Millanen paikka on Virkkala, onko levoton paikka ostaa omistusasunto ???
MILLAINEN PAIKKA VIRKKALA ON ASUA !!!!!
10
2215
Vastaukset
- paikka..
kamala
- keskustassa
Virkkala on hyvä paikka asua ainakin jos sitä verrataan Lohjan keskustan Laurinkatu 27 taloihin.
- 4 v. asunut
Jos ei ota huomioon Laurinkatu 27 taloja,löytyy keskustasta ihan mukaviakin paikkoja asua.Tietysti pitää huomioida mitä asuinpaikaltaan haluaa.Hiljaisuutta ja väjää tilaa ympärilleen ,vai hiukan vilkkaampaa ja palveluita lähelle.Lohja on kuitenkin yleensä ottaen aika rauhallinen kaupunki.Olen itse muuttanut Lohjalle reilut 4 vuotta sitten ja pidän kaupunkia aika hiljaisena,joskus suorastaan nukkumalähiön kaltaisena.Sellainen häiritsevä piirre Lohjalla on kaupungin jossain määrin suttuinen ilme.Aika huollettomsti heitellään roskia ja tupakantumppeja ympäriinsä.Yleensäkin Lohjalla tupakoidaan tosi paljon ja kaljaakin taitaa kulua melkoisesti.Pientä ilkivaltaa tapahtuu myös silloin tällöin.Katukuva on siis melko epäsiisti,mutta jos ei tämä häiritse,niin mikäs siinä.
- metässä
jos haluaa rauhallista paikkaa ettiä niin siitä vaan virkbyyn asumaan
- sontaläjä888
huomattavasti parempi paikka kuin lohjan keskusta,vaikka takahikiä onkin mutta rauhallinen kuitenkin.
- Mii81
sontaläjä888 kirjoitti:
huomattavasti parempi paikka kuin lohjan keskusta,vaikka takahikiä onkin mutta rauhallinen kuitenkin.
Ite tykkään asua Virkkalassa, mukava ja rauhallinen paikka.
- missä se...
Mii81 kirjoitti:
Virkkala on niin pieni paikka ettei sitä juurikaan edes huomaa kun on tullut ajaneeksi ohi.Muutama kerrostalo,omakotitaloja ,jokunen pikkukauppa,koulu ja moottoripyöräjengi.Siinä se Virkkala suurinpiirtein on.Ei ole koskaan houkutellut minua ajatuskaan sinne muuttamisesta.Kukin valitkoon tietysti tarpeidensa ja halujensa mukaan asuinsijansa.
- Siellä ratsataan
Mii81 kirjoitti:
Aika näyttävästi,sinänsä ihan kivaa vaihtelua pikku kylälle.
Onkohan siitä kuulusta virkkalan jengistä enää mitään jäljellä ?
Omakoti alueille plussaa,hyvin hoidettuja ja viihtyisän näköisiä asuinalueita. - tavalliselle tallaajallekin
Siellä ratsataan kirjoitti:
Aika näyttävästi,sinänsä ihan kivaa vaihtelua pikku kylälle.
Onkohan siitä kuulusta virkkalan jengistä enää mitään jäljellä ?
Omakoti alueille plussaa,hyvin hoidettuja ja viihtyisän näköisiä asuinalueita.miten tuo moottoripyöräjengi näkyy Virkkalan katukuvassa? Itse olen päässyt näkemään tämän jengin kerran vuosia sitten Virkkala-päivillä missä he osallistuivat köydenvetoon ja esittelivät pyöriään?
- eli kyläpahainen
tavalliselle tallaajallekin kirjoitti:
miten tuo moottoripyöräjengi näkyy Virkkalan katukuvassa? Itse olen päässyt näkemään tämän jengin kerran vuosia sitten Virkkala-päivillä missä he osallistuivat köydenvetoon ja esittelivät pyöriään?
on Virkkala, jos tykkää rauhasta ja pikkukylä meiningistä niin siittä vaan, siis ei mitään nuorille, no luonto ja Lohjanjärvi on lähellä mutta ei mitään kaupunkimaista vaan hiljainen on kylätie...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203