hei!mikä olis järkevä tapa hoitaa velat järjestykseen....kulutusluottoa löytyy 3 eri yhtiöstä ja auto velka.eli kuukausi lyhennyksiin menee noin 500 euroa. rahat ei taho riittää ku asumiset ja vuokra kustnnukset ym.hermot menee eikö ois mitään keinoa yhdistää velat ja maksais vaikka 200e kuukaudessa?pankistakaan ei saa ku ei oo takaajia!en tiiä mitä teen help.
nyt tarvitaan
4
829
Vastaukset
- Neing
Tee niinkuin minä, Minulla kulutus luottoja 4 eri paikasta yms lyhennykset 800e/kk rahat ei riitä ei.. itse en jaksanut enää painia niiden kanssa pari vuotta sitä tein. Kaikki muutkuin autolaina niin ulosottoo kylmänviileästi ja sit sovit maksusta. hyvin pärjään nyt.
- auto..
ja maksa velka pois ja hanki sellainen minkä kykenet käteisellä maksamaan.
- väärä neuvo
Auto ei ole sinun, vaan rahoitusyhtiön ja jos sen myyt syyllistyt rikokseen ja sitäpaitsi käytetystä autosta ei laman aikana saa juuri mitään.
- Oikea neuvo
väärä neuvo kirjoitti:
Auto ei ole sinun, vaan rahoitusyhtiön ja jos sen myyt syyllistyt rikokseen ja sitäpaitsi käytetystä autosta ei laman aikana saa juuri mitään.
Auton voi myydä sopimalla asiasta rahoitusyhtiön kanssa. Vaikka koko velkaa ei saisikaan kuitatuksi, se ainakin pienenee huomattavasti.
Käytetystä autosta ei paljon saa, mutta eipä tilalle ostettavasta halvastakaan tarvitse paljon maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760