tyhmyys

Kaksinkertainen

Mistähän johtuu, että naisiltä tulee tyhmimmät kirjoitukset. Ovatko he vaan niin yksinkertaisia.

14

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • povipommit

että pienirintaiset naiset ovat älykkäitä.
      Onkohan täällä kirjoittavat naiset sitten isorintaisia?

• äiti x 4

aloitin 25v. lasten teon ja silloin oli kuppikoko B ja nyt kun viimeinen lapsi on jo 7v. on kuppikoko D

Onhan se tyhmyyttä, että yhden nakin takia, koko lihamyllyni käynnistin.

• cybo-ceronimo-cabriel-61

Voisitko hieman perustella?

• Aritta

että ne ovatkin erittäin älykkäitä kirjoituksia mutta sinä et ole vielä sillä tasolla että ymmärtäisit. :-)

• ottoalli

alkusoittoa miestenpäiville netissä ? ?

• Kaks+yks

olisko niin, että tyhjät tynnyrit kolisevat eniten ja äänekkäämmin.

• gtrr

Täällä käy kirjoitteleen ihan fiksun oloiset naiset joskus, mutta nämä, jotka täällä roikkuu yötäpäivää, vois hankkia elämän.

• cybo-ceronimo-cabriel-61

Ihmisen elämä on turhuus.
        Tähän faktaan päätymiseksi on ainakin kaksi erillaista polkua, yksi on kokemusten kautta, eli elämällä haaveensa todeksi, tuskansa realisoituvaksi.

Toinen polku on se,että ei elä kuin haluaisi ja olisi voinut, jolloin pettymys kasvaa lähinnä ["mistä sitten johtuikaan"] siitä, ettei edes koittanut onneaan, yrittänyt toteuttaa haaveitaan, eikä uskaltautunut elämään mukaan täysillä.

Jälkimmäisen loppu-tulos on katkeruus. Ensimmäisen, kokemuksesta nouseva tietoisuus elämän turhuudesta.

Kokematon ja siksi monesti katkera, ei voi tiedostaa vaihto-ehtoa selkeästi, koska hänellä ei ole kuin haaveet. Maailman eläen kokenut voi todeta kokemuksesta kummuten ihmisen elämän turhuuden,mutta hänellä on katkerasta, toteutumattoman haaveilijasta poiketen, realinen ja avoimempi mahdollisuus hahmottaa vaihtoehtoja, koska häntä eivät sido haave-kuvat ja turhat toiveet.

• bolgrad**

Ihan ekaksi on pakko kysyä, koska viestisi on ehkä typerin kaikista, että oletko myös itse nainen?

Toiseksi, Mies ja nainen eroaa paljon toisistaan: Miehillä on naisia suurempi taipumus systemointiin, järjestelmälliseen ajatteluun. He ovat suuntautuneet ajattelemaan järjestelmiä.

Naiset taas empatoivat miehiä enemmän. Heillä on taipumus eläytyä, korostaa tunteita.

On aika outoa, että jos itse olet mies haluat, että naiset olisi samanlaisia (kuin miehet) Pidät varmaan naisista, jotka puhuu ja käyttäytyy kuin äijät.

Myönnän, etten itse ole mikään älyn jättiläinen... mutta on paljon asioita, jotka olen osannut, ilman opettelemista: äitinä olo, vaimona olo, sisustaja, siivooja, ruuanlaittaja, leipoja, remontoija, puutarhuri, taiteilija, eläinten hoitaja, sairaan hoitaja, ystävä ja kuuntelijana olo....
      Elämä on koko aikaista suunittelua... milloin kouluun sitä ja töihin tota ja ystävälle synttärilahjaksi sitä ja mummulle sairaallaan tätä ja koko ajan pitää muistaa kaikkien lasten menot ja tulot ja ...hei, lista on loputon.
      ... Kaikki tuntemani miehet ei muista tai välitä edes yhden lapsen huomista vanheimpanvarttia, vaikka siitä on puhuttu jo kaksi viikkoa, ellei vaimo erikseen ilmoita puolituntia ennen sovittua aikaa.

• nainennainennainen
    • Pähkinän särkijä

Melko yksinkertainen oli viestisikin... ;D Yritähän nyt sitten päättää!! Yksinkertaisiako vai muuten vaan niin ihania höpöttäjiä?

Miehetkin osaavat höpöttää.

Ottaen huomioon, ettet tiedä nimimerkistä onko kyseessä nainen vai mies, niin veikkauksesi on melko "yksinkertainen". Voit mennä 50-50 väärään tai oikeaan arvauksessasi.

Otapa tästäkin nyt sitten selvää?!! ;D

• Heather-Jarouse

tuo kertoo jo kaiken
      siis aloittajasta itsestään
      ihan tässä mykistyy kaikesta siitä mitä välittyy rivien välistä
      kirjoitus on lyhyt ja ytimekäs
      pääsevätkö tyhmät ja yksinkertaiset helpommin taivaaseen?
      mahtavaa.....mutta..miten on moninkertaisten laita

• Dzinni

Miten sitten sen kanssa kun minä näen sinut edelleenkin menneessä eläneenä miehenä.

Ja varsin viisaana miehenä. Silloin mies, tällöin nainen DD;

Tervehdys Dzinni.

• Heather-Jarouse
        Dzinni kirjoitti:

Miten sitten sen kanssa kun minä näen sinut edelleenkin menneessä eläneenä miehenä.

Ja varsin viisaana miehenä. Silloin mies, tällöin nainen DD;

Tervehdys Dzinni.

oikein näet veli(?)hyvä mutta jospa olenkin nyt tyhmä -en vain itse sitä huomaa ;-)
        ah tuota karmanlakia....mistä minua rangaistaan?!
        takaisin erämaahan huips...ja jellona kainaloon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe