että mitäs tänne??aurinkoa ja leppoisa päivä kaunista.....joten Kevättä rinnassa?oisin vaan nyt kysässyt??et onko mun lisäks täällä ketään ja nautitkos tästä päivästä
moih kaikille
18
414
Vastaukset
- pujottelija
mun lisäksi muita ole
- impi-lempi
Mäkin oon täällä ;O)
- pujottelija
sammakko17 kirjoitti:
musiiikki unohtui,mites päiväs mennyt??
http://www.youtube.com/watch?v=Lv6Cr5LZStE&feature=related
onhan se päiväkin iltaan mennyt,jotenkuten pujottelija kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=Lv6Cr5LZStE&feature=related
onhan se päiväkin iltaan mennyt,jotenkutenalkaa päivä,kiitoksia,mut en usko et sulla niin huono päivä,koska arkka paistanut(((
- impi-lempi
Kaunis päivä ollut, aurinko paistanut , mutta kova tuuli ollut .
Alkaa tässä kyllä pikkuhiljaa sitä kevättä olemaan rinnoissa ;O))- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
mä oon naattinut kun kävin lenkillä,ihanaaa,mut perunaviikko alkaa muista
onkin hyvä kesäperuna, mäkin tykkään siitä :)
impi-lempi kirjoitti:
onkin hyvä kesäperuna, mäkin tykkään siitä :)
kokeilen istuttaa sitä kesäperunaa mökillä)))toivottavasti tulis hyvä kesä
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
kokeilen istuttaa sitä kesäperunaa mökillä)))toivottavasti tulis hyvä kesä
Mä tälläinen kaupunkilainen, ei edes mökkiä,torilta haen perunani kesäsin :)
impi-lempi kirjoitti:
Mä tälläinen kaupunkilainen, ei edes mökkiä,torilta haen perunani kesäsin :)
ole yhtään mökkiihmisii``??tääl kans torilta saa hyvii tuotteita torilta,mansikat jne---
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
ole yhtään mökkiihmisii``??tääl kans torilta saa hyvii tuotteita torilta,mansikat jne---
Tai no, joskus sitä tulee kaikenlaista haaveiltua :)
- tällä hetkellä,
- Alien-8
sammakko.Päivä on ollut kaunis,mutta teillä on hiton liukasta.Kaaduinkin kerran,ja kolhaisin kipeästi vasemman etujalkani kyynärpään;))
Vähän Mobilaattia päälle,niin siitähän se särky lakkas.sulla on sit maanantai-päivä alkanut hyvin?mobilaatti taitaa toimii hyvin heh mä en tollasii limettiä käytä
- Alien-8
sammakko17 kirjoitti:
sulla on sit maanantai-päivä alkanut hyvin?mobilaatti taitaa toimii hyvin heh mä en tollasii limettiä käytä
jotain salvaa käytät,jos kolhit itseäsi.Vai lähteekö kipu pelkästään kuumalla vedellä ja saunassa:)?
Alien-8 kirjoitti:
jotain salvaa käytät,jos kolhit itseäsi.Vai lähteekö kipu pelkästään kuumalla vedellä ja saunassa:)?
jos kolhin,ky, sekipu lähtee jos kovasti koskee niin buranalla,ja hartioihin sitä kaurahoidetyyny tai kipugeeli jos oikein kipee,mut en mielellään mitään mömmöjä jotai luonnonjuttuja
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774