"Perustulon tason pitäisi olla sellainen, että sillä ei pärjäisi."
-Harri Jaskari (kok), Kansallisen sivistysliiton Sisällä vai ulkona - Kohti perustuloa-raportti
"Työttömien työnvieroksuntaa voidaan verrata ebola-virukseen."
-Ben Zyskowicz, kokoomuksen puoluekokous
"Urpilaisen puheet epäisänmaallisia"
-kuntaministeri Mari Kiviniemi (kok), Kauppalehti 15.10.08
"Sdp ja vasemmistoliitto ovat katkerien ihmisten puolueita. Ei hyväksytä sitä, että toiset ihmiset menestyvät."
-opetusminsteri Henna Virkkunen (kok), HS Nyt-liite
”Toistaiseksi oppositio on tarjonnut vain Otto Wille Kuusisen propagandahallituksen auttavaa kättä.”
-valtiovarainministeri Jyrki katainen (kok), Turun Sanomat
"Kokoomuksen ideologian perusyksikkö on aina MINÄ eikä varmasti ME."
-Kokoomuksen puoluesihteeri Taru Tujunen, 14.2.2008 Helsingissä
"Koska kansallisaate oli oikeistolainen, edustivat kansallissosialistit kommunistien mielestä sosialismin oikeata äärilaitaa. Nykyään tuota sosialismin oikeata laitaa kutsutaan sosialidemokratiaksi."
-Kokoomuksen äänenkannattaja Nykypäivä 6.2.2009
Otteita Kokoomusajattelusta
Herätkääpä nyt jo!
4
138
Vastaukset
- kalahtaakin
Eihän totuutta saa kertoa ääneen , Demarit
ovat ainakin maasedulla luusereiden yhteisöä.
Jakavat mielellään toisten hankkimaa varallisuutta kuntien kassasta, Ostaen näin
kannatuksensa .- Historian opetukset
Tällä retoriikalla tulee lopulta ruumiita. Sekö nyt on Teidän "iloisten" ja "optimististen" Kokoomuslaisten tahto?
- oli kommentteja
mitkä eivät liittyneet mitenkään demareihin, ainoastaan Kokoomuksen omaan ideologiaan.
- kommentteja
oli kommentteja kirjoitti:
mitkä eivät liittyneet mitenkään demareihin, ainoastaan Kokoomuksen omaan ideologiaan.
aika hurjia sellaisia, mitkä lähinnä valoittivat kokkarefilosofiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027