joskus vähän liikaa.

Eipä sen puoleen, meinasin minä siihen tähdenlennon tanssiinkutsuun vastatakin. Oma askellukseni tuohon kappaleeseen olisi tosin ollut tällainen:

http://www.youtube.com/watch?v=0BqHregdt9w

mutta Tähdenlento olis kuitenkin alkanut jänkkäämään, etteivät ne sovi. Tottakai sopivat, kun pannaan sopimaan:D

• Kössönöm
        konna kirjoitti:

oli ainakin sen verran munaa, että ryyppäsi itsensä hengiltä. Ehkä juuri siksi hänen tuotantonsa on kokenut jonkinlaisen renesanssin. En kyllä itse erityisemmin perusta. Sitä soitettiin joskus vähän liikaa.

Eipä sen puoleen, meinasin minä siihen tähdenlennon tanssiinkutsuun vastatakin. Oma askellukseni tuohon kappaleeseen olisi tosin ollut tällainen:

mutta Tähdenlento olis kuitenkin alkanut jänkkäämään, etteivät ne sovi. Tottakai sopivat, kun pannaan sopimaan:D

Olen kerran jossain pippaloissa vetänyt tuollaista letkaa ja se on yllättävän rankkaa. Pikkujouluissa varsinkin, kun jono notkuu mihin sattuu.

Vanhan tanssimusiikin vankkumattomana kannattajana sanon että Jamppa oli hyvä, sitten on tietty Virran Ola ja Junnu Vainio. Saatatko sen tunteellisempaa säveltä liihoitella kuin Vanha salakuljettaja Laitinen? Tai rantalava, juhannus, hanurista valitus...

http://www.youtube.com/watch?v=69ofguRO6SE

Kaikki sopii kun pannaan sopimaan. Näin on.

• Tähdenlento
        konna kirjoitti:

'kiireiltäni' olla vastamaatta. Ja olet oikeassa, olisin todellakin ryhtynyt jänkkäämään noista letkis -askelluksistasi.

Mutta toisaalta enhän minä ihan varmasti voi tietää. Yleensähän kun mies vie, niin eihän siinä vikinät auta. Joten jos riittävän taitava viejä on, niin voisihan nämä kaksi yhteensopimatontakin juttua yhteensovittaa.(Tosin epäilen).

Ps. Minulla olisi muutekseen vielä yksi juttu kysyttävänä ateistilta. Siis kunhan työkiireiltäni ehdin.

Ps. Ps. Pitääkin tässä harkita menoa ihan kunnon humppatansseihin, ja katsoa yrittääkö kenties joku viedä sitä letkiksen tahdissa! Tietääpähän sitten ainakin sen, että mitä uskontoa vastapeluri edustaa!

• konna
        Tähdenlento kirjoitti:

'kiireiltäni' olla vastamaatta. Ja olet oikeassa, olisin todellakin ryhtynyt jänkkäämään noista letkis -askelluksistasi.

Mutta toisaalta enhän minä ihan varmasti voi tietää. Yleensähän kun mies vie, niin eihän siinä vikinät auta. Joten jos riittävän taitava viejä on, niin voisihan nämä kaksi yhteensopimatontakin juttua yhteensovittaa.(Tosin epäilen).

Ps. Minulla olisi muutekseen vielä yksi juttu kysyttävänä ateistilta. Siis kunhan työkiireiltäni ehdin.

Ps. Ps. Pitääkin tässä harkita menoa ihan kunnon humppatansseihin, ja katsoa yrittääkö kenties joku viedä sitä letkiksen tahdissa! Tietääpähän sitten ainakin sen, että mitä uskontoa vastapeluri edustaa!

"Tietääpähän sitten ainakin sen, että mitä uskontoa vastapeluri edustaa!"

Jos tähdenlentoa tanssitaan letkajenkan askelin pareina Tähdenlento/konna, niin saat nyt sitten aivan vapaasti arvata, onko eläin edessä vai takana:D    

• Kössönöm
        konna kirjoitti:

"Tietääpähän sitten ainakin sen, että mitä uskontoa vastapeluri edustaa!"

Jos tähdenlentoa tanssitaan letkajenkan askelin pareina Tähdenlento/konna, niin saat nyt sitten aivan vapaasti arvata, onko eläin edessä vai takana:D    

mitä luulet? Aijaijai...

• konna
        Kössönöm kirjoitti:

mitä luulet? Aijaijai...

"onneksi se oli vain yksi tähdenlento!"

Ja lopettais pariksi viikoksi kaljan kuskaamisen minulle. Tai ei avaisi niitä pulloja. Heiluttelisi vain kuonon edessä. Vaihtolämpöisen viilentely jääkaapissa olis kanssa mahdollista.

Juu, ei kerrota sille...

• Kössönöm
        konna kirjoitti:

"onneksi se oli vain yksi tähdenlento!"

Ja lopettais pariksi viikoksi kaljan kuskaamisen minulle. Tai ei avaisi niitä pulloja. Heiluttelisi vain kuonon edessä. Vaihtolämpöisen viilentely jääkaapissa olis kanssa mahdollista.

Juu, ei kerrota sille...

että salaatti-illalliset ja vaahtokylvyt Kristiinan kanssa olis sitte niinku loppu.

Olet ihan hölmö jos edes kuvittelet pitäväsi jotain peliä jonkun typerän tähtiksen kanssa, kun kotona on rotunainen? Jotain rajaa typeryydellä sentään.

• eim ollut onnellinen

Poistui elämästä oman käden kautta!

• Kössönöm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4421
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      68
      4271
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      66
      2835
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2119
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      2002
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1373
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      182
      1286
    Aihe