"Perustulon tason pitäisi olla sellainen, että sillä ei pärjäisi."
-Harri Jaskari (kok), Kansallisen sivistysliiton Sisällä vai ulkona - Kohti perustuloa-raportti
"Työttömien työnvieroksuntaa voidaan verrata ebola-virukseen."
-Ben Zyskowicz, kokoomuksen puoluekokous
"Urpilaisen puheet epäisänmaallisia"
-kuntaministeri Mari Kiviniemi (kok), Kauppalehti 15.10.08
"Sdp ja vasemmistoliitto ovat katkerien ihmisten puolueita. Ei hyväksytä sitä, että toiset ihmiset menestyvät."
-opetusminsteri Henna Virkkunen (kok), HS Nyt-liite
”Toistaiseksi oppositio on tarjonnut vain Otto Wille Kuusisen propagandahallituksen auttavaa kättä.”
-valtiovarainministeri Jyrki katainen (kok), Turun Sanomat
"Kokoomuksen ideologian perusyksikkö on aina MINÄ eikä varmasti ME."
-Kokoomuksen puoluesihteeri Taru Tujunen, 14.2.2008 Helsingissä
"Koska kansallisaate oli oikeistolainen, edustivat kansallissosialistit kommunistien mielestä sosialismin oikeata äärilaitaa. Nykyään tuota sosialismin oikeata laitaa kutsutaan sosialidemokratiaksi."
-Kokoomuksen äänenkannattaja Nykypäivä 6.2.2009
Lisäys: Onko kellään tallella Piia-Noora Kupan parhaita?
Otteita kokoomuslaisten "ajatuksista"
9
251
Vastaukset
- paljon mut
ohkasinta paskaa sais siivilöidä. http://www.google.com/search?hl=fi&q=Piia-Noora Kauppi sanoi&lr=
- örkki
oli kanssa asiallista asiaa.
- bogomoloa
Sen mielestä köyhien terveyteen ei pitäisi enää "tuhlata varoja". Parempia kohteita olisivat varmaan rikkaiden veronalennukset, niin ja lisää hävittäjiä.
- Sanoi Pate I
Tuon suorempaa ei voi ketään enää uhata.
Ei tarvinne linkittää?
Missähän Harry tuon on möläyttänyt ja missä yhteydessä?
- ??????????
Pisti silmään tuo Tujusen lause, joten kaivoin mistä se on pätkäisty. Vaalipuheestapa tietenkin.
"Kokoomuksen vaalikampanja potkaistiin käyntiin Voiton päivänä keskiviikkona Helsingin Rautatietorilla.
Suomen toivo on kokoomuksessa ja kokoomus on Suomen toivo.
Kokoomuksen ideologian perusyksikkö on aina minä, eikä varmasti me, totesi Taru Tujunen Voiton päivänä. Kokoomus rakentaa Tujusen mukaan sellaista Suomea, jossa ihmisillä on mahdollisuus vaikuttaa omaan tulevaisuuteensa. Itsenäinen yksilö pystyy tekemään vastuullisia päätöksiä. Tähän ei tarvita holhoavaa virkamiesvaltiota eikä byrokratiaa. Se, että joku aina tietää paremmin ihmisten puolesta, mikä heille on hyvä, luo itse asiassa epätoivoa, kertoo Tujunen.
Tujusen mukaan näissä vaaleissa suomalaisilla on valittavana kaksi toisilleen vaihtoehtoista puoluetta, kokoomus ja SDP. Kokoomus edustaa vastuullista markkinataloutta ja SDP vastuutonta jakopolitiikkaa."
Hyvin tuo näköjään ymmärrettiin, mitä Tujunen ajoi takaa, kun katsoo vaalitulosta ja gallup-käyriä.
Koittakaahan katkerat päästä tästä jotenkin vain yli.- Töräyttäjä
edustaa vastuutonta markkinataloutta,talouden käppyrät sen toteen näyttävät, ympäri maailman.
