Metallica Poriin heinäkuussa

Mieletöntä!!!

Näin lukee bändin virallisilla sivuilla. Ihan uskomaton juttu näin porin mittakaavassa. Jeeeee, Pori maailmankartalle :) :)

27

2563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linkki tässä
    • PikaNakki

Todella hienoa ! On hienoa että Pori vihdoinkin pääsee Metallica www sivuille.

Tämä on kaikille negatiivisille kirjoituksille kuin potku vatsaan... jne jne - nyt kaikki voivat alkaa kehumaan ja olemaan itse poritiivisia Porin suhteen !

Nyt moni varmasti alkaa miettimään että mistä liput ja majoitus ?

• kaikki menee

itse ostan kymmenen lippua, itse en sinne mene.

• Annu Haho
        kaikki menee kirjoitti:

itse ostan kymmenen lippua, itse en sinne mene.

Ostakaa lippuja! Kerromme sitten heinäkuun alussa konsertin peruuntumisesta ja sijaisbändistä joka voi olla jopa The Annual Petos.

• 1111111222222222222111111111

maanantaina klo 9.00 lippupalvelu alkaa myymään lippuja 89 euron hintaan.
      muita esiintyjiä lamb of good ja mastodon.

• telttaheikki

Onko Porissa mitään majoitusta - kuten Jazzien aikaan ?

• saunamaija...

No voi vehnäpulla, et ole tainnut ennen poiketa meillä? Ei täällä jatsien aikaan muuta olekaan ku majotuspaikkoja. Meidän naapuriski on suuri omakotitalo, ja ne vähäjärkiset vanhukset jotka ei enää jaksa siellä asua, vuokraavat sen joka armas heinäkuu jatsivieraille. Ja voi pyhä sylvi sitä remua ja rellestystä, siinä talossa pidetään joka kesä omat jatsit.

• lähtee

Rmj, jazzit ja metallican keikka. 700e/vko 3km keskustaan.

• Al Kemisti

Onko Porissa kaupat auki sunnuntaisin ?

• auki
        Al Kemisti kirjoitti:

Onko Porissa kaupat auki sunnuntaisin ?

sunnuntaisin. Ja kesällä varsinkin. Talvella hiukan hiljaisempaa. Mitä nyt Siwat Ja Valintatalot on auki sunnuntaina. Niin, ja Sale tietysti.

• ässät tä tä nään

vaiks ei se mua kiinnosta

• sais tietää

onko keikalle jotain ikärajaa?

• dei

Alle 14vuotiaalla pitää olla mukana täysi ikäinen ns.huoltaja.

• Aavo Pahonen

Aika uskomatonta, mutta on aika uskomattomat hinnatkin noissa lipuissa, tosin ei sentään madonnan lippujen luokkaa.

• kartturi...-

Onko se nyt niin mieletöntä, että orkesteri, joka on esiintynyt pitäjissä nimeltä Tarvasjoki ja Nivala tulee esiintymään myös Poriin?

• ja taas saa

Kirjurin kukot kyytiä.

• vuokra kesä

tulee, ei tartte olla kotosalla. Ensin Rmj, jazzit ja sitten Metallica. No 700euroa/viikko asunnosta, niin kyllä sitä mielellään Porista onkin pois

• porilaista

suhtautumista. valitetaan kun mitään ei tapahdu ja kun tapahtuu niin valitetaan. sinun pitäisi muutta maalle.

• viikolta

yhden päivän keikasta...aika neuvottelija olet.
        Eiköhän se keikka katota ja lähdetä muualle juhlimaan...
        Festivaaleja on erilaisia...LOL

• mittäää

Lämppäri Porist. Esim dingo tai joku vastaava.
      Esim. Luvian hewyteam. Tietääks kukkaan.

• mittään..

Jatkoa edelliseen..
        Tuli mieleeni et nivalas oli silloin joku Porilainee lämppäri. Muistaakseni....

