Parisataa capitalaista on kait pitänyt tänään kriisikokouksen Seinäjoella , kertoilee Ilkka-lehden nettisivut.
Kokous Seinäjoella
19
6883
Vastaukset
- tilat :-)
Hahhahaa. Kyltissä lukee tilanvaraajana olleen WIF-säätiö :-)
- Just......
Missä kohtaa artikkelissa puhuttiin kriisikokouksesta??
- muro...
Uuutinen kirjoitti:
Hauska juttu. Mulla meinas mennä Coca Cola väärään kurkkuun, kun näin WIF-säätiön kyltin Ilkan sivuilla. En olisi ikinä uskonut, että WC-uskovaisia löytyy vielä noinkin paljon.
- ei tietoakaan
Kriisikokouksesta?
Paitsi tietysti osiossa jäsenten itsemurhat, joita
salailu ja moniselitteisiksi laaditut tiedoitteet aiheuttavat.
Ja säätiön omistajat kustansivat huippuruoat.:)- ollut tietoakaan
Voin allekirjoittaa edellisen viestin, sillä olin itsekin paikalla.
Laajinta keskustelua käytiin "Tummeli vai vaseliini" -osiossa. Kriisitunnelmasta ei tietoakaan, vaan iloinen ja auttavainen mieli oli kaikilla. Myös Felix-lintuhavainnot aiheuttivat vilkasta keskustelua, kuten myös erään ministerimme pitämä Panaman kanavaa käsitellyt luento.
Ja ruoka tosiaan oli hyvää! Nami-nami. - olet kyllä
"Paitsi tietysti osiossa jäsenten itsemurhat, joita
salailu ja moniselitteisiksi laaditut tiedoitteet aiheuttavat."
Minä luulin, että ongelma on tämä WC-kusetus joka on vienyt ihmisiltä rahat.
"Ja säätiön omistajat kustansivat huippuruoat.:)"
Kuka omistaa säätiön jota ei ole, kas siinäpä pulma :D - Turhaa valehtelua
"Ja säätiön omistajat kustansivat huippuruoat"
Olen niin varma kuin voi mistään olla että jokainen paikalla olija maksoi kulunsa (siis omat ruokansa, ja luultavasti myös osansa tilavuokrasta, jos sellaista perittiin) itse. - muroiltamurot
Turhaa valehtelua kirjoitti:
Olen niin varma kuin voi mistään olla että jokainen paikalla olija maksoi kulunsa (siis omat ruokansa, ja luultavasti myös osansa tilavuokrasta, jos sellaista perittiin) itse.Väärään kurkkuun...BUHAHAHAAAAAAA.
- Turhaa valehtelua
muroiltamurot kirjoitti:
Väärään kurkkuun...BUHAHAHAAAAAAA.
Jos tarkoitat "murolla" muropaketti-sivulle kirjoittavaa, niin en ole muro; en ole rekisteröitynyt sivulle enkä ole sinne yhtään viestiä kirjoittanut. Wincapita-aiheisia lukenut kyllä.
Ja edelleenkään en usko sekuntiakaan että joku mystinen "säätiö" olisi hövelisti kustantanut 200 ihmisen ruoat.
Miksi ihmeessä moisesta asiasta pitää edes valehdella? Valehtelu saa tuonkin sinänsä varmaan asiallisen kokouksen (jossa toivottavasti on käsitelty miten toimitaan nyt kun on tajuttu että on tultu raskaasti huijatuiksi) täysin naurettavalta. - käsiteltiin
Jos tarkoitat "murolla" muropaketti-sivulle kirjoittavaa, niin en ole muro; en ole rekisteröitynyt sivulle enkä ole sinne yhtään viestiä kirjoittanut. Wincapita-aiheisia lukenut kyllä.
Ja edelleenkään en usko sekuntiakaan että joku mystinen "säätiö" olisi hövelisti kustantanut 200 ihmisen ruoat.
Miksi ihmeessä moisesta asiasta pitää edes valehdella? Valehtelu saa tuonkin sinänsä varmaan asiallisen kokouksen (jossa toivottavasti on käsitelty miten toimitaan nyt kun on tajuttu että on tultu raskaasti huijatuiksi) täysin naurettavalta.Juuri sitä.eri asia vaan kenen toimesta.
- kovasti
Miksi ihmeessä moisesta asiasta pitää edes valehdella? Valehtelu saa tuonkin sinänsä varmaan asiallisen kokouksen (jossa toivottavasti on käsitelty miten toimitaan nyt kun on tajuttu että on tultu raskaasti huijatuiksi) täysin naurettavalta.Ketään sun uskomiset kiinnostaa:)
- Turhaa valehtelua
kovasti kirjoitti:
Ketään sun uskomiset kiinnostaa:)
No luultavasti ne kiinnostavat enemmän kuin sinun hupaisat väitteesi "säätiön" tarjoamista ruoista. Nehän puolestaan ovat sinun uskomuksiasi.
Haluatko veikata kumman uskomukset ovat enemmistön mielestä järkevämpiä? - yksi kusetettu
Olen niin varma kuin voi mistään olla että jokainen paikalla olija maksoi kulunsa (siis omat ruokansa, ja luultavasti myös osansa tilavuokrasta, jos sellaista perittiin) itse.Paikan vuokralleantaja oli yksi puuhamiehistä. Todennäköisesti kokoustilavuokran maksoi kukin osallistuja lounaan muodossa.
- vanhoilla Sunnyillä ja
Corolloilla?Missä bemarit ja citymaasturit??
Ihmetteleepi köyhä silminnäkijä?!- että varattomuus
on muotia tänä keväänä ja käteinen raha.
Ulosottokelpoinen omaisuus ja omaisuustakavarikko
ehdottomasti aut.
- Kokoustaja.
Yksikin itä-Suomessa tunnettu miljonääri minut huomattuaan tuli kokouksen jälkeen ruinaamaan vippiä, että sai junalipun takaisin kotiin.
Vippasin 65 euroa- ......
Samoin se on täälläpäin, sijoittaja joutuu vippaamaan rahaa, että saa perheelle ruokaa. Vielä alkuvuodestaei ollut sen paremmin köyhä eikä kipeä.
- No olivat
ainakin valinneet oikeannimisen ravintolan. Sen verran hukassa ovat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760