"Itsenäinen yksilö pystyy tekemään vastuullisia päätöksiä. Tähän ei tarvita holhoavaa virkamiesvaltiota eikä byrokratiaa. Se, että joku aina tietää paremmin ihmisten puolesta, mikä heille on hyvä, luo itse asiassa epätoivoa, kertoo Tujunen."
Holhousta lisää nimenomaan oikeistohallitukset, niin Suomessa kuin Ruotsissakin, kuten esimerkit teleurkintalaista ja lex nokiasta osoittavat. Väläyttipä juuri eräs oikeistolainen rkpläinen ettei anonyyminä saisi netissä keskustella.
"Se, että joku aina tietää paremmin ihmisten puolesta, mikä heille on hyvä, luo itse asiassa epätoivoa, kertoo Tujunen."... niinpä niin!!!!!
Kokoomus- epätoivon puolue. - Grustnij
Töräyttäjä kirjoitti:
edustaa vastuutonta markkinataloutta,talouden käppyrät sen toteen näyttävät, ympäri maailman.
"Itsenäinen yksilö pystyy tekemään vastuullisia päätöksiä. Tähän ei tarvita holhoavaa virkamiesvaltiota eikä byrokratiaa. Se, että joku aina tietää paremmin ihmisten puolesta, mikä heille on hyvä, luo itse asiassa epätoivoa, kertoo Tujunen."
Holhousta lisää nimenomaan oikeistohallitukset, niin Suomessa kuin Ruotsissakin, kuten esimerkit teleurkintalaista ja lex nokiasta osoittavat. Väläyttipä juuri eräs oikeistolainen rkpläinen ettei anonyyminä saisi netissä keskustella.
"Se, että joku aina tietää paremmin ihmisten puolesta, mikä heille on hyvä, luo itse asiassa epätoivoa, kertoo Tujunen."... niinpä niin!!!!!
Kokoomus- epätoivon puolue.Epätoivon puolueelle sopii tietysti Epätoivotalkoot.
Hiukan mukaillen puoluetuellakin pystyssä pidettävän Kokoomuksen mainostoimiston Bobin aivoriihen tuotosta:
Epätoivo syntyy Kokoomuksen teoista. Teot tekevät ajatuksista arvottomia ja teot nakertavat maailmaa pala palalta.
Epätoivotalkoot jatkuvat ympäri Suomen seuraavasti:
LASKIAISTIISTAINA 24.2.
Laskiaistiistai tarjoaa mahdollisuuden iloiseen ja reippaaseen talviseen kokoomusarvojen mukaiseen tekemiseen. Kyykytetäänkö työttömiä, suljetaanko kyläkouluja vai lopetetaanko julkinen terveydenhuolto, se riippuu suuresti siitä missä päin Suomea ollaan.
LAUANTAINA 18.4.
Tänä huhtikuun lauantaina kevät on jo sen verran pitkällä, että silloin on hyvä kääriä hihat ja ryhtyä kevätepätoivotalkoisiin. Epätoivotalkooideoita varmasti on yhtä monia kuin kokoomusyhdistyksiäkin.
LAUANTAINA 9.5.
joka on Eurooppa-päivä. Päivän virallista ohjelmaa piristämään haluamme järjestää myös reippaita epätoivotalkootilaisuuksia. Varmaa on, että tähän aikaan vuodesta myös eurovaalijulkkisehdokkaat mahdollisuuksiensa mukaan mielellään osallistuvat yhdistysten järjestämiin suomalaisten epätoivoa lisääviin tilaisuuksiin, tarjoamme turvallisen ja jokaiselle hyvän yhteiskunnan sijaan hetkellisiä sirkushuveja kansalle!
- x-kok
Nämä muistui ensimmäisenä:
-"mun lapsesta saa tulla ihan mikä vaan, kunhan ei tule vasemmistolainen".
-"Onko poliittinen islam kuitenkaan sen suurempi uhka kuin poliittinen kristinusko, jota esim. Yhdysvaltain uuskonservatiivit viljelevät"?- jotenkin niin
"Köyhien kännykät pitää antaa rikkaille."
Mitä tuo sitten ikinä tarkoittikin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142029Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631415Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061389Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681235Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51151Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥31997En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?52996- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334960Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell42927