• lippujono
        mittään.. kirjoitti:

Jatkoa edelliseen..
        Tuli mieleeni et nivalas oli silloin joku Porilainee lämppäri. Muistaakseni....

tänään kyselin Metallican keikan lippuja niin Sokokselle pääsee sisätiloihin jo klo 7 odottamaan klo 9 alkavaa lipunmyyntiä. Itse ainakin aion hyödyntää tämän mahdollisuuden että ainakin osan jonotusajasta voi jonottaa sisätiloissa. ja vieressä on vielä avoinna oleva s-market josta voi hakea vaikka vähän naposteltavaa...
        nähdään jonossa!

• Uutta tietoa
        lippujono kirjoitti:

tänään kyselin Metallican keikan lippuja niin Sokokselle pääsee sisätiloihin jo klo 7 odottamaan klo 9 alkavaa lipunmyyntiä. Itse ainakin aion hyödyntää tämän mahdollisuuden että ainakin osan jonotusajasta voi jonottaa sisätiloissa. ja vieressä on vielä avoinna oleva s-market josta voi hakea vaikka vähän naposteltavaa...
        nähdään jonossa!

Lippupalvelun nettisivustolle oli tullut lisäinfoa --->

Sonisphere
        Lipunmyynti alkaa maanantaina 16.2.2009 klo 9 kaikissa Lippupalvelun lipunmyyntikanavissa: verkkokauppa www.lippupalvelu.fi lippukaupat. Lippuja voi varata puhelinpalvelustamme maanantaina klo 9.00 alkaen. Tapahtumajärjestäjän päätöksellä varaukset on poikkeuksellisesti lunastettava jo varauspäivänä. Liput voi lunastaa mistä tahansa Lippupalvelun lippukaupasta ja R-kioskeilta. R-kioskeilla ei voi tehdä suoraostoa, mutta varattujen lippujen lunastus on mahdollista.

• sunihe
        Uutta tietoa kirjoitti:

Lippupalvelun nettisivustolle oli tullut lisäinfoa --->

Sonisphere
        Lipunmyynti alkaa maanantaina 16.2.2009 klo 9 kaikissa Lippupalvelun lipunmyyntikanavissa: verkkokauppa www.lippupalvelu.fi lippukaupat. Lippuja voi varata puhelinpalvelustamme maanantaina klo 9.00 alkaen. Tapahtumajärjestäjän päätöksellä varaukset on poikkeuksellisesti lunastettava jo varauspäivänä. Liput voi lunastaa mistä tahansa Lippupalvelun lippukaupasta ja R-kioskeilta. R-kioskeilla ei voi tehdä suoraostoa, mutta varattujen lippujen lunastus on mahdollista.

kertookas joku joka ostanut liput että mitä ne lohkot meinaa niissä lipuissa ku mulla on nyt n2 ja n3 lohkot laitettu?

• lohkot N2 ja N3
        sunihe kirjoitti:

kertookas joku joka ostanut liput että mitä ne lohkot meinaa niissä lipuissa ku mulla on nyt n2 ja n3 lohkot laitettu?

Minulla myös toisessa lipussa N2 ja toisessa N3 vaikka ostin liput yhdellä kertaa ja vain kaksi lippua!
        Joko joku olisi ratkaissut nämä koodit ja tarkoittaako ne mitä?

• kokeilkaa moneen kertaan
        lohkot N2 ja N3 kirjoitti:

Minulla myös toisessa lipussa N2 ja toisessa N3 vaikka ostin liput yhdellä kertaa ja vain kaksi lippua!

Tiedoksi kaikille liputtomille Metallica faneille. Kokeilkaa moneen kertaan lippupalvelun netin kautta lippujen ostoa niin voi tärpätä edelleen. Itse ostin juuri kaksi lippua. Moneen kertaan tuli herja että ei ole lippuja mutta viimein tuli tieto että kaksi lippua ostettavissa.
        Nyt vain muutkin kokeilemaan onnea!

• vierailija
        lohkot N2 ja N3 kirjoitti:

ei ole lohkoilla mitään merkitystä,on lipunmyyjien omaa tietokantaa tai vastaava varten. ainut ero on norm.lipuissa ja vipeissä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3637
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1142
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      145
      1072
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe