Kun tunteet peittyvät pettymyksen hautaan
kerta kerran perästä,
ei onnelle uskalla kättä ojentaa
eikä ihmeitä tapahdu
-Rock (tuntemattoman puolesta)
J-mies
25
4157
Vastaukset
- minä vaaan
ai eikö tapahdu ...:(
turhaan sitten odotan ja odotan........
"ei uskalla" niin voihan olla et mörkö vie koko käden!! AAAaargg!!- niin sitten
minä vikisen.minä myös rakastan jiitä.
- minäkin..
niin sitten kirjoitti:
minä vikisen.minä myös rakastan jiitä.
erästä naista rakastan ja paljon.
j-mieheltä - päin mahtaa
minäkin.. kirjoitti:
j-mieheltätämä rakastettava nainen sit olla?
- .............
minäkin.. kirjoitti:
j-mieheltämissäpäin mahtaa tämä rakastamasi nainen vaikuttaa?
- vaikuttaa
............. kirjoitti:
missäpäin mahtaa tämä rakastamasi nainen vaikuttaa?
vantaalla, tumma kaunis aikuinen nainen
- j-mieheltä
vaikuttaa kirjoitti:
ole vantaalta..
- ihanainen nainen
j-mieheltä kirjoitti:
ole vantaalta..
vaikutaa vantaalla edelleen....
- puhutaan
............. kirjoitti:
pohjois-karjalan murretta.
- ketä
minäkin.. kirjoitti:
j-mieheltätarkoitat ja mistä tämä rakastamasi nainen on??
- j-mieheltä
ketä kirjoitti:
tarkoitat ja mistä tämä rakastamasi nainen on??
on e-karjalasta täsmääkö?.täällä missä itse oon ei puhuta karjalan murretta vaan jotain ihan muuta..
- missä asun
j-mieheltä kirjoitti:
on e-karjalasta täsmääkö?.täällä missä itse oon ei puhuta karjalan murretta vaan jotain ihan muuta..
alkaa O:lla ja on aika outo paikka
- J-kirjain.
vaikuttaa kirjoitti:
...vaikutat :-D
Ihana, fiksu, tummatukka lady olet. Pitkä aika siitä, kun sain ihaillen tuijottaa ihaniin vihreisiin silmiisi. ( olipas runollista.. ) - viime
J-kirjain. kirjoitti:
Ihana, fiksu, tummatukka lady olet. Pitkä aika siitä, kun sain ihaillen tuijottaa ihaniin vihreisiin silmiisi. ( olipas runollista.. )heinäkuussako nähtiin viimeksi? mun silmät on kyllä siniset ja niihin voi kuulemma upota.
- LOD..
............. kirjoitti:
Vaikuttaa siellä missä nalle tallustaa........Telttaillakin sais kaatiksella????
- pääsisin
J-kirjain. kirjoitti:
Ihana, fiksu, tummatukka lady olet. Pitkä aika siitä, kun sain ihaillen tuijottaa ihaniin vihreisiin silmiisi. ( olipas runollista.. )hehkuttamaan kunnolla, niin anna lisävinkkiä tuosta tummasta kaunottaresta, kiitos.
- en ole
Unohtanut sinuakaan. Joka päivä käyt mielessäni.
- -n-
mullakin ikävä
- Desperate Alcoholistics
-n- kirjoitti:
mullakin ikävä
Oi J, näin vasemman varpaasi liikennevaloissa ohimennen vuonna 52.
Muistatko miut vielä...voi tätä ikävää, ikävää, ikävää...jne lässyn, lässyn kuin ihana sä oot.
Humiseva Harju -kirjaklassikko ei ole mitään verrattuna naisten epätoivoon/kaipuuseen J:tä kohtaan.
Pitäisiköhän kirjoittaa tutkielma "Mystiset J:t vs. Beatles ja muut aikakautemme sexy-symbolit"..iikk ja aaarrrrggg. - Jei Jei
Desperate Alcoholistics kirjoitti:
Oi J, näin vasemman varpaasi liikennevaloissa ohimennen vuonna 52.
Muistatko miut vielä...voi tätä ikävää, ikävää, ikävää...jne lässyn, lässyn kuin ihana sä oot.
Humiseva Harju -kirjaklassikko ei ole mitään verrattuna naisten epätoivoon/kaipuuseen J:tä kohtaan.
Pitäisiköhän kirjoittaa tutkielma "Mystiset J:t vs. Beatles ja muut aikakautemme sexy-symbolit"..iikk ja aaarrrrggg.Se olen varmasti minä, ihan oikeasti. Olin tuolloin tosin vielä uiskentelemassa isäni "kasseissa" mutta sen verran suuret räpylät oli jalassa että huomasit. Kuinka sinulla muuten pyyhkii siellä vanhainkodissa oi Aune Orvokki?
- humoristi vailla
Jei Jei kirjoitti:
Se olen varmasti minä, ihan oikeasti. Olin tuolloin tosin vielä uiskentelemassa isäni "kasseissa" mutta sen verran suuret räpylät oli jalassa että huomasit. Kuinka sinulla muuten pyyhkii siellä vanhainkodissa oi Aune Orvokki?
vertaa! Mutta ei voi mitään, kateus paistaa läpi. Ei taida tyypillä olla liiemmin kysyntää naisten keskuudessa.
- sinä J-mies, joka
olet tykästynyt tummatukkaiseen, vihree silmäiseen naiseen vantaalta, voisitko kertoa tuntomerkkejä vähän enemmän, että ko. nainen saisi edes hetken kuvitella olevansa juuri se kaivattu. Tee se vaikka 14.2 kunniaksi,
terv. nainen vantaalta- ¤Tumma nainen¤
Sähköpostiini 14.2.09 ;)
- Unohtaa!
¤Tumma nainen¤ kirjoitti:
Sähköpostiini 14.2.09 ;)
Punertavaa tukkaasi silittämistä minä janoan.
Tiedät sen kyllä. ;) Hyvää Ystävänpäivää Sinulle!
t. J-mies - J-mies.
mikä on toinen etunimesi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314