Apua.
Teen tiukkaa työaikaa työmatkoineen (70 minuuttia suuntaansa), joten en pääse uimahalliin kuin joko kuuden jälkeen illalla tai viikonloppuisin.
Nyt on käynyt jo useita kertoja niin, että uimahalli on ollut täpötäysi kun olen sinne mennyt.
Viime sunnuntai oli sitten kaiken huippu, kun ajattelin vaihtaa hallia ja menin Espoonlahteen ja siellä olikin jotkin kisat.
Olen nyt kokeillut Tapiolaa, jonne piti jonottaa jo päästäkseen sisälle. Espoon keskuksessa piti jonottaa niin saunaan kuin suihkuunkin!
Onko missään rauhallisempaa tai onko viikonloppuna rauhallisempaa hetkeä, josta vain en satu olemaan tuoreena, autottomana asukkina tietoinen? Epätoivo alkaa iskeä, kun ei mahdu uimaan! Espoonlahdessa oli viimeksi radoilla niin paljon uimareita, että meno oli todella, todella hidasta. Onko Espoossa tosiaankin vain neljä hallia?
Uimahalliin jonottamatta?
9
1821
Vastaukset
- hurjaa luettavaa
Muuta Helsinkiin tai Vantaaalle aina mahtuu uimahalliin.
Teillä on liian vähän ja liian pieniä uimahalleja.
teidän päättäjillä taitaa olla omat uima altaat.- Erto1
leppävaara, tapiola,olari ( 16 metrin allas/ auki vain arkisin), espoonlahti, keski-espoo
- Espoossa ikänsä asunut
Erto1 kirjoitti:
leppävaara, tapiola,olari ( 16 metrin allas/ auki vain arkisin), espoonlahti, keski-espoo
Valitettavasti olen todennut saman jo ajat sitten. Uimahalleissa ei ole lainkaan hiljaisia aikoja. Olarin uimahallia ei voi laskea: kävin siellä nuorena uimassa, ja sinne mahtuu kymmenisen ihmistä kerralla, ja sittenkin on jo hiukan tungoksen tunne.
Tapiolan uimahalli on aika toivoton, koska siellä on kilpauimareita lähes aina treenaamassa. Lisäksi siellä on tavattomasti ihmisiä, koska on myös "mukavuustekijöitä" kuten poreallas sekä terapia-allas, joiden käyttö tosin on rajattu vapaaksi lähinnä ilta-aikaan. Tästä syystä ruuhkatkin tottakai painottuvat samoihin aikoihin.
Leppävaaran uimahallissa on niinikään ruuhkaisaa, kuten myös Keski-Espoossa. Ainoa hiljaisempi uimahalli on Töölössä, sinne pääset kätevästi aika lähelle esimerkiksi bussilla 504 Taiolan Westendin asemalta tai sitten busseilla 195 ja 505. Et kertonut, missä asut, joten oletan Tapiolan olevan hyvä lähtökohta.
Fakta on, että Espoossa on aivan liian vähän urheiluharrastusmahdollisuuksia muutenkin, siis sellaisia kohtuuhintaisia, jotka sopivat alle 2000/kk tienaavalle tavalliselle ihmiselle.
- Lolita*
AAmu-uinti piristää, ei ole ruuhkia! Myös la aamu heti kun avataan olen ovenkahvassa kiinni!
Kesäsin käyn uimastadikalla, aamuisin on hyvin tilaa.
Sekä meressä tietenkin!!
http://www.espoo.fi/default.asp?path=1;28;11866;15440;16105;16133- epätoivoinen uintihullu
Täytyy yrittää lauantai-aamuna. Arkisin lähden töihin jo 6:45 viimeistään, että varmasti ehdin. Pisti silmään, että vesijumppa-altaaseen ei ole mitään asiaa aamutuimaan viikonloppuna. Miksi ihmeessä ei? Nyt joutuu sitten jumppaamaan altaan päässä ja tukkimaan toisten tien.
- uimarina
epätoivoinen uintihullu kirjoitti:
Täytyy yrittää lauantai-aamuna. Arkisin lähden töihin jo 6:45 viimeistään, että varmasti ehdin. Pisti silmään, että vesijumppa-altaaseen ei ole mitään asiaa aamutuimaan viikonloppuna. Miksi ihmeessä ei? Nyt joutuu sitten jumppaamaan altaan päässä ja tukkimaan toisten tien.
Kauniaisten uimahallissa on tilaa, siellä ei ole kertaakaan ollut kuin kourallinen ihmisiä kun olen siellä käynyt.
Hyvin maahtuu altaaseen, suihkuun ja saunaan, myös pukuhuoneessa mukavaa kun on tilaa.
Suosittelen! - onneton uintihullu
uimarina kirjoitti:
Kauniaisten uimahallissa on tilaa, siellä ei ole kertaakaan ollut kuin kourallinen ihmisiä kun olen siellä käynyt.
Hyvin maahtuu altaaseen, suihkuun ja saunaan, myös pukuhuoneessa mukavaa kun on tilaa.
Suosittelen!Katselin juuri reittioppaasta, että kaksi vaihtoa eli menee noin tunti. Tulostin ohjeet ja kartan varmuuden vuoksi, kun en tunne tuota Kauniaisen aluetta lainkaan. Täytyy vielä soittaa käykö heillä liikuntasetelit!
- vielä entisestään
Tilannetta pahentaa vielä entisestään se, että somalinaisille on varattu ainakin Helsingissä omia vuoroja, jolloin saastaisilta suomalaisilta halliin on pääsy kielletty.
- Anonyymi
Tuolla tavoinko ne somalit sopeutetaan tähän yhteiskuntaan mukaan. Minusta tuo on eriyttämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34887601 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161532Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91381- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181811320RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421217