http://www.uusisuomi.fi/viihde/49504-tasta-syysta-suuteleminen-on-niin-ihanaa
Tutkimus osoitti myös, että nainen tarvitsee enemmän kuin pelkän suudelman saavuttaakseen saman hyvänolontunteen kuin mies. Esimerkiksi romanttinen tunnelma ja himmeä valaistus auttavat.
Lisäksi huomattiin, että suutelu vähentää stressihormonin tuotantoa molemmilla sukupuolilla.
ihanaaihanaa
tästä syystä
14
4613
Vastaukset
- Niin Ihanaaa!!!!
Todellakin...:D
- aina risoo ja ituttaa
Olen ihan sairas,sillä en ole suudellut pariin vuoteen...muutama sellainen mikä ei ole tuntunut varpaissa!Tarttis tehrä jotain...............
- ....
Mieheni ei pidä suutelusta.
- Marke51
..on. Ja siitä on sitten mukava jatkaa..
Mutta kieltämättä ei se kaikkien kanssa tunnu yhtä mukavalta, tarvitaan siihenkin ne kuuluisat kemiat.
Ei tunnu stressiä kun saa oikein kunnolla suudella! - Virya
Halutuimpia ovat ne, jotka ovat jo saaneet. Ilmankos jotkut ovat ikisinkkuja, toivottomia tapauksia. Ja varatut puolestaan... Tilaisuus tekee huoran, koskee niin miehiä kuin naisiakin.
- suutelu on ihanaa, mutta
tapailemani mies ei pidä siitä. Kerran se sanoi että suutelu kuuluu vain seksiin! :( Tai sitten se riippuu mielialasta ettei halua suudella... Ja suutelu on mulle niin tärkeää, en kai mä voi toista pakottaa.
Alkuaikoina suudeltiin kyllä aika usein, mutta nyt saatetaan esileikkinä joskus. äääh mitä mä teen - Virya
suutelu on ihanaa, mutta kirjoitti:
tapailemani mies ei pidä siitä. Kerran se sanoi että suutelu kuuluu vain seksiin! :( Tai sitten se riippuu mielialasta ettei halua suudella... Ja suutelu on mulle niin tärkeää, en kai mä voi toista pakottaa.
Alkuaikoina suudeltiin kyllä aika usein, mutta nyt saatetaan esileikkinä joskus. äääh mitä mä teenSuutelun voi ajatella kuuluvan seksiin, mutta seksiin ei tarvitse välttämättä aina kuulua mitään muuta kuin se suutelu.
- <3<3<3
Virya kirjoitti:
Suutelun voi ajatella kuuluvan seksiin, mutta seksiin ei tarvitse välttämättä aina kuulua mitään muuta kuin se suutelu.
Älä nyt ota tätä turhan vakavasti (ehkä itse otin kommenttisi hieman provokatiivisena), mutta itse ajattelen toisin päin... Pusu ennen kaikkea! Ja myös ilman seksuaalista aspektia... Itselle rakasta lasta pussaillessani en halua ajatella olevani pedofiili, vaikka saan minun ja lapsen välisestä pikkurakkaudesta oikeaa mielihyvää... :)
- Virya
<3<3<3 kirjoitti:
Älä nyt ota tätä turhan vakavasti (ehkä itse otin kommenttisi hieman provokatiivisena), mutta itse ajattelen toisin päin... Pusu ennen kaikkea! Ja myös ilman seksuaalista aspektia... Itselle rakasta lasta pussaillessani en halua ajatella olevani pedofiili, vaikka saan minun ja lapsen välisestä pikkurakkaudesta oikeaa mielihyvää... :)
Mä luulin, että tässä puhuttiin suutelusta. Lasten kanssa ei suudella. Lapsille osoitetaan rakkautta ja hellyyttä pusuilla, samoin kumppanille (jonka kanssa lisäksi myös suudellaan). Näissä pusutteluissa ei pitäisi olla mitään eroottista värinää, toisin kuin suutelussa. Kyllä mun mielestä suuteleminen on oikein seksikästä. Näin mä tämän asian koen korvieni välissä.
- werew
Useita ihmisiä on menehtynyt saatuihin tautitartuntoihin.
- (: 0 ))=(
kiihkeä suutelu tuntuu ihan alapäässä,kalu herää böönautista ja rupeaa heräileen.
- mie vaan
mukava joskus pussailla, vaan en ole vielä saanut sitäkään kokea vaikka olenkin jo yli 40-vuotias miehenturilas.
- sisältäkultaa
mahan pohjassa asti suuteleminen, jos kumppani on mieluisa ja työntää kielen suuhun maistellen ja näykkien.
- todella ihanaa
voi kun saisi kunnon suudelman iki-ihanalta mieheltä mutta rakkautta olisi tietysti hyvä olla myös ja sitä kuuluisaa kemiaa niin että suudelma tuntuisi luissa ja ytimissä asti, sopii vain toivoa että niin käy vielä mullekin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010166
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404040Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323602Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386