mainoskampanjat vetivät taas kaupan täyteen ostajia. Pettymys oli kuitenkin suuri, kun ruuhkasta johtuen tarkastelin ostokuittia vasta kotona ja huomasin isoista myymälässä olevista tarjoushinnasta huolimatta osalle tuotteille oli kone antanut normaalin hinnan. Harmi ja paha mieli tuli taas jälleen kerran. Miksi kauppiaat ei onnistu päivittämään kassakoneita tarjousten mukaan.
Millaisen korvauksen kauppa joutuu hyvittämään asiakkaalle kuluttajalain mukaan tälläisissä tapauksissa??
Minimanissa
13
1960
Vastaukset
- ko. liikkeelle
sillä olen muutamia kymmeniä kertoja samasta asiasta teettänyt ostoksistani korjaushommia neuvontapisteessä, jossa on välillä oikein jonoakin näiden virheellisten hintojen vuoksi.
Tulevaisuutta ajatellen, antaisin neuvoksi, että katsot aina tarkasti ostoslistasi ja siinä olevat hinnat, näin saat hyvityksen heti, kun viet tositteet neuvonnan nähtäville.
Kummallista on kuitenkin se, että tätä kohtaamistasi väärää hinnoittelua tapahtuu ko. liikkeessä lähes joka päivä ja kaiken lisäksi joudut kirjoittamaan nimesi, hiedän tekemäänsä virheellisen kaupanteon aiheuttamaan kuittiin.
Suosittelen lämpimästi, että kierrät tuon liikkeen kaukaa ja suosittele sitä myös ystävillesi.- Kalle Äl
siksi minä en käyty ko, liikettä olenkaan...
toinen syy on...... - kirjottamaan nimensä
Kyllä muissakin kaupoissa joutuu kirjottamaan nimensä et saa rahaa takasin, jos velotettu väärin! Muutenhan ne pystyis tekemään omiin nimiin tollasia juttuja ja pitää rahat ite.
- kuittaa näitä
asioita olla menemättä ko. paikkaan. Tullaan siellä tarkkaavaisemmiksi kun ei ole enää käytävillä kärryntyöntäjiä.
- Milliina
Minulla wc- ja talouspaperit oli oikein hinnoiteltu.
- oli väärin
Milliina kirjoitti:
Minulla wc- ja talouspaperit oli oikein hinnoiteltu.
hinnoiteltu?
- Miliina
oli väärin kirjoitti:
hinnoiteltu?
Koska en ostanut muuta kuin wc- ja talouspaperia.
- ja monta kertaa
Miliina kirjoitti:
Koska en ostanut muuta kuin wc- ja talouspaperia.
hyllyssä lappu että kaikki kengät, kaikki Ratian aamutakit, kaikki Arabian astiat esim - 40 %. Kassalla peritään normaali hinta. Ja tätä tapahtuu tosi usein.
Mitenköhän on pienten tarjoiusten kanssa (esim. ruuassa) ei kait kukaan MUISTA kassalla paljonko jokaisen tuotteen pitäisi maksaa. MITEN voi sitten virheen huomata. Vastaus: ei mitenkään. Ja kauppa voittaa - hankkia
ja monta kertaa kirjoitti:
hyllyssä lappu että kaikki kengät, kaikki Ratian aamutakit, kaikki Arabian astiat esim - 40 %. Kassalla peritään normaali hinta. Ja tätä tapahtuu tosi usein.
Mitenköhän on pienten tarjoiusten kanssa (esim. ruuassa) ei kait kukaan MUISTA kassalla paljonko jokaisen tuotteen pitäisi maksaa. MITEN voi sitten virheen huomata. Vastaus: ei mitenkään. Ja kauppa voittaaetukortti? Cittarin tarjoushinnat saa yleensä vasta sen jälkeen kun on vilauttanut Plussa-korttia. En ole ainakaan itse huomannut että hinnoissa olisi virheitä, yleensä aika monta euroa on laskun loppusumma pienentynyt kortin höyläämisen jälkeen.
- pareskin besserwisser
hankkia kirjoitti:
etukortti? Cittarin tarjoushinnat saa yleensä vasta sen jälkeen kun on vilauttanut Plussa-korttia. En ole ainakaan itse huomannut että hinnoissa olisi virheitä, yleensä aika monta euroa on laskun loppusumma pienentynyt kortin höyläämisen jälkeen.
tottakai minulla on Plussakortti ja SILTI hinnat hälyyttävän usein väärin !!!!! Ei kassan vika, vaan joku muu ei ole laittanut alennuksia järjestelmiin. Kassa ei voi muistaa kaikkia tarjoushintoja
- lientkö tuo
pareskin besserwisser kirjoitti:
tottakai minulla on Plussakortti ja SILTI hinnat hälyyttävän usein väärin !!!!! Ei kassan vika, vaan joku muu ei ole laittanut alennuksia järjestelmiin. Kassa ei voi muistaa kaikkia tarjoushintoja
sama, joka lähes joka aamu on pelaamassa peilautomaattien kimpussa ja se mikä jää pelaamisestasi jäljelle, on sitä, mitä syötät nälkäisille lapsillesi ja mitä olen huomannut, se ei ole paljon, siihen verrattavissa, mitä olet tuhlannut peli-riipuvaiseen himoosi.
Vaihda joskus myös vaatteitasi, sillä ne kuluneet farmarihousut ja kesätakkisi eivät ole oikein hääviä kaseltavaa, varsinkin silloin, kun sinulla on ollut ne, huonot päivät.
Säälin sinua.
- vika
joka kaupassa. kotona vasta huomaa (jos ylipäätään jaksaa kattoo ees kuittia) että jotkut hinnoista väärin. Kertaakaan en oo menny senttien takia valittamaan, vaan oon nielly tappion.
- aasiakas
noita hintavirheitä tulee kyllä muuallakin, itsellä tuli juuri vastaan Prismassa ja Cittarissa Itse olen joskus ollut kaupan kassalla töissä; ei se ole helppoa muistaa kaikenmaailman pikakoodeja, kaupanpäällisiä ja kiireessä ei aina huomaa onko tuottessa jotain prosenttialelappua vai ei.
Ihmisethän niitä virheitä tekee, ei koneet, koska ihminenhän ne tuotetiedot koneelle laittaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298