Onko espoossa mitään hyvää ? Palstaa kun lukee niin eipä taida olla.
Onko Espoossa mitään hyvää..
8
553
Vastaukset
- huonoja puolia
Espoon hyviä puolia on koskematon ja idyllinen uusmaalainen luonto. Juuri tällä hetkellä Espoon luonto on syvässä talvihorroksessa. Ketut, oravat ja supikarhut odottelevat kevättä pikkuinen riemu rinnassaan. Jossakin ehkä karhu-kontio hurisee rauhallista talviuntaan. Vallitsee Nuuksion kaltainen hiljaisuus, jonka kuitenkin rikkoo muutamasta ihmisten muodostamasta asumiskeskittymästä raikuva huuto ja Volvojen sekä Audien huudatus ja jarrujen kirskunta. Ihmisten aiheuttama melusaaste on Espoon huono puoli kuten myös idylliseen luontoon sopimattomat ruhjot elementtirakennukst.
- ikuinen espoolainen
Neljällä paikkakunnalla asuneena en vaihtaisi kyllä Espoota mihinkään. Olen asunut Pyhäsalmella, Kajaanissa, Iisalmessa, Tampereella, Lempäälässä ja Helsingissäkin. Nyt Espoossa jo yhteensä eri ajat yhteenlaskien 30 vuotta. En muuttaisi mistään hinnasta pois. Täällä ajattelin viettää eläkepäivätkin. Muutin meren rantaan hyvien liikenneyhteyksien ulottuville, joten en tarvitse autoa lainkaan. Naapurit ovat mukavia, maisemat kauniita ja harrastusmahdollisuudet lähes rajattomat. Tosin olen jo 45, eli kyllä tässä iässä jo tietää, missä tahtoo olla!
- exespoolainen
Olipa mukavaa lukea välillä positiivistä palautetta !!! Olen muuten samaa mieltä !! Espoossa upea luonto ja eläimet sekä hyvä julkinen liikenne.
- kyllä.
Kyllä meidän päättäjät ovat loistavia.
- vieressä
Hesan vieressä lienee oikeasti erinomainen paikka asua.
- et mitä merkitystä?
vieressä kirjoitti:
Hesan vieressä lienee oikeasti erinomainen paikka asua.
Mitä merkitystä sillä on asuuko Helsingissä vai Espoon puolella, kun junalla pääsee Lepuskista 15 minuutissa ja jos asuu vähän kauempana, junalla tai bussilla puolessa tunnissa Helsinkiin?
Että jos on tunne että Espoossa "ei ole mitään." Useimmissa puolen tunnin-20 minuutin matkan päässä Helsingin keskustasta kaupunginosissa kun asuu, niin se on ihan sama käytännössä jos asuis jossain Pohjois- tai Itä-Helsingissä, ainoana erona paremmat bussi- tai junayhteydet, ei tartte ajaa eka metrolla ja sitte venata jossain p-kasella asemalla metroa lähiöönsä.
Helsinki-Espoo-Vantaa, se on yks hailee missä virallisesti asuu, käytännössä ainoastaan kilometrimäärät olennaisiin paikkoihin merkitsee; tää on yhtä pääkaupunkiseutua koko läjä.
- Häpeilemättä Espoolainen
Espoossahan on paljonkin hyvää.
Senhän näkee jo siitäkin, että tänne kirjoittelevat lähinnä kateelliset vantaalaiset ja helsinkiläiset, tietämättä itse Espoosta mitään.
Espoolaisilla itsellään ei ole tarvetta tulla tänne kommentoimaan noita teinien " paska kaupunki" juttuja.
Oletteko kuulleet kenenkään sanovan ylpeänä olevansa vantaalainen?
Espoolaisuuden tunnustaminen taasen ei ole kenellekään häpeilyn aihe. - merenläheinen
Rantaraitti kutsuu taas keväällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2375143Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194181- 583843
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513550
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413295Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72704Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232436
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo602388