Mulla on tarkoitus tehdä ensikesänä Lapinreissu perheineni mikäli saan rahat kokoon? Itselläni on 6 hengen perhe koira ja tällä hetkellä on säästetty
tarkalleen noin 378 euroa ja 70 centtiä. Jokainen nyt voi kuvitella että tuolla summalla on aika turha
lähteä edes suunnittelemaan moista reissua joten olen todella päättänyt että peesaan tämän kaverin vetoja ja rakentelen tuplia hänen suosituksien mukaan. olen veikkausfoorumin vakioasiakas ja olen huomannut että häneen vihjeisiin ja prosentteihin siellä häneen luotetaan todella paljon. itse luotan myös hänen vihjeisiin sillä ne on minun mielestäni kirjoitettu ammattimaisesti ja tarkkaan harkitusti joten luottoa häneen löytyy.
Olen ajatellut sillä lailla että jos saisin tuon summan edes tuplattua niin sillä kyllä saa jo aika kivan reissun tälläinen köyhempikin perhe tehtyä. toivon todella että kaveri ei tästä ota paineita sillä omia rahojanihan nuo ovat ja eukon kanssa tästä jo keskusteltiin että hänkin on tietoinen asiasta!
BetLeaderin varassa
6
286
Vastaukset
- Veikko Ponnar
Pelaa livevetoa niin voitat! O/U kohteet varsinkin hyviä tulonlähteitä!
- voi myös
hävitä. mutta betfairin forumilla eilen joku kehuskeli voittaneensa kertoimella noin sata kun pelasi vähintään viittä maalia portugalin matsissa kun tilanne oli 0-0 ennen taukoa
- viljo t
meinasitko lähtee lohia onkimaan vai ihan makkaranpaisto reissu ?
- vaan ihan halusta
nähdä tuo Lappi aivan sieltä pohjoisesta ulottuvuudesta. Joskus 3 vuotta sitten päästiin käymään Kuusamossa mutta se ei nyt ihan sitä Lappia taida olla:) Sanotaan näin että jos Ivalo-inari seuduilla pääsemme käymään niin onnellisia olisimme jo siitä.
- Kundikaverin poikakaveri
Kuka nyt on niin daiju, että peesaa jonkun BetLedin vihjeet???? alle 1,4 kertoimisiakin pelaamalla voitat paremmin hei!
- Provo jos saan siskoltani
digikameran lainaan niin voin laittaa tänne ne rivit hyvinkin nähtäväksi niin sepä kumoaa nuo epäilykset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760