Mikä siinä on että oikeisto kaiken muunpaskan lisäksi on vielä hirveän sotainen? Suomi pitää näköjään saada sotkettua kaikenmaailman konflikteihin ja tappeluihin mitkä eivät liikuta Suomea pätkääkään.
Arvoisat toverit
8
261
Vastaukset
- T Urpo
Sotiin ja konflikteihin? Suomihan on humanitää-
risen avun ja kansainvälisen pyyteettömän
rauhan turvaamisen mallimaa.
Että arvoisa toveri vaan alkaa miettimään milloin
joku punatunkio on saanut kansainvälistä mainetta
edellä mainitulla toiminnalla!
Eikö tule mieleen?
Ei minullekaan.- mmm...
tuota... olet siltä osin oikeassa että suomipoika on hyvä rauhanturvahommissa mutta natoon liittyminen meinaa osallistumista sotahommiin jotka ei meitä kosketa. pitäskö meirään lähteä somaliaa vapauttaa vai?
- T Urpo
mmm... kirjoitti:
tuota... olet siltä osin oikeassa että suomipoika on hyvä rauhanturvahommissa mutta natoon liittyminen meinaa osallistumista sotahommiin jotka ei meitä kosketa. pitäskö meirään lähteä somaliaa vapauttaa vai?
Että tuota väärää todistusta pitää jatkuvalla
syötöllä antaa!
Nato maat päättävät yksitellen itse lähevätkö
vai eivät.
Natolla on suurempi osa katastrofeissa ja
humanitäärisen avun perille viemisessä niissä.
Natoon liittyminen ei tosiaankaan tarkoita
osallistumista minkään Bokassa takapajulan
sotimiseen osallistumista.
- sen jo...
ennenki. Sen militarismin.
http://tutkielmat.uta.fi/pdf/gradu01696.pdf- kauniimpi?
Kumpi on kauniimpi:
uskoa, että vapaus koittaa,
toivoa, että valkeus voittaa,
ja taistella valkeuden eestä,--
vai taistella
tietäen, ettei valkeus koita,
tietäen, ettei vapaus voita,
ja sentään taistella?
Kumpi on kauniimpi:
aatella: ellei vapaus voita,
tuumia: ellei valkeus koita,
miksi ma taistelen sitten?
vai aatella:
laps olen auringonlaskun, en koiton,
mies olen valkeuden, vaikka en voiton,
siksi mun murtua täytyy.
(Eino Leino)
- että se on..
sotainen mutta missä se kävi olemassa olonsa aikana sotaa? ei se ollut hitlerin saksa....
http://www.youtube.com/watch?v=GPKH4GHiihgsota käydään omassa maassa omia kansalaisia vastaan kuten asia oli Itä-Saksassa. Siellähän sai kuulan kalloonsa muistoksi kotimaastaan kun yritti mennä länsipuolelle.
ja sehän tavallaan yhdistää niin oikeistoa kuin vasemmistoakin; porvarillinen suomi valmistautuu yhteistyössä pohjoisten naapuriensa kanssa valvomaan aseettoman pohjoisen veljeskansansa - islantilaisten - koskemattomuutta ilmavalvontalentojen muodossa ja osa vasemmistosta marssii helsingissä arabiystävyysseurojen kanssa puolustamassa hamasia ja vastustamassa israelin "aggressioita"...
rauhan työssähän tässä kaikki ollaan käsi kädessä. turha väittää "oikeistoa" sen sotaisammaksi kuin vasemmistoakaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711273Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8210415- 514483
- 244187
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164132Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv363940Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573839No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413663- 573379
- 